ساتوشی وی ام لیست شد / پامپ قابل توجه قیمت SAVM
ساتوشی وی ام لیست شد / پامپ قابل توجه قیمت SAVM

صرافی کوکوین به تازگی از لیست کردن جفت ارز معاملاتی SAVM/USDT از ۲۶ فوریه، ساعت ۰۹:۰۰ UTC خبر داد. گزینه برداشت‌ ساتوشی وی‌ام از این صرافی نیز از ۲۷ فوریه، ساعت ۱۰:۰۰ UTC فعال خواهد شد.

ارز دیجیتال ساتوشی وی‌ام (SAVM) اخیراً و پس از لیست شدن در صرافی کوکوین، شاهد افزایش قابل‌توجه قیمت خود بوده است.

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت توکن ساتوشی وی‌ام امروز دوشنبه ۲۶ فوریه، با یک پامپ قابل‌توجه تقریباً ۶۰ درصدی به ۶٫۳ دلار رسید که به سرعت در میان معامله‌گران سراسر جهان مورد توجه قرار گرفت.

البته در زمان نگارش این خبر، قیمت SAVM به محدوده ۵٫۳ دلار عقب‌نشینی کرده است. همزمان با این رشد قیمتی، حجم معاملات ساتوشی وی‌ام هم با افزایش تقریباً ۴۰۰ درصدی همراه بوده و به ۱۴٫۲۶ میلیون دلار رسیده است.

صرافی کوکوین به تازگی از لیست کردن جفت ارز معاملاتی SAVM/USDT از ۲۶ فوریه، ساعت ۰۹:۰۰ UTC خبر داد. گزینه برداشت‌ ساتوشی وی‌ام از این صرافی نیز از ۲۷ فوریه، ساعت ۱۰:۰۰ UTC فعال خواهد شد.

در این میان، طبق داده‌های افشاشده توسط پلتفرم SpotonChain، کیف پولی که احتمالاً متعلق به تیم ساتوشی وی‌ام است، امروز ۴۰ هزار SAVM به ارزش ۲۲۱ هزار دلار را به صرافی کوکوین واریز کرده است. این موضوع به گمانه‌زنی‌ها در مورد انگیزه تیم برای این انتقال دامن زده که بیشتر حول محور عرضه نقدینگی یا فروش توکن‌ها پس از لیست شدن، می‌چرخد.

در همین حال، پنجمین هولدر بزرگ SAVM، اخیرا ۲۲٫۵ هزار توکن دیگر را با ۱۰۰ هزار USDT خریداری کرده و مجموع ذخایر SAVM خود را به ۳۸۶ هزار واحد، به ارزش ۲٫۱۹ میلیون دلار رسانده است.

به نظر می‌رسد که لیست شدن ساتوشی وی‌ام در صرافی کوکوین و همچنین، آماده‌سازی یک ویژگی جدید توسط توسعه‌دهندگان ساتوشی وی‌ام، خوش‌بینی فعالان بازار پیرامون این توکن را افزایش داده است.

با این حال، با توجه به پامپ اخیر قیمت و احتمال فروش نهنگ‌های SAVM برای برداشت سود، به سرمایه‌گذاران توصیه می‌شود که با احتیاط عمل کنند.

SAVM یک لایه غیرمتمرکز بیت کوین لایه دوم ZK Rollup است که با اکوسیستم EVM سازگار است و از BTC بومی به عنوان کارمزد استفاده می کند. اخیراً SatoshiVM نسخه آزمایشی خود را راه اندازی کرده است.

به بیان کامل تر می توان گفت:

SatoshiVM یک راه حل غیرمتمرکز بیت کوین ZK Rollup Layer۲ است که با اکوسیستم ماشین مجازی اتریوم (EVM) سازگار است و از BTC بومی به عنوان گاز استفاده می کند. SatoshiVM اکوسیستم EVM را با بیت کوین پل می کند و اکوسیستم بیت کوین را قادر می سازد تا دارایی ها را صادر کند و برنامه های کاربردی را توسعه دهد.

ما روشی را بهبود بخشیده‌ایم که می‌تواند اجرای صحیح توابع دلخواه را در بیت‌کوین تأیید کند و آن را برای اعتبارسنجی بلوک Layer۲ مناسب‌تر می‌کند. سیستم تایید ساتوشی وی ام سیستمی است که می تواند از اجرای دقیق بلاک های Layer۲ بر روی بیت کوین اطمینان حاصل کند. این سیستم نیازی به هیچ تغییری در خود بیت کوین ندارد. این می تواند تأیید کند که آیا یک سری از بلاک های Layer۲ به درستی بر روی بیت کوین بدون هیچ تغییری در زیرساخت موجود اجرا شده اند یا خیر. این به بیت کوین اجازه می دهد تا به عنوان یک لایه تسویه برای لایه ۲ عمل کند و امنیت تراکنش های لایه ۲ بیت کوین را افزایش دهد.

این سیستم از ویژگی‌های Taproot استفاده می‌کند که نمایش فرآیند اجرای مجموعه‌ای از توابع پیچیده را از طریق یک هش واحد امکان‌پذیر می‌سازد. سیستم با اجرای کامل فرآیند اثبات ZK خارج از زنجیره برای یک بلوک و تأیید اثبات روی بیت کوین از طریق Taproot، اعتبار بلاک ها را تضمین می کند. علاوه بر این، هنگامی که ماینر بلاک در Layer۲ هر تراکنش اعتبارسنجی بلوک را ارسال می کند، هش داده های بلوک مربوطه و داده های اثبات را نیز به بیت کوین ارسال می کند. پس از آن، هر کسی می تواند از هش مربوطه ارسال شده به بیت کوین برای به دست آوردن داده های جامع از یک لایه DA خاص برای تأیید شخص ثالث بلوک های Layer۲ استفاده کند.

 

منبع:

رمزارز نیوز

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]