با درآمد احداث باغ مدرن و تخصصی، به هر کشوری خواستی سفر کن
با درآمد احداث باغ مدرن و تخصصی، به هر کشوری خواستی سفر کن
امروزه در حوزه اقتصاد، احداث باغ مدرن و تخصصی یکی از تجارت‌های پولسازی است که می‌توان با منابع مالی مناسب و راه اندازی و ایجاد مدرنیته و مکانیزه آن باغاتی پر محصول و سودده داشت که از طریق آن درآمدهای میلیاردی کسب کرد و بهترین سطح رفاه، گردش و تفریح را با درآمدهای بالا تجربه کرد.
فهرست خبر اقتصادی با درآمد احداث باغ مدرن و تخصصی، به هر کشوری خواستی سفر کن

مسلماً سطح آسایش و رفاه هر خانواده یا فردی رابطه مستقیم با درآمد و مسیر شغلی فرد دارد. احداث باغ مدرن مانند باغات گردو از جمله سرمایه‌گذاری‌هایی است که به دلیل سود بسیار بالا، بازار فروش همیشگی، میوه مقوی و محبوب آن جزو اولویت‌های اکثر باغبانان و کارآفرینان محسوب می‌شود.

به طور کلی از یک زمین خالی می‌توان کاربری‌های مختلفی را داشت، اما بهره‌برداری در حوزه کشاورزی و باغداری می‌تواند سودآورترین و موفق‌ترین گزینه باشد. اینکه باغدار تصمیم بگیرد چه نوع نهالی را در اراضی باغی خود مورد کشت قرار دهد می‌تواند بر میزان درآمد به دست آمده بسیار موثر باشد. با یک حساب سرانگشتی می‌توان اینگونه محاسبه کرد که یک باغ گردوی مدرن می‌تواند با ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون منابع مالی احداث شده و پس از ۳ الی ۴ سال به درآمد ۲ تا ۳ میلیاردی برسد.

مسلماً چنین درآمدهای وسوسه انگیز باعث رونق باغداری و باغستان‌های گردو شده است. اما سرمایه‌گذاری می‌تواند موفق عمل کند که در وهله اول از کلیه پارامترهای تاثیرگذار بر رشد نهال آگاه بوده، منطقه مناسب را انتخاب کرده و با متعادل‌ترین قیمت نهال پالیز نهال آن را خریداری کند. در ادامه با کنار گذاشتن روش‌های سنتی منسوخ شده با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های صنعت باغبانی و اطلاعات گیاه پزشکی این مسیر را به درستی برای داشتن راندمان تولید بالای باغات خود طی کند.

مزایای احداث باغ گردو

شاید در مشورت با افراد مختلف برای سرمایه‌گذاری با حوزه‌هایی مانند بورس، ارزهای دیجیتال، طلا، مسکن یا کارخانجات متعدد روبرو شده‌اید اما مزایای احداث باغ گردو به قدری متنوع و متعدد است که در حوزه باغداری و کشاورزی بخش وسیعی از سرمایه‌های هنگفت را به خود جذب کرده است. باغ گردو برای سرمایه‌گذاران مصادف با درآمدهای میلیاردی است زیرا با روی کار آمدن روش‌های مدرن و مکانیزه باغداری و همچنین رقم‌های زودبازده، پیوندی و اصلاحی میزان عملکرد رشدی و راندمان تولیدی این باغات بسیار افزایش پیدا کرده است. چرا در میان نهال‌های میوه متعدد نهال گردو به این میزان دارای محبوبیت و معروفیت است؟

  • میوه گردو به لحاظ ارزش تغذیه‌ای و دارا بودن اسیدهای چرب غیراشباع امگا ،۳ فیبر، انواع ویتامین‌ها، پروتئین و املاح مغذی تاثیرات فوق العاده‌ای در بهبود و حفظ سلامتی بدن، افزایش حافظه و پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها دارد لذا دارای محبوبیت بالایی در سبد خانوار بوده و تقاضای بالایی برای خرید آن وجود دارد.
  • میوه نهال درون پوسته چوبی سفت و محکمی قرار گرفته لذا از خاصیت انبار مانی و انبارداری راحت و بالای برخوردار است و نگهداری و صادرات آن نیازمند هزینه‌های گزاف سردخانه‌ای نیست.
  • از نظر ارزش اقتصادی جزو صادرات غیرنفتی ارزآور است.
  • مقاوم به عوامل محیطی و آفات متعدد است و هزینه رسیدگی پایینی دارد.
  • با کمک نهال‌های اصلاحی، پیوندی، پایه کوتاه امکان تراکم کاشت در یک هکتار افزایش پیدا کرده و می‌توان تا ۲۸۰ اصله نهال گردو را مورد کشت قرار داد و با رسیدگی‌های منظم درآمدهای میلیاردی را از این باغ به دست آورد. این درآمد می‌تواند با افزایش قیمت گردو و تورم نیز چندین برابر شود.

مزایای احداث باغ گردو

پرورش نهال میوه

در کنار احداث باغ گردو، پرورش نهال میوه در ارقام متنوع با توجه به بازار پسندی آن رقم در اقلیم کاشته شده می‌تواند سرمایه‌گذاری بسیار ایده آل برای باغداران باشد. در میان نهال‌های میوه رقم‌هایی مانند: انگور، پسته، سیب، بادام، زردآلو، گیلاس، آلبالو، هلو، شلیل از جمله نژادهایی با میوه بازار پسند هستند که با انتخاب رقم مناسب می‌توان در هر اکوسیستمی با جو آب و هوایی متنوع بیشترین بهره‌برداری را از این نهال‌ها داشت.

میوه‌های سردرختی از جمله مواد خوراکی هستند که علاوه بر مصرف و عرضه تازه خوری در صنایع کمپوت سازی، آبمیوه‌گیری و خشکباری پر فروش هستند، پرورش چنین رقم‌هایی می‌تواند با در اختیار داشتن بازارهای فروش تثبیت شده سودآوری بالایی را عاید باغداران کند. شما می‌توانید با غلبه بر ترس و عدم اعتماد به نفس خود با پرورش انواع نهال میوه تجارت و باغی پولساز را در کمتر از ۱۰ سال به دست آورده و به یکی از بزرگترین تولید کننده در حوزه محصولات باغی تبدیل شوید. این هدف دور از انتظار نبوده فقط کافیست با جدیدترین متدها، پربارترین ارقام و اطلاعات باغبانی و تکنیک‌های علمی در راستای باغی کم چالش، مقاوم و سودده قدم بردارید.

باغدارانی که دارای دانش علمی و گیاهی بالایی هستند، می‌توانند از نهال‌های اصلاح شده و مقاوم در برابر آفات و بیماری‌ها استفاده کرده و از نعمات و پتانسیل‌های خدادادی طبیعی در جهت درآمدزایی با برخورداری از مشاوره‌های تخصصی در حوزه احداث باغ بالاترین بهره‌برداری را داشته باشند.

اصول مهم در احداث باغ

مهمترین سوال چالش برانگیزی که بسیاری از سرمایه‌گذاران در احداث باغ به دنبال آن هستند این است که چه نهالی بکارند تا بتوانند سود بالایی را برداشت کنند. اما قبل از رسیدن به این مرحله باید بدانند احداث باغ نیازمند سرمایه و اطلاعات دقیقی از شرایط محیطی و اقلیمی بوده تا با داشتن اطلاعات زمینه‌ای مناسب از این پارامترها خرید نهال و سپس احداث باغ به درستی انجام دهند.

  • میزان مساحت زمین
  • ارتفاع منطقه از سطح دریا
  • شرایط آب و هوای غالب منطقه
  • جهت وزش باد
  • میزان تابش آفتاب و آفتابگیر بودن زمین
  • نوسانات دمایی
  • دوره یخبندان و احتمال وجود سرمای دیررس بهاره
  • جنس خاک و میزان قدرت و کیفیت آن
  • میزان بارندگی و منابع آبی منطقه
  • مکان یابی
  • میزان شیب زمین
  • استفاده از سیستم آبیاری نوین
  • شناخت تکنیک‌های باغبانی در زمان کاشت و پرورش نهال
  • شناخت و مقابله با آفات

خرید نهال میوه بی واسطه و مطمئن

هر باغداری پس از خرید نهال میوه تمام تلاش، سرمایه و وقت خود را صرف پرورش آن می‌کند تا با تنومند شدن و تولید میوه نظاره‌گر نهال ثروت آفرین و سودده خود باشد. پس در وهله اول این توانمندی، استقامت و خصوصیات ژنتیکی نهال است که تعیین کننده میزان محصول‌آوری آن خواهد بود. برای راه اندازی یک باغ پایدار و پربار، در اختیار داشتن نهال‌های مرغوب، سالم و توانمند بسیار حائز اهمیت است.

مانند تمام حوزه‌های دیگر در حوزه خرید و فروش نهال نیز تعدد واسطه‌ها کم نبوده و این واسطه‌ها می‌توانند بر کیفیت و قیمت نهایی بسیار تاثیرگذار باشند. اما با وصل شدن به سرچشمه معتبر و اصلی نهال یعنی نهالستان مرکزی پالیز نهال خریدی بی‌واسطه را با متعادل‌ترین قیمت نهال میوه تجربه کنید. در این مرکز تخصصی با استفاده از ابزارآلات و تجهیزات پیشرفته و به روز بهترین نهال‌های میوه با مرغوبیت و کیفیت بالا تولید و با ضمانت سلامت، گواهی عاری از آفات، کارت قرنطینه استانی و لیبل اصالت در اختیار متقاضیان و خریداران قرار می‌گیرد. پس بی‌واسطه‌ترین خرید را با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت با پالیز نهال تجربه کنید.

خرید نهال میوه بی واسطه و مطمئن

جمع‌بندی

دانستیم که احداث باغات گردو و میوه و درآمدهای حاصل از تولیدات این باغ تا چه حد می‌تواند بر سطح اقتصاد، رفاه و آسایش شما تاثیرگذار باشد. در مسیر رسیدن به باغات تجاری مدرنیته از صفر تا صد کاشت نهال با شما خواهیم بود کافیست با ما در تعامل باشید.

تماس با پالیز نهال:

۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۳

۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۹

منبع : paliznahal.ir

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 1 میانگین: 5]