هشدار به مسافران؛ ترافیک در ورودی این شهر فوق‌سنگین شد!
هشدار به مسافران؛ ترافیک در ورودی این شهر فوق‌سنگین شد!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: در زمان حاضر، ترافیک در ورودی استان در محدوده منجیل تا رودبار با طول صف ۱۱ کیلومتر، فوق سنگین گزارش شده‌ است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا؛ غلامعلی نیک‌فهم روز چهارشنبه  با بیان اینکه در داخل شهر رودبار و منجیل نیز ترافیک سنگین گزارش شده‌است، اظهار کرد: هم‌اکنون در شرق گیلان و در بازکیاگوراب قبل از شهرستان لاهیجان نیز ترافیک سنگین است.

وی ترافیک در محور آستارا – اردبیل را نیمه سنگین اعلام کرد و افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۵ هزار و ۴۲۴ خودرو وارد گیلان شد که از این میزان ۴۷ هزار و ۹۸۱ وسیله نقلیه از آزاد راه قزوین – رشت وارد این استان شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خاطر نشان کرد: طی این مدت، ۷۷ هزار و ۸۷۲ خودرو از استان خارج شده‌است.

شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات در ارتباط با وضعیت جوی و ترافیکی محورهای ارتباطی استان‌ و نیز استان های همجوار است.

با توجه به هوای بارانی در تعطیلات پیش رو از مسافران خواسته شده تا در برپایی چادر، استقرار و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند و رانندگان نیز در ترددهای جاده ای احتیاط لازم را داشته باشند.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در گیلان

با توجه به تقارن تعطیلات ایام رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، شهادت حضرت امام رضا (ع) و تعطیلات آخر هفته به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم “رشت – قزوین” و ” آستارا – اردبیل” و برعکس اعمال شده‌است.

بر این اساس، تردد تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز “چهارشنبه” ۲۲ شهریور و ساعت هشت صبح تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه در محور قدیم رشت – قزوین و برعکس ممنوع است.

همچنین تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و از ساعت هشت صبح تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ممنوع اعلام شده‌است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]