دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 135449
  • 30 سپتامبر 2024 - 16:33
  • 5 بازدید
  • ۰ دیدگاه

آغاز عملیات عمرانی آرامستان جدید باید تا پایان امسال

آغاز عملیات عمرانی آرامستان جدید باید تا پایان امسال
آغاز عملیات عمرانی آرامستان جدید باید تا پایان امسال

اکوایران :‌رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران گفت: با توجه به محدودیت دفن جدید در بهشت زهرا(س) باید آرامستان‌های جدید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود و اقدامات اجرایی آن حداکثر تا پایان امسال آغاز شود.

مهدی بابایی با بیان اینکه بر اساس تصمیمات گرفته شده در جلسه غیرعلنی شورا قرار شد شهرداری سه نقطه را برای احداث آرامستان‌های جدید تهران به مراجع بالادستی پیشنهاد دهد، گفت: کمیسیون ماده پنج هم در این حوزه باید تصمیم‌گیری کند و باید حتماً مصوبه این کمیسیون را داشته باشد.

وی با اعلام اینکه از پنج نقطه پیشنهادی شهرداری سه نقطه مدنظر شورا قرار گرفت، گفت: مقرر شد پیشنهادات پس از بررسی و تصویب در کمیسیون ماده پنج به مرحله اجرا برسد و اقدامات لازم انجام شود.

بابایی اعلام کرد: اگر تصویب این مصوبه سریع تر صورت بگیرد در اصلاحیه بودجه، اعتبار مورد نیاز پیش‌بینی می‌شود و چنانچه تصویب آن به تاخیر بیفتد، اعتبار فعالیت‌های عمرانی آرامستان‌های جدید در بودجه سال ۱۴۰۴ لحاظ خواهد شد.

عضو کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هنوز شهرداری عدد پیشنهادی را اعلام نکرده است، گفت: به محض اینکه رقم اعلام شود، بررسی‌های تخصصی در کمیسیون انجام خواهد شد.

بابایی با اشاره به علت بررسی محرمانه لایحه آرامستان‌های جدید پایتخت در جلسه شورای شهر، یادآور شد: ممکن است رانت‌هایی اطراف نقاط پیشنهادی ایجاد شود؛ لذا قرار بر این شد نقاط مورد نظر به قطعیت برسد و پس از آن اعلام شود.

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران اعلام کرد: موضوع بسیار مهم این است که با توجه به محدودیت دفن جدید در بهشت زهرا(س) باید آرامستان‌های جدید هرچه سریع تر تعیین تکلیف و اقدامات اجرایی آن حداکثر تا پایان امسال آغاز شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
کارنامه قرارگاه مسکن در شهرداری 30 سپتامبر 2024

کارنامه قرارگاه مسکن در شهرداری

اکوایران:‌مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران پیرامون اقدامات شهرداری تهران پیرامون قرارگاه مسکن توضیحاتی ارائه کرد.

30 سپتامبر 2024

بحران فرسودگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران

شهرداری تهران در این مدت قراردادهایی با شرکت‌های خودروساز داخلی و خارجی برای تقویت این ناوگان بسته اما وعده‌های بزرگ حمل ونقلی شهردار تهران محقق نشده است. شهردار تهران در سال ۱۴۰۱ قول داده بود تعداد اتوبوس‌های پایتخت به ۵ هزار و ۵۰۰ دستگاه می‌رسد اما در سال پایانی عمر مدیریت شهری تنها ۲ هزار […]

30 سپتامبر 2024

تونل سازی چگونه باعث ترافیک می شود؟

مهرداد تقی زاده کارشناس و مدیر سابق حوزه ترافیک می گوید  ساخت تونل در آن محدود باعث روانی ترافیک می شود اما در ۱۰ نقطه دیگر تهران سبب ترافیک خواهد شد. به گفته او این تونل ها جاذب سفر با خودرو شخصی خواهند شد و ابر ترافیک تهران را سنگین تر خواهد کرد. ✅ آیا […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.