چهارشنبه, ۱۸ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 137811
  • 08 اکتبر 2024 - 22:32
  • 5 بازدید
  • ۰ دیدگاه

پای آقای ح – ح به یک پرونده جدید باز شد؛ حبیب کاشانی: این اقا مثل بختک روی شهرداری افتاده است

پای آقای ح – ح به یک پرونده جدید باز شد؛ حبیب کاشانی: این اقا مثل بختک روی شهرداری افتاده است
پای آقای ح – ح به یک پرونده جدید باز شد؛ حبیب کاشانی: این اقا مثل بختک روی شهرداری افتاده است

اکوایران :‌حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران گفت :‌ شهرداری با پول خود خودرو را بخرد اما به یک شرکت سوری بدهد و این شرکت سوری دوباره خودروها را به شرکتی که تحت نظر خود شهرداری است، کرایه بدهد! خیلی هنر می‌کنیم. به خدا قسم خیلی هنرمندیم.

 به گزارش اکوایران، امروز درصحن شورای شهر تهران جعفرتشکری هاشمی ،رئیس کمیسیون حمل‌ و نقل شورای شهر تهران گزارشی از آخرین وضعیت تحویل و بهره‌برداری از ۶۳۰ ون تحویلی از وزارت کشور ارائه کرد.

حبیب کاشانی، عضو شورای شهر تهران  درواکنش به این گزارش که نشان می داد بیش از ۲۰۰ ون در پارکینگ های شهرداری خاک می خورد گفت :‌کاش متولیان درباره  سامانه جانبازان معلولان در طرشت که گفتند منحل شود، ون ها  می‌ایستند و کار نمی‌کنند توضیح دهند . دوباره تاکید می‌کنم شهرداری جای آزمون و خطا نیست. از پارسال ماشین‌ها را گرفتیم که به مردم خدمت بدهند اما مردم در زمستان کنار خیابان مانده‌اند و ما روی این ون‌ها زدیم شاتل تا مردم بدانند که مبدا و مقصد آن مشخص است. عمر ما گذشت و مایل هستیم خدمتی به مردم کنیم. میلیاردر گدا هستیم چون ماشین و ون داریم اما نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم. 

او با اشاره به واگذاری ون‌ها به برخی شرکت‌ها نیز تاکید کرد: این شرکت‌ها کجا هستند؟ فرمودند خودروها را اورهال کنید، پول نمی‌خواهیم. یعنی شهرداری پول بده و خودروها را بخردو آن را به یک شرکت سوری بدهد، آن شرکت سوری خودروها را دوباره به شرکتی تحت نظر شهرداری کرایه بدهد؟ خیلی هنرمند هستیم. در فوتبال می‌گویند اسم کسی رو نیاورید. اینجا باز هم پای اقای «ح.ح» در میان است. یکی می‌گوید «ح.ح» چیست؟ گفتم مانند «پ.ش» یعنی پسر شجاع یا مانند «پ.پ.ش» گفتند این چیست؟ گفتم پدر پسر شجاع. نمی‌توانیم اسم بیاریم اما والا به خدا این اسم همه جا در شهرداری هست. یکی گفت: «پایتان را روی دم من نگذارید.» گفتند: «ما هر جا پا می‌گذاریم دم شما هست.» به مناطق، تاکسیرانی، فاوا، اتوبوسرانی، فاوای نوین و… که می‌رویم این اسم وجود دارد. عمر ما گذشت اینقدر که در جلسات از آقای «ح.ح» صحبت کردیم که هیچ مسئولیتی ندارد اما همه جا هم هستند و مانند بختک روی شهرداری افتادند و بلند هم نمی‌شوند. شما را به امام حسین این موضوع را تعیین تکلیف کنید.»

دراین جلسه ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران هم در واکنش به این گزارش با اعلام این که درد ما در حوزه حمل و نقل تازه شد و امیدواریم راهکاری برای آن پیدا شود، به موضوع مهمی اشاره کرده و گفت: «شرکت تجارت الکترونیک پارس جزو شرکت‌هایی است که سال ۸۹ در صحن شورای شهر تهران منحل شد. با اصرار شما – مهدی چمران – و آقای خادم تعداد زیادی از شرکت‌هایی که فقط اسم و برند داشتند و فعالیتی نمی‌کردند منحل شدند و این شرکت نیز جزو همان شرکت‌های منحله است که مصوبه شورای شهر تهران دارد. دوستان اینقدر به خود زحمت نمی‌دهند که سابقه تاریخی شرکت‌ها را در بیاورند تا به یک شرکت منحل شده ماموریت حمل و نقل واگذار نکنند.»

او با اشاره به پاسخ شهردار تهران درباره تذکر «ودیعه مسکن» به مهدی اقراریان، افزود: «به مصوبه دوره اول با موضوعیت «پرداخت ودیعه مسکن به مدیران شهرداری» استناد کرده است اما دیوان عدالت اداری این مصوبه را ابطال کرده است. دوستان می‌خواهند چیزی را به امضای شهردار تهران برسانند به زاکانی رحم کنند. شهردار تهران اینقدر سرش شلوغ است که نمی‌تواند برای این موضوعات را کارشناسی کند. مدیرانی که به عنوان معاون، مدیرکل و رئیس اداره هستند، سوابق را بررسی کند بعد نامه را برای امضا به زاکانی بنده خدا بدهند.»

او در پایان گفت: «با توجه به صورتجلسه‌ امروز انتظار می‌رفت که معاون حمل و نقل در شورا حاضر شده و توضیحاتش را بشنویم. جای معاون حمل و نقل در این جلسه خالی است.»

 

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
08 اکتبر 2024

باطل السحر مسائل سیاست‌گذاری مسکن

به گزارش اکوایران، مسکن در دهه‌های مختلف با سیاست‌های اشتباه دست‌و‌پنجه نرم کرده  سیاست‌هایی که در بسیاری از موارد، ریشه در فقدان بکارگیری تجربه‌های انباشت شده، داشته است. به اعتقاد کارشناسان، فهرست بلند مشکلات این بخش، موید آن است که غلبه رویکردهای غیرعلمی و گاه پروژه‌محور، طی دهه‌های گذشته نتوانسته مشکلات این بخش را مرتفع […]

08 اکتبر 2024

پشت پرده انتصابات در شهرداری

علیرضا نادعلی عضو شورای شهر تهران می‌گوید همانطور که اعضا بارها اعلام کرده‌اند در انتصابات شهرداری دخالتی نخواهند داشت و این حق شهردار تهران است . او ادامه می‌دهد: ‌باید در شهرداری گردش نخبگان وجود داشته باشد و درکنارش ثبات مدیریتی را هم شاهد باشیم . نادعلی می‌گوید : ممکن است برخی از انتصابات دلیلی […]

واردات ۵۵۰ لوکوموتیو به کشور/ راه‌آهن مشهد برقی می‌شود؟ 08 اکتبر 2024

واردات ۵۵۰ لوکوموتیو به کشور/ راه‌آهن مشهد برقی می‌شود؟

مدیرعامل راه‌آهن ایران اعلام کرد که در راستای برقی‌سازی راه‌آهن مشهد مذاکراتی با چین انجام شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.