بهترین بروکر برای کپی‌ تریدینگ در بازار معاملاتی فارکس
بهترین بروکر برای کپی‌ تریدینگ در بازار معاملاتی فارکس
کپی تریدینگ قابلیتی در بروکرهای فارکس است که باعث بهتر شدن معاملات شما می‌شود. بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بنا به دلایل مختلف از جمله کمبود وقت و یا نداشتن اطلاعات دقیق ترجیح می‌دهند از قابلیت کپی تریدینگ استفاده کنند.
فهرست خبر اقتصادی بهترین بروکر برای کپی‌ تریدینگ در بازار معاملاتی فارکس

برخی از کارگزاری‌ها امکان کپی تریدینگ برای خود قرار داده‌اند. هدف ما مشخص کردن بهترین بروکر برای کپی تریدینگ است که بتوانیم با اطمینان بیشتری در آن فعالیت داشته باشیم.

کپی تردینگ چیست؟

کپی تریدینگ یک نوع قابلیتی است که در بروکرهای فارکس برای بهتر شدن معاملات افراد استفاده می‌شود. شما در کپی تریدینگ می‌توانید معاملات افراد حرفه‌ای را کپی کنید. در واقع هر معامله‌ای که آنها در حساب خود باز می‌کنند، برای شما نیز به صورت خودکار آن حساب باز می‌شود. زمانی که آنها در معامله سود می‌کنند، شما نیز به سود دست خواهید یافت.

بازار فارکس به دلیل داشتن نوسانات بالای خود نیازمند افراد حرفه‌ای است که اطلاعات و دانش کافی از آن داشته باشند. بنابراین افراد با تجربه و با سابقه شانس بیشتری برای موفقیت در بازار فارکس دارند.

کپی تردینگ مناسب چه کسانی است؟

بسیاری از سرمایه‌گذاران و معاملان‌گرانی که در بازار فارکس فعالیت دارند، به دلیل نداشتن کمبود وقت، زمان مناسب برای تحلیل، بررسی و یا ترید در بازار فارکس را ندارند. همچنین برخی از افراد مخصوصاً آن‌هایی که تازه وارد بازار فارکس شده‌اند، دانش کافی برای فعالیت در آن را ندارند. قابلیت کپی تریدینگ برای این قبیل افراد بسیار مناسب است و می‌توانند راحت‌تر به موفقیت دست پیدا کنند.

بهترین بروکرهای کپی تریدینگ

معرفی کردن بهترین بروکرهای کپی تریدینگ در بازار فارکس از مهمترین اطلاعاتی است که در این بخش می‌خواهیم به شما ارائه دهیم. شما زمانی که در این بروکرها ثبت نام کردید، بعد از اتمام مراحل احراز هویت می‌توانید معاملات سرمایه‌گذاران دیگر را به راحتی کپی نمایید. لازم است بدانید که بروکر های زیادی مثل بروکر آمارکتس و بروکر لایت فارکس هستند که خدمات خوبی به ایرانیان ارائه میکنند اما در بخش ارائه خدمات کپی تریدینگ به اندازه دیگر بروکر ها قوی نیستند.

در این خصوص میتوانید گزارش های نقد و بررسی وبسایت ایتسکا را نیز مطالعه نمایید.

بروکر‌ کپی تریدینگ‌ دلتا اف ایکس (Delta FX‌)

بروکر دلتا اف ایکس که اغلب ما آن را با نام بروکر فارکس دلتا می‌شناسیم، جزو بهترین بروکرهای فارکس است. برای کاربران ایرانی کار با بروکر‌ دلتا اف ایکس راحت می باشد. چون این بروکر خدمات خود را به کاربران ایرانی ارائه می‌دهد و همچنین برای راحتی آنها امکان پرداخت ریالی را فراهم کرده است.

جدا از این موارد در بروکر دلتا اف ایکس امکان کپی تریدینگ وجود دارد و بهترین مزیت آن در پشتیبانی زبان فارسی است. به همین خاطر بروکر دلتا اف ایکس به عنوان یکی از گزینه‌های بسیار خوب برای شما معرفی می‌شود.

شما در پلتفرم کپی تریدینگ دلتا اف ایکس می‌توانید چند حساب کپی ترید ایجاد کنید. در این زمان می‌توانید چند تریدر حرفه‌ای را دنبال نمایید که انجام این کار ریسک شما را کمتر می‌کند. اما در ارتباط با فعالیت در بروکر کپی تریدینگ باید به یک مسئله توجه کنید. زمانی که بروکر دلتا اف ایکس شما را به کاربران حرفه‌ای وصل می‌کند، در هنگام معاملات هزینه کپی از سود معاملاتی شما کسر می‌شود.

بروکر‌ کپی‌تریدینگ‌ اپوفایننس‌

این بروکر‌ نیز قابلیت کپی تریدینگ دارد و برای ایرانیان پشتیبانی زبان فارسی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با مدارک ایرانی خود در این بروکر مراحل احراز هویت را طی کنید. همچنین می‌توانید با پرداخت ریالی و یا با ارزهای دیجیتال حساب خودتان را شارژ کنید. برای فعال کردن قابلیت کپی تریدینگ در این بروکر حسابتان باید حداقل ۲۰۰ دلار موجودی داشته باشد.

کپی‌تریدینگ‌ در بروکر آلپاری‌

بروکر آلپاری یکی از قدیمی‌ترین بروکرهای فارکس است که با کاربران ایرانی زیادی همکاری می‌کند. قابلیت کپی تریدینگ در آلپاری با کمک حساب‌های خاصی انجام می‌شود که به آن PAMM گفته می‌شود.

شما در این حساب‌ها بدون نیاز به معامله می‌توانید کسب درآمد کنید تنها کاری که باید انجام دهید آن است که سرمایه خودتان را به حساب PAMM تریدرهای حرفه‌ای واریز کنید و آنها سرمایه شما را معامله می‌کنند.

اگر در این میان برای آنها سودی حاصل شود، درصدی از آن سود به شما تعلق خواهد داشت. همچنین در صفحه مخصوص PAMM در بروکر آلپاری می‌توانید لیست معامله‌گران موفق را ببینید و با تریدر انتخابی خودتان کپی تریدینگ انجام دهید. امکان واریز و برداشت ریالی در بروکر آلپاری برای کاربران ایرانی فراهم است.

کپی‌ تریدینگ‌ فارکس با بروکر‌ ویندزور‌

کپی تریدینگ فارکس در بروکر ویندزور هم قابل انجام است. این بروکر برای کاربران ایرانی زبان فارسی را پشتیبانی می‌کند. خدمات کپی تریدینگ فارکس بروکر ویندزور بسیار ساده است و شما می‌توانید به راحتی در آن فعالیت کنید.

یکی از مهمترین مزایای حساب کپی تریدینگ در بروکر ویندزور آن است که با شفافیت بالایی معاملات را به شما نشان می‌دهد. شما می‌توانید تاریخچه معامله‌گران مختلف را مشاهده کنید و عملکرد آنها با همدیگر را مقایسه نمایید.

از طرفی در این حساب کنترل کامل معاملات بر عهده خودتان قرار دارد. یعنی هر زمان که خواستید شما می‌توانید یک معامله کپی شده را به حالت تعلیق در آورید.

کپی‌ تریدینگ‌ فارکس با بروکر‌ ویندزور‌

کپی تریدینگ در بروکر چیف‌

بروکر چیف از دیگر بروکرهای فارکس است که برای کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌دهد. کاربران ایرانی می‌توانند به راحتی در این بروکر عضو شده و مراحل احراز هویت خود را کامل کنند.

امکان کپی تریدینگ معاملات در فارکس چیف وجود دارد و به شما کمک می‌کند تا به عنوان یک تریدر حرفه‌ای ثبت نام کنید. شما با کمک کپی تریدینگ چیف می‌توانید معاملات افراد حرفه‌ای را دنبال کرده و برای خود سود کسب کنید.

در کپی تریدینگ چیف برای محافظت کردن از سرمایه کاربران قوانین معاملاتی اعمال شده است. به عنوان مثال در حساب‌های واقعی امکان کپی کردن معاملات در حساب‌هایی که اهرم آنها بالاتر از ۱:۵۰۰ باشد، مجاز نیست.

یک ویژگی بسیار مهم بروکر چیف در آن است که تریدرهای ارائه دهنده سیگنال باید مدارک شناسایی خود را به بروکر ارائه دهند. شما به راحتی می‌توانید مشخصات آنها را مشاهده کرده و از معاملات آنها کپی کنید.

کپی‌تریدینگ‌ ایتورو‌

بروکر ایتورو از شناخته شده‌ترین بروکرهای معاملاتی است که توانسته بیش از ۳۰ میلیون کاربر از سرتاسر جهان را برای خود داشته باشد. بسیاری از متخصصین حوزه فارکس پلتفرم ایتورو را به عنوان بهترین پلتفرم برای کپی تریدینگ فارکس و بازارهای مالی دیگر چون جفت ارزها، ارزهای دیجیتال و سهام معرفی می‌کنند.

اما در ارتباط با این بروکر متاسفانه برای کاربران ایرانی و چند کشور تحریم کننده امکان ارائه خدمات وجود ندارد. به همین خاطر آن دسته از معامله‌گران ایرانی که می‌خواهند از قابلیت کپی تریدینگ ایتورو برخوردار شوند، باید از روش‌های تغییر هویت استفاده کنند که این ریسک‌های خاص خودش را دارد.

نام بروکر پشتیبانی زبان فارسی حداقل موجودی برای کپی تریدینگ مزایا
دلتا اف ایکس دارد ۱٠٠دلار پشتیبانی زبان فارسی، امکان ایجاد چند حساب کپی ترید
اپوفایننس دارد ۲٠٠ دلار پشتیبانی زبان فارسی، امکان شارژ ریالی و با ارز دیجیتال
آلپاری دارد ۱٠٠ دلار قدیمی و معتبر، امکان واریز و برداشت ریالی
ویندزور دارد ۱٠٠ دلار شفافیت بالا، کنترل کامل معاملات
چیف دارد ۱٠٠دلار قوانین معاملاتی برای محافظت از سرمایه، احراز هویت تریدرهای ارائه دهنده سیگنال
ایتورو ندارد – خدمات به ایرانیان ندارد _ بهترین پلتفرم کپی تریدینگ، تنوع بازارهای مالی

جمع بندی

بروکر های زیادی خدمات کپی تریدینگ به کاربران خود ارائه میدهند، اما بروکر های آلپاری ، دلتا، اوپو و ویندزور، بهترین خدمات کپی تریدینگ را برای کاربران خود به همراه دارند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 4 میانگین: 5]