معرفی و بررسی پراپ فرم ایرانی معتبر آریا اینوستور
معرفی و بررسی پراپ فرم ایرانی معتبر آریا اینوستور
پراپ فرم ایرانی آریا اینوستور فعالیت خود را از سال ۱۴۰۱ شروع کرد. دفتر این شرکت پراپ تریدینگ در کشور امارات و در شهر دوبی قرار دارد.

پراپ فرم ایرانی آریا اینوستور فعالیت خود را از سال ۱۴۰۱ شروع کرد. دفتر این شرکت پراپ تریدینگ در کشور امارات و در شهر دوبی قرار دارد. پشتیبانی کامل و شبانه‌روزی این پراپ فرم ایرانی از زبان فارسی چه در وبسایت و چه در واحد پشتیبانی مشتری از طریق تلگرام و وبسایت، باعث شده تا در همین مدت فعالیت کوتاه بتواند تریدرهای بسیاری را جذب کند.

شما در شرکت آریا اینوستور با پرداخت حداقل ۶۵ دلار می‌توانید در چالش‌ معاملاتی شرکت کنید. پس از گذراندن چالش و کسب موفقیت در آن، یک حساب معاملاتی واقعی با سرمایه بین ۵۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ دلار ((گاها تا ۲ میلیون دلار)) به شما داده می‌شود.

قوانین پراپ فرم آریا اینوستور شفاف است و اگر توانایی تحلیل بازارها معاملاتی و استراتژی موفقی داشته باشیدُ‌به آسانی می‌توانید با این شرکت همکاری کنید. پراپ فرم آریا اینوستور تقسیم سود ارزنده‌ی ۹۵ درصدی دارد. این یعنی در هر معامله‌ای که سود بدست بیاورید، ۹۵ درصد سود به شما خواهد رسید.

تریدرها تنها چند ساعت پس از موفقیت در چالش ارزیابی پراپ فرم آریا اینوستور به حساب معاملاتی خود دسترسی خواهند داشت و بدون قوانین سختگیرانه و با همان قوانین رعایت شده در طول چالش می‌توانند شروع به معامله کنند. از طریق پنل کاربری کاربردی آریا اینوستور می‌توانید حساب‌های خود را به آسانی مدیریت کرده و از وضعیت خود مطلع شوید.

بررسی هزینه حساب های پراپ فرم آریا اینوستور

پراپ فرم آریا اینوستور با ارائه‌ی بیش از ۱۳ نوع چالش با حجم‌های کوچک تا بسیار بالا و شرایط و قوانین مختلف توانسته‌ است با تکیه بر اصل تنوع سلیقه و توانایی تمامی تریدرها را پوشش داده و با ارائه‌های پلن‌های بسیار حجیم (( تا ۲ میلیون دلار)) راه را برای پیشرفت تریدرهای این شرکت باز گذاشته است.

بعد از قبول شدن در چالش و ورود به جامعه تریدرهای آریا اینوستور، کلیه هزینه‌ای که برای آزمون پرداخت کرده بودید به شما برگشت داده می‌شود.

جالب است بدانید که بعد از واریز وجه در صورتی که نخواهید در چالش شرکت کنید می‌توانید درخواست استرداد وجه داده تا پول شما پس داده شود! بازگشت وجه فقط در صورتی انجام می‌شود که وارد چالش نشده باشید. اگر چالش را شروع نکرده باشید، می‌توانیددرخواست بازگشت وجه خود را ثبت کنید.

چالش دو مرحله ای آریا اینوستور

بعد از اینکه هزینه ورودی را پرداخت کردید باید وارد چالش ارزیابی شوید و مواردی که از شما خواسته شده را انجام دهید تا در نهایت یک حساب معاملاتی واقعی به شما تعلق گیرد. مرحله اول چالش دو مرحله‌ای پراپ فرم آریا اینوستور ۳۰ روزه است که طی آن باید ۸٪ سود کسب کنید. لازم نیست کل ۳۰ روز را منتظر بمانید تا چالش شما به پایان برسد، بلکه هر زمان به حد سود هشت درصدی برسید می‌توانید به مرحله بعد بروید. با این حال حداقل ۵ روز معاملاتی را در تاریخچه معاملات خود ثبت کنید.

مرحله دوم چالش پراپ فرم آریا اینوستور ۶۰ روزه است و حد سود نیز فقط ۴% است! در این مرحله هم الزاما باید ۵ روز معامله انجام داده باشید تا بتوانید آن را به پایان برسانید. در هر دو مرحله نباید بیشتر از ۱۲% ضرر کل بر روی حسابتان داشته باشید و همچنین نباید روزانه بیشتر از ۵% ضرر کنید. اطلاعات تکمیلی را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

چالش دو مرحله ای آریا اینوستور

چالش تک مرحله ای آریا اینوستور

در این چالش می‌توانید تنها با گذراندن یک مرحله‌ی ۱ ماهه به حساب ریل دست یابید. قوانین کلی مشابه پلن دو مرحله‌ای می‌باشد اما در میزان تارگت و دراداون تفاوت‌هایی وجود دارد که در جدول زیر قابل مشاهده است:

چالش تک مرحله ای آریا اینوستور

چالش بدون مرحله آریا اینوستور

خلاقانه‌ترین نوع چالش در آریا اینوستور؛ در این چالش می‌توانید بدون هیچگونه محدودیت با دستی باز از منظر تارگت سود، دراداون روزانه و زمان با بهترین عملکرد خود به معامله بپردازید. این چالش مخصوص معامله‌گرانی‌ست که میخواهند در مدت کوتاه برداشت سود داشته و روند پیشرفت آرام، تدریجی و خالی از استرس داشته باشند.

چالش بدون مرحله آریا اینوستور

اعتبار پراپ فرم آریا اینوستور

از انجا که شرکت‌های تامین سرمایه خدمات مالی ارائه نمی‌دهند و خصوصی هستند، نیازی به اخد رگوله از مراجع نظارتی ندارند! البته برخی از شرکت‌ها برای برند سازی برخی مجوزها را دریافت می‌کنند. فراموش نکنید که این شرکت است که پولش را در اختیار شما قرار می‌دهد!

تا کنون گزارش تخلفی از پراپ فرم آریا اینوستور منتشر نشده است. متاسفانه برخی کاربران بعد از اینکه در چالش‌ها شکست می‌خورند، تقصیر را به گردن شرکت پراپ می‌اندازند که امر بسیار رایجی است! به این نکته توجه کنید که در همه پراپ فرم‌های دنیا روال کار همین است و برای جذب تریدر سختگیری‌های بسیاری اعمال می‌شود.

روش های واریز و برداشت در پراپ فرم آریا اینوستور

پراپ فرم آریا اینوستور برای نقل و انتقال پولدرگاه کریپتویی را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

اطلاعات واریز هزینه در پنل کاربری شما موجود است. همچنین برای برداشت سود خود نیز می‌توانید از این روش استفاده کنید.

واریز و برداشت از طریق ارزهای دیجیتال (لایت کوین، تتر،ترون و..) انجام می‌شود. هنگامی که قصد برداشت سودتان را داشتید، درخواست برداشت سود را از طریق تیکت به آریا اینوستور اعلام می‌کنید.

بعد از بررسی حساب،تقسیم سود انجام می‌شود و سهم تریدر واریز می‌شود. در ادامه اکانت برای شروع مجدد ریست می شود.

برداشت در تاریخ‌های ۱۴ و ۲۸ هر ماه میلادی قابل انجام است. در کمتر از ۲۴ ساعت سود واریز شده و اکانت Real جدید را دریافت خواهید کرد.

برای اولین برداشت باید حداقل ۱۴ روز تقویمی و ۷ روز معاملاتی از زمان دریافت اکانت ریل گذشته باشد. از برداشت دوم به بعد این محدودیت برداشته می‌شود.

نکاتی درباره خرید کانت پراپ فرم آریا اینوستور که باید بدانید!

اگر قصد ثبت نام در سایت آریا اینوستور و خرید اکانت پراپ فرم را دارید، لازم است به برخی نکات درباره پراپ فرم آریا اینوستور توجه کنید.

  • پس از شرکت در چالش شما ۳۰ روز فرصت دارید که اولین ترید خودتون را انجام بدید. زمان آزمون از اولین ترید محاسبه می‌شود.
  • برای رفتن به مرحله بعد نیازی به گذراندن کل ۳۰ روز نیست. شما باید حداقل ۵ روز معامله انجام دهید و اگر در این مدت توانستید به هدف سود برسید، می‌توانید درخواست رفتن به مرحله بعد را ثبت کنید.
  • شما این اختیار را دارید تا در هر بروکری که تمایل دارید ترید انجام دهید و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.
  • بعد از واریز وجه برای شرکت در چالش حساب شما در کمتر از ۲ ساعت از طریق ایمیل در اختیارتان قرار می‌گیرد.
  • برای همکاری با آریا اینوستور نیازی به ساخت مستقیم حساب در بروکر نخواهید داشت.حساب توسط پراپ فرم آریا اینوستور ساخته شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  • برای احراز هویت باید از مدارک معتبر مانند کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، پاسپورت و.. استفاده کنید.
  • اشخاص با هر ملیتی اجازه فعالیت در پراپی را دارند.
  • در صورت عدم موفقیت در چالش، می‌توانید مجددا درخواست دهید.
  • محدودیت زمانی برای انجام معامله در شرکت آریا اینوستور وجود ندارد و هر زمان که تمایل داشته باشید می‌توانید ترید کنید((حتی روزهای شنبه و یکشنبه)).
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 5 میانگین: 5]