راهکاری برای عبور از مشکلات و چالش‌های متاتریدر ۴
راهکاری برای عبور از مشکلات و چالش‌های متاتریدر ۴
متاتریدر ۴ یک پلتفرم معاملاتی آنلاین در بازارهای مالی و بورس است.
فهرست خبر اقتصادی راهکاری برای عبور از مشکلات و چالش‌های متاتریدر ۴

معرفی متاتریدر ۴

این پلتفرم به کاربران امکان می دهد به سادگی در بازارهایی مثل فارکس، سهام، اختیار معامله، کالا و طلا معامله کنند. ویژگی هایی مثل اندیکاتور ها و اکسپرت های سفارشی متعدد، امنیت لایه های مختلف، ابزار های متنوع برای تحلیل، رابط کاربری ساده، گزینه های متنوع سفارش گذاری و هزینه های اندک، آن را به یکی از بهترین انتخاب ها برای معامله گران در بازارهای مالی تبدیل کرده است.

مشکلات متاتریدر ۴

اما متاتریدر ۴ با توجه به ویژگی هایی که در بالا بیان شد و همینطور محبوبیت زیادش معایبی هم دارد. این معایب آزار و اذیت هایی برای تریدرها بالاخص اسکلپرها به همراه دارد. از جمله می توان به پیچیدگی و زمان بر بودن اردر گذاری ها اشاره کرد. تریدر در متاتریدر ۴ می بایست با توجه به قیمت بازار و تحلیل خود تشخیص دهد اردرش از نوع لیمیت است یا استاپ و برای ثبت اردرهای تیک پرافیت و استاپ لاس حتما باید قیمت را وارد کند.
از دیگر پیچیدگی های کار با متاتریدر ۴ آنالیز معاملات گذشته است. کاربر برای دانستن وضعیت معاملاتش باید زمان زیادی را صرف حساب کردن جز به جز نتیجه معاملاتش در تاریخچه کند. یکی دیگر از محاسبات زمان بر تریدر، محاسبه ارزش یک پیپ از معامله است که انجام آن برای هر معامله کار طاقت فرسایی است.

شاید تا به حال به این موضوع پی نبرده باشید که برخی از زیان هایتان مربوط به همین کاستی های پلتفرم معاملاتی است. مخصوصا تریدرهایی که اسکالپ کار هستند قطعا از موارد گفته شده زیان های متعددی را تجربه کرده اند.

راهکار عبور از چالش های متاتریدر ۴

راهکار ما برای حل مشکلات این پلتفرم محبوب استفاده از اکسپرت دستیار متاتریدر ۴ است. این اکسپرت یک پنل معاملاتی روی چارت در اختیار تریدر قرار می دهد که کاربر می تواند بصورت گرافیکی اردرهای لیمیت یا استاپ را در کسری از ثانیه ثبت کند. از آنجا که روی پنل امکان تعیین حجم معامله و حد سود و ضرر هم وجود دارد اردر ثبت شده سریعا با همان حجم و همان میزان تعیین شده حد سود و ضرر اعمال می شود. میزان حد سود و ضرر هم با واحد پیپ تعیین می شود. دکمه خرید و فروش آنی، نمایش اسپرد لایو و جلسات معاملاتی از دیگر امتیازات این اکسپرت است.

همچنین این دستیار تعداد کل معاملات روی هر جفت ارز را به تفکیک تعداد معاملات برنده و بازنده به همراه سود یا زیان کل به کاربر نمایش می دهد که این امکان کاربر را از محاسبات تک به تک نتیجه معاملاتش بی نیاز می کند. محاسبه ارزش یک پیپ از یک لات استاندارد برای هر جفت ارز هم از جمله امکانات این اکسپرت دستیار است.

راهکار عبور از چالش های متاتریدر ۴

این محصول تولید شده توسط مجموعه ایسن است و به همراه پشتیبانی و آموزش ارائه می شود. قیمت این اکسپرت کمتر از یک دهم نمونه های مشابه موجود در بازار است.

برای عبور از چالش های متاتریدر همین حالا دستیار خود را استخدام کنید!

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]