اقتصادآنلاین-مهدی جهانشاهلوراد؛ اگر قصد اجاره یک خانه دو خوابه در سهروردی را دارید،  گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک خانه دو خوابه در سهروردی با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای اجاره نیازمند هستید. اگر قصد اجاره یک  واحد […]

اقتصادآنلاین-مهدی جهانشاهلوراد؛ اگر قصد اجاره یک خانه دو خوابه در سهروردی را دارید،  گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک خانه دو خوابه در سهروردی با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای اجاره نیازمند هستید.

اگر قصد اجاره یک  واحد دو خوابه در سهروردی  را دارید، یک واحد ۱۱۰ متری ۶ ساله که پارکینگ،آسانسور دارد را با رهن ۶۵۰ میلیونی و اجاره ۱۸ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در سهروردی هستید می‌توانید یک خانه دو خوابه با متراژ ۹۰ متر که انباری،پارکینگ دارد را با پول پیش ۶۰۰ میلیونی و اجاره ۱۹ میلیون تومانی در سهروردی کرایه کنید.

اگر واحدی در سهروردی مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری که ۱۰۲ متری است و دو خوابه و پارکینگ،انباری،آسانسور دارد با رهن ۵۰۰ میلیون و اجاره ۲۰ میلیون تومانی در سهروردی برای اجاره قیمت گذاری شده است.

همچنین یک واحد دیگری در سهروردی با متراژ ۱۱۲ متر در حالی که ۲۱ سال از ساخت آن گذشته باشد را با پول پیش ۶۵۰ میلیونی و اجاره ۵ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر در سهروردی به دنبال خانه دوخوابه هستید باز یک واحد با متراژ ۸۵ متر که انباری،پارکینگ دارد را با پول پیش ۳۳۰ میلیون و اجاره ۱۶میلیون تومانی در سهروردی کرایه کنید.

اگر به دنبال خانه دو خوابه با رهن کامل هستید، باز یک واحد در سهروردی با متراژ ۱۰۰ متر  ۱۵ ساله یک آسانسور،انباری دارد را با رهن کامل ۱میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومانی در سهروردی برای اجاره قیمت گذاری شده است.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه دو خوابه در سهروردی به دست خواهید آورد.

هزینه رهن و اجاره خانه دو خوابه در سهروردی
محله متراژ مشخصات سال ساخت  رهن(تومان)  اجاره(تومان)
سهروردی ۱۱۰ ۲خوابه،پارکینگ،آسانسور ۱۳۹۶ ۶۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۸٬۰۰۰٬۰۰۰ 
سهروردی ۹۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۸۰ ۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۹٬۰۰۰٬۰۰۰ 
سهروردی ۱۰۲ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۷۵ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
سهروردی ۱۱۲ ۲خوابه،انباری ۱۳۸۱ ۶۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۵٬۰۰۰٬۰۰۰ 
سهروردی ۱۰۰ ۲خوابه،انباری،آسانسور ۱۳۸۷ ۱،۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰
سهروردی ۸۵ ۲خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۸۴ ۳۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۶٬۰۰۰٬۰۰۰ 
سهروردی ۷۵ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۹۱ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
سهروردی ۱۳۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۷۱ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در سهروردی برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]