شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 22339
  • 02 سپتامبر 2023 - 20:12
  • 140 بازدید
  • ۰ دیدگاه

طلا و سکه صعودی شد/ دلار درجا زد

طلا و سکه صعودی شد/ دلار درجا زد
طلا و سکه صعودی شد/ دلار درجا زد

اکوایران: امروز شنبه ۱۱ شهریور ماه بازار طلا و سکه شاهد افزایش قیمت طلا ۱۸ عیار و قیمت سکه امامی بود.

به گزارش اکوایران، قیمت دلار امروز شنبه ۱۱ شهریور ماه در بازار ارز هرات با گپ مثبت باز شد. اسکناس آمریکایی در شروع معاملات نقدی امروز با ۴۹ هزار و ۵۰ تومان روانه بازار شد و در ظهر امروز هم در همین محدوده قرار داشت. این قیمت نسبت به عصر دو روز قبل ۲۰۰ تومان بالاتر بود. 

در تهران هم قیمت دلار با ۴۹ هزار تومان روانه بازار شد و در نیمه ظهر، به ۴۹ هزار و ۱۵۰ تومان رسید که نسبت به عصر پنجشنبه گذشته رنج بود. از سوی دیگر، نرخ حواله درهم نیز امروز نوسان محدودی را ثبت کرد و در محدوده ۱۳ هزار و ۵۹۰ تومان به فروش رسید. 

در سمت رسمی بازار نیز  قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا همچنان در شیب کند افت قیمت قرار دارد و امروز یک کاهش جزیی را به ثبت رساند. قیمت دلار امروز، ‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲، در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش جزیی دو تومانی نسبت به روز کاری قبل در سطح ۴۱ هزار و ۲۸۷ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو که روز پنجشنبه با افزایش قابل توجهی همراه شده بود، امروز افت به‌مراتب بیشتری داشت و با کاهش ۵۶۵ تومانی در سطح ۴۴ هزار و ۵۴۰ تومان قرار گرفت.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۲ تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییر نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۳۴ تومان، ۴۰ هزار و ۴۹۱ تومان و ۱۰ هزار و ۲۲۰ تومان درج شده است.

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان امروز با افزایش درهم و کاهش دلار و یورو همراه شده است. قیمت دلار امروز ‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲، به‌صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰) با کاهش دو تومانی نسبت به روز گذشته بطور میانگین ۴۱ هزار و ۲۸۶ تومان اعلام شده است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز همانند مرکز مبادله امروز با کاهش ۵۶۵ تومانی نسبت به روز گذشته رقم میانگین ۴۴ هزار و ۵۳۹ تومان درج شده است. قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین معادل ۱۲ هزار و ۹۳۹ تومان اعلام شده که با افزایش ۹۵ تومانی همراه شده است.

در آن سوی بازار ارز تهران، بازار طلا و سکه شاهد افزایش قیمت طلا ۱۸ عیار و قیمت سکه امامی بود. هر گرم طلا ۱۸ عیار در بازار امروز با ۱۹ هزار و ۲۰۰ افزایش نسبت به روز کاری ۲ روز گذشته بر روی ۲ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رسید. قیمت سکه امامی هم امروز از مرز ۲۸ میلیون تومان فاصله گرفت و با رشد ۱۵۰ هزار تومانی به ۲۸ میلیون و ۱۵۰ تومان رسید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
سکه روی مرز حساس ایستاد/ پیش‌بینی تحلیلگران برای بازار امروز 27 آوریل 2024

سکه روی مرز حساس ایستاد/ پیش‌بینی تحلیلگران برای بازار امروز

روز پنجشنبه به دنبال کاهش نرخ دلار، قیمت سکه امامی در معاملات نقدی نزولی شد، اما درشرایط کنونی فعالان بازار مسیر حرکت سکه در روز جاری را چگونه پیش‌بینی کرده‌اند؟

نمودار روز: حراج شمش طلا با چه دلاری؟ 27 آوریل 2024

نمودار روز: حراج شمش طلا با چه دلاری؟

اکوایران: طی بیست مرحله حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بیش از ۲/۷ تن شمش طلا معامله شد که نرخ دلار محاسبه شده از قیمت شمش‌های طلا مبادله شده در مرکز مبادله اختلاف ۷ تا ۱۵ درصدی با قیمت روز دلار در بازار آزاد داشت.

درآمدزایی ۱۳۵ میلیون دلاری بیت‌کوین رونز از کارمزد بعد از هاوینگ 27 آوریل 2024

درآمدزایی ۱۳۵ میلیون دلاری بیت‌کوین رونز از کارمزد بعد از هاوینگ

نزدیک یک هفته از رویداد هاوینگ بیت‌کوین می‌گذرد و بیت‌کوین رونز توانسته بازار توکن‌ها رو تحت تاثیر قرار دهد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.