جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 138778
  • 12 اکتبر 2024 - 22:34
  • 23 بازدید
  • ۰ دیدگاه

جزییات تازه از آتش سوزی گسترده بازار آهن+فیلم

جزییات تازه از آتش سوزی گسترده بازار آهن+فیلم
جزییات تازه از آتش سوزی گسترده بازار آهن+فیلم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران آخرین جزئیات حادثه حریق بازارآهن شادآباد را تشریح کرد .

سید جلال ملکی   در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۱۴:۰۷ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در بازار آهن شادآباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد. ۱۱ ایستگاه به همراه خودروهای تجهیزات تنفسی، بالابر و غیره سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانان در محل حادثه مشاهده کردند که یک بازارچه این بازار که مشخص نیست دقیقا چند مغازه دارد، دچار حریق گسترده شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: متاسفانه در این مغازه ها وسایل بسیار خطرناکی مانند هزاران افشانه، لوله، اسپری و چسب ها نگهداری می شده که همگی در حال ترکیدن و انفجار هستند.

ملکی گفت: علاوه بر تعدادی از مغازه ها که اکثرا دو طبقه هستند و شعله ورند، تعدادی انباری نیز در این بازارچه وجود دارد که با وسایلی مانند سقف های شیروانی ساخته شده اند که باعث شعله وری بیشتر نیز شده اند.

وی افزود: حدود ۱۰ خودرو نیز در محل وجود دارد که آنها نیز شعله ور هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: بخش زیادی از اضلاع آتش تحت کنترل آتش نشانان است اما حریق کاملا خاموش نشده است.

ملکی گفت که هنوز از تعداد مصدومان و تلفات این حادثه اطلاعی در دست نیست.

قدرت الله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در بیان توضیحات بیشتر درباره این حادثه گفت: وسعت حریق بازار شادآباد در حدود ۱۰ هزار متر مربع است در حقیقت وسعت حریق بسیار گسترده بود لذا از ۶ ضلع عملیات در حال انجام است و تا ۸۰ درصد حریق تحت کنترل قرار گرفته است.

وی افزود: بیش از ۵۰ تانکر در محدوده عملیات فعال است و ۱۱ ایستگاه مشغول کار است. کپسول گاز و دبه های چسب مدام دچار انفجار می شود. خوشبختانه در حال حاضر با وجود اینکه مغازه ها به هم پیوسته است اما انتقال حریق به سایر مغازه های بازار کنترل شده است.

محمدی تاکید کرد: هیچ اصول استانداردی در این محدوده رعایت نشده است و بارها اخطار به مغازه داران داده شده اما متاسفانه گوش شنوایی وجود ندارد. 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
17 اکتبر 2024

خبر مهم فرزانه صادق درباره مسکن محرومان/ جزئیات اجرای تعهدات دولت رئیسی در دولت پزشکیان

به گزارش اکوایران، فرزانه صادق مالواجرد، وزیر راه و شهرسازی، در گفت‌و‌گو با اکوایران در حاشیه جلسه دولت به وضعیت ساخت مسکن ملی و تعهدات دولت در این زمینه پرداخت. صادق‌ گفت: ساخت مسکن ملی یک قانون است که برای تمامی دولت‌ها لازم‌الاجرا است. ما در حال حاضر برای ساخت حدود ۷۸۰ هزار واحد مسکونی، […]

نوسازهای این محله پایین تراز متوسط قیمت مسکن در تهران قیمت خورد 17 اکتبر 2024

نوسازهای این محله پایین تراز متوسط قیمت مسکن در تهران قیمت خورد

اکوایران: بررسی‌ها نشان می‌دهد که برای خرید واحدی با متراژ ۶۰ تا ۷۰ مترمربع در محله مسعودیه، بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تا حدود ۵ میلیارد تومان لازم است.

17 اکتبر 2024

تهران؛ گرانترین شهر جهان برای خرید خانه؟

در این قسمت از برنامه «حقیقت‌سنج» این ادعا را بررسی کردیم. خبر مرتبط راست و دروغ ثبات دلار در فقدان رئیس جمهور و بهره هوشی ایرانی‌ها آیا باثبات‌ترین نرخ طلا و دلار در سال جاری مربوط به همان ۴۰ روزی بوده که در فقدان ریاست‌جمهوری به سر می‌بردیم؟   ✅ آیا این خبر اقتصادی برای […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.