دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 53799
  • 03 ژانویه 2024 - 20:12
  • 30 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار امروز ۱۳ دی ۱۴۰۲/ رشد کم نوسان دلار در بازار آزاد

قیمت دلار امروز ۱۳ دی ۱۴۰۲/ رشد کم نوسان دلار در بازار آزاد
قیمت دلار امروز ۱۳ دی ۱۴۰۲/ رشد کم نوسان دلار در بازار آزاد

اکوایران: قیمت دلار در بازار آزاد امروز با یک افزایش جزیی به سطح ۵۰ هزار و ۵۷۰ تومان رسیده است. قیمت سکه نیز همچنان در کانال ۳۰ میلیون تومانی بوده و در سطح ۳۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت‌های رسمی

به گزارش اکوایران، قیمت دلار و دیگر ارزها در مرکز مبادله ارز و طلا امروز کاهشی بوده است.

قیمت دلار امروز، چهار‌‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش جزیی تک تومانی در سطح ۴۲ هزار و ۹۳۰ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو با کاهش ۳۸۸ تومانی نسبت به روز گذشته معادل ۴۷ هزار و ۴۰ تومان اعلام شده است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۶۸۹ تومان بر تابلو درج شده که نسبت به روز کاری گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۹ هزار و ۲۶۹ تومان، ۴۳ هزار و ۲۸ تومان و ۱۰ هزار و ۶۹۳ تومان درج شده است.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار امروز ‌چهار‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ (تا حوالی ساعت ۱۴) در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری نسبت به مرکز مبادله ارز و طلا قرار دارد.

 قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۹ هزار تومانی با قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا همچنان در کانال ۵۰ هزار تومان قرار دارد.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز (تا حوالی ساعت ۱۴) در سطح ۵۰ هزار و ۵۷۰ تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته تقریبا افزایشی بوده است.

قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه

با توجه به اینکه سایت کانون صرافان در دسترس نیست، بر اساس قیمت‌های درج شده در اتحادیه می‌توان گفت قیمت انواع سکه امروز افزایشی بوده است.

در سایت اتحادیه طلا، قیمت سکه امامی امروز چهار‌‌شنبه ۱۳ دی (تا حوالی ساعت ۱۴) همانند روز گذشته در کانال ۳۰ میلیون تومانی قرار دارد و با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی در سطح ۳۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان قرار دارد.

قیمت نیم سکه نیز که روز گذشته وارد کانال ۱۶ میلیون تومان شده بود امروز رقم ۱۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

قیمت ربع سکه نیز با افزایش ۶۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته رقم ۱۰ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
29 آوریل 2024

سفر همزمان فرزین و بلینکن سوژه دلار تهران

معامله‌گران می‌گویند بعد از سقف جنگی به کف تزریقی رسیدیم. بازار ارز و سکه در روز یکشنبه هم بر مدار کاهش بود و همچنان شاهد ریزش کانالی در قیمت دلار و سکه هستیم.  همزمانی سفر وزیر اقتصاد و ریس بانک مرکزی جمهوری اسلامی به عربستان با سفر بلینکن در روز دوشنبه و سه‌شنبه به این […]

29 آوریل 2024

اولویت‌‌بندی وزارت صمت برای تخصیص دلار و ریال

وزیر صمت به این نکته نیز اشاره کرد که تسهیلات به شرکت‌‌هایی تعلق می‌گیرد که به دنبال افزایش تولید و صادرات هستند و تولیدات آنها بیشتر دانش‌بنیان است و محصولات خود را با ریال تولید می‌کنند و وابستگی کمتری به واردات و صرف ارز دارند. برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در کنار دومین اجلاس […]

صندوق‌های قابل معامله عامل افت قیمت بیت‌کوین؟ 29 آوریل 2024

صندوق‌های قابل معامله عامل افت قیمت بیت‌کوین؟

اکوایران: صندوق‌های قابل معامله بیت‌کوین در هفته منتهی به ۷ اردیبهشت، سرمایه خروجی قابل توجهی را ثبت کردند؛ عاملی که بر قیمت بیت‌کوین نیز تأثیرگذار بوده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.