سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 20551
  • 28 آگوست 2023 - 2:12
  • 156 بازدید
  • ۰ دیدگاه

ایست بیت‌کوین در روز ریزش اتریوم

ایست بیت‌کوین در روز ریزش اتریوم
ایست بیت‌کوین در روز ریزش اتریوم

اکوایران:‌در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین بدون تغییر نسبت به دیروز ۲۶ هزار و ۳۸ دلار در حال معامله است. این قیمت نسبت به ۷ روز پیش هم فقط ۰.۱ درصد پایین آمده و ارزش کل بازار این ارز مجازی به ۵۰۶ میلیارد دلار رسیده است.

به گزارش اکوایران، در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۷ هزار بیت کوین به ارزش حدود ۶ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده و تعداد کل بیت کوین‌های جهان هم به ۱۹ میلیون و ۴۶۸ هزار و ۸۱۸ عدد رسیده است.

قیمت اتریوم اما، کمی کاهش یافت و به ۱۶۴۸ دلار رسید. برخلاف بیت کوین و اتریوم اما ریپل ۱.۲ درصد مثبت شد و ۵۲ سنت در بازار دست به دست می‌شود.
 
قیمت کاردانو نیز ۱.۴ درصد بالا رفت و به ۲۶ سنت در هر واحد افزایش یافت. دوج کوین نیز در معاملات امروز مثبت بود و با ۰.۴ درصد رشد ۰.۰۶۳ دلار خرید و فروش می‌شود.
 
به‌طور کلی ارزش بازار جهانی ارزهای مجازی در معاملات امروز ۰.۰۶ درصد پایین آمد و به ۱۰۵۰ میلیارد دلار رسید. در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۱۴ میلیارد دلار در این بازار پول جابجا شده که نسبت به روز گذشته ۴۱ درصد کاهش داشته است. ارزهای مجازی مدت ها است که کاتالیزور صعودی قیمتی را در فضای بازار از دست داده اند.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
30 آوریل 2024

مصوبه ارز ترجیحی و تاثیر آن بر قیمت دلار

بازار ارز و سکه از کف تزریقی برگشت خورد. با این برگشت قیمت دلار و سکه یک کانال بالا آمدند. نکته بازار درمورد ارز ترجیحی یا همان ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی است. در بازار شنیده می‌شد که درباره ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی تصمیمات جدیدی گرفته شده است. مصوبه دولت برای ۲۸ هزار […]

30 آوریل 2024

حرکت طلا در انتظار شلیک پاول

در ویژه برنامه اکوایران درباره بازار طلا، علی رضاپور، تحلیلگر بازارهای مالی به این سوالات پاسخ می‌دهد. رضاپور همچنین از علت رشد و ریزش سنگین اخیر این دارایی صحبت کرده و آینده قیمتی طلا را با توجه جلسه پیش‌روی فدرال رزرو پیش‌بینی می‌کند.   ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود […]

سرمایه‌گذاری چشمگیر تتر در یک شرکت فناوری 30 آوریل 2024

سرمایه‌گذاری چشمگیر تتر در یک شرکت فناوری

اکوایران: بخش جدیدی از شرکت تتر، یک سرمایه‌گذاری استراتژیک به ارزش ۲۰۰ میلیون دلار در یک شرکت فناوری انجام داده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.