معرفی ارزان ترین هدایای تبلیغاتی برای مشتریان
معرفی ارزان ترین هدایای تبلیغاتی برای مشتریان
با ارزان ترین هدایای تبلیغاتی برای مشتریان، نه تنها می‌توانید در هزینه تبلیغات خود صرفه‌جویی کنید، بلکه می‌توانید مرزهای تبلیغاتتان را گسترده‌تر سازید و با هر بار سفارش هدایای تبلیغاتی ارزان، هزاران مشتری جدید را به بازدید و خرید از محصولات برند خود فراخوانید.

هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت را دست کم نگیرید، نتایج یک نظرسنجی جهانی نشان می دهد که بیش از نیمی از دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت، این هدیه را یک سال نگه می‌دارند.

تصور کنید که با یک خودکار یا یک جاکلیدی تبلیغاتی که مزین به برند شما شده، می توانید تا یک سال در معرض دید مخاطب قرار بگیرید.

اگر شما هم از افرادی هستید که تصور می‌کنند هدیه تبلیغاتی ارزان معادل هدیه بی‌کیفیت و کم‌ارزش است، سخت در اشتباهید و احتمالا با همین طرز تفکر بسیاری موقعیت‌های خوب خود را از دست می‌دهید.

ارزان ترین هدایای تبلیغاتی برای مشتریان هدایایی کاربردی و جذاب هستند که با حفظ کیفیت بالا، قیمت پایین‌تری دارند و در قالب هدایای کوچکتر، در ذهن مخاطب ماندگار می‌شوند. خرید ارزان ترین هدایای تبلیغاتی برای مشتریان به‌هیچ عنوان نباید در کیفیت هدایا تاثیری بگذارد.

چراکه خرید هدیه بی‌کیفیت هرچند هم که پر زرق و برق باشد، یعنی برندتان برای مشتری ارزش قائل نبوده و به جای جذب، مشتری را دفع می‌کند! پس چه هدایایی ارزان و درعین‌حال تاثیرگذار هستند؟

مزایای خرید ارزان ترین هدایای تبلیغاتی برای مشتریان

صرفه‌جویی در هزینه تبلیغات: برخلاف تصور عموم، خرید هدیه تبلیغاتی یکی از به‌صرفه‌ترین روش‌های تبلیغاتی است که بازدهی بسیار بالایی دارد. حال با خرید ارزان ترین هدایای تبلیغاتی برای مشتریان می‌توانید صرفه اقتصادی این روش تبلیغاتی را افزایش دهید و با نصف هزینه، همان تبلیغات موثر مدنظرتان را انجام دهید.

خصوصا اگر در اوایل فعالیت برند خود هستید، ممکن است برایتان سخت باشد که بخواهید هزینه زیادی را صرف تبلیغات کنید. باتوجه به اینکه هوشمندانه نیست تبلیغات را به آینده موکول کنید و باید به موازات فعالیت خود، هزینه‌ای را صرف تبلیغات نمایید، بهتر است با خرید ارزان ترین هدایای تبلیغاتی برای مشتریان در پرداخت هزینه صرفه‌جویی بیشتری داشته باشید.

تذکر مهم؛ صرفه‌جویی در هزینه خرید هدایای تبلیغاتی تنها درصورتی جایز است که بتوانید مجموعه‌ای حرفه‌ای و درعین‌حال منصف را پیدا کنید که هدایای باکیفیتی ارائه می‌دهد. اینکه هدایای بی‌کیفیت بخرید، نه تنها صرفه‌جویی در هزینه نیست؛ بلکه به‌نوعی تیشه به ریشه خودتان زدن است!

امکان تبلیغات گسترده‌تر: در برخی از موقعیت‌ها واقعا مهم نیست که هدیه شما چقدر لوکس و گران‌قیمت است، مخاطب تنها مشتاق توجه شماست و به کم‌وبیش هدیه دقت نمی‌کند. بنابراین با خرید هدایای تبلیغاتی کوچک و ارزانتر، می‌توانید وسعت تبلیغاتتان را بیشتر کنید. مثلا برای موقعیتی مثل یک نمایشگاه، با خرید هدایای ارزان و با تیراژ بالا، می‌توانید شاهد شلوغ و پررونق‌تر شدن غرفه‌تان باشید.

مهمترین کاربردهای ارزان ترین هدایای تبلیغاتی برای برند شما

یکی از مهمترین سوالاتی که در مورد خرید و اهدای ارزان ترین هدایای تبلیغاتی برای مشتریان مطرح می‌شود، این است که هدایای تبلیغاتی ارزان را در کدام بخش از تبلیغات می‌توانیم مورد استفاده قرار دهیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هدایای تبلیغاتی ارزان بهترین گزینه برای رویدادهای تجاری و همایش‌هایی با حضور مشتریانتان هستند.

اما به‌عنوان مثال برای یک جلسه کاری مهم و تاثیرگذار و یا مهمانی خاص که در آن شرکای تجاری برند حضور دارند، نمی‌توان از هدایای ارزان استفاده کرد. چراکه در موقعیت‌های حساس، تمام شان و فرهنگ سازمانی برند، به‌وسیله این هدیه مورد پیش‌داوری قرار خواهد گرفت و این موضوع، حساسیت بیشتری را در انتخاب هدایای تبلیغاتی می‌طلبد.

به‌طورکلی هدایای ارزان و درعین‌حال باکیفیت را می‌توانید در موقعیت‌های زیر به‌کار بگیرید:

  • برای جذب مشتریان جدید
  • حفظ مشتریان فعلی و سابق برند
  • جلب نظر بازدیدکنندگان در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی
  • یک قدردانی و شادباش مختصر در مناسبت‌های درون سازمانی و…

هدایای ارزان چه تاثیری بر مخاطبان برند دارند؟

اگر ارزان ترین هدایای تبلیغاتی برای مشتریان را به‌عنوان هدایای کم‌ارزش و بی‌کیفیت بشمارید و برای صرفه‌جویی در هزینه به سراغ هدایای این‌چنینی بروید، نه تنها تاثیر مثبتی در روند فعالیت و فروش برندتان مشاهده نخواهد شد، بلکه مشتریان فعلی‌تان را نیز دفع می‌کنید!

چراکه با اهدا هدایای تبلیغاتی ارزان و بی‌کیفیت این پیام را به مشتری القا می‌کنید که “ما برای شما ارزش قائل نیستیم و همیشه و در تمام فعالیت‌های خود، منفعت مالی را ارجع‌تر از رضایت مشتری می‌دانیم…!”

اما در مقابل اگر هدایایی ارزان اما باکیفیت و کاربردی را تهیه و اهدا نمایید، شک نداشته باشید که در ذهن مخاطب برندتان ماندگار می‌شوید و درواقع با این کار ثابت می‌کنید که در خدمات و محصولات خود نیز، کیفیت بالایی را رعایت می‌کنید.

درواقع هدیه تبلیغاتی که به مشتری اهدا می‌کنید، به‌عنوان نمونه کوچکی از خدمات و محصولاتتان در چشم مخاطب جلوه می‌کند و اگر کیفیت بالایی را در آن‌ها لحاظ نکنید، مشتری به‌هیچ عنوان جذبتان نخواهد شد.

ارزان ترین هدایای تبلیغاتی برای مشتریان شما

پس پیشنهادات ارزان هر فروشگاهی را قبول نکنید و برای خرید ارزان ترین هدایای تبلیغاتی برای مشتریان، به‌دنبال یک فروشگاه معتبر و خوش سابقه بگردید.

اگر برای خرید هدایای تبلیغاتی ارزان از فروشگاه بزرگ هدایای تبلیغاتی حس هفتم https://hesehaftom.com شک دارید، بدانید که در این فروشگاه، همه هدایا با تفکر هوشمندانه و خلاقیت متخصصان این حوزه طراحی و ارائه می‌شوند و هرچند ارزان، اما تاثیر لازم را بر مخاطبان هدف می‌گذارند.

مهمترین کاربردهای ارزان ترین هدایای تبلیغاتی برای برند شما

ارزان بودن هدایا به‌هیچ عنوان به‌معنای بی‌کیفیتی آن‌ها نیست. هدایای ارزان ما کوچک و کاربردی هستند و همین موضوع صرفه اقتصادی آن‌ها را به‌دنبال دارد.

در حس هفتم امکان سفارش فوری هدایای تبلیغاتی ارزان با تیراژ بالا وجود دارد و هرگاه اراده کنید، هدایای باکیفیت و جذابتان آماده تحویل هستند!

تنوع بالا در نوع، طرح، رنگ، و البته قیمت هدایا، حق انتخاب زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهد. بنابراین در هر شرایط مالی که هستید، می‌توانید انتخاب دلخواهتان را پیدا کنید. در ادامه به چند مورد از جذابترین هدایای تبلیغاتی ارزان مجموعه اشاره می‌کنیم.

بهترین و ارزان ترین هدایای تبلیغاتی برای مشتریان

اگر از تنوع بالای محصولات مجموعه متحیر شده‌اید و در انتخاب بین هدایای تبلیغاتی ارزان دچار تردید و سردرگمی هستید، پیشنهادات زیر می‌تواند برایتان مفید و موثر باشد! به‌هیچ عنوان آن‌ها را از دست ندهید!

  • گلدان رومیزی چوبی
  • تقویم رومیزی چوبی
  • نگهدارنده موبایل چوبی
  • انواع خودکار رومیزی
  • جاعودی چوبی رومیزی
  • فنجان و نعلبکی
  • ساعت رومیزی در طرح‌های متنوع
  • چراغ قوه
  • ابزارهای چند کاره
  • دفترچه یادداشت
  • جاکلیدی و جاکارتی تبلیغاتی
  • جایادداشتی
  • لیوان شیشه‌ای
  • آینه
  • کیف پاسپورتی
  • ساعت دیواری
  • و..‌.

برای اطلاع از قیمت و سفارش هدایای تبلیغاتی ارزان با تعداد دلخواه، تنها کافیست با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن هدایایتان را تحویل بگیرید.

برگرفته از مجله حس هفتم

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 1 میانگین: 5]