شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 140515
  • 19 اکتبر 2024 - 16:32
  • 5 بازدید
  • ۰ دیدگاه

پرونده ۷ ساله شدن شوراها بسته شد؛شورای نگهبان: سال آینده انتخابات شوراها برگزار می شود

پرونده ۷ ساله شدن شوراها بسته شد؛شورای نگهبان: سال آینده انتخابات شوراها برگزار می شود
پرونده ۷ ساله شدن شوراها بسته شد؛شورای نگهبان: سال آینده انتخابات شوراها برگزار می شود

اکوایران : سخنگوی شورای نگهبان گفت: سال آینده همزمان با انتخابات شوراهای شهر و روستا، انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان در دو استان خراسان جنوبی و آذربایجان شرقی و همچنین انتخابات میان دوره‌ای مجلس در شهر تبریز برگزار خواهد شد.

هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در نشستی خبری در پاسخ به پرسشی درباره برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری گفت: بر اساس قانون، انتخابات میان دوره‌ای خبرگان رهبری و انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی باید با اولین انتخابات سراسری برگزار شود لذا ان‌شاءالله سال بعد همزمان با انتخابات شوراهای شهر و روستا، انتخابات میان دوره مجلس خبرگان در دو استان خراسان جنوبی و آذربایجان شرقی و همچنین انتخابات میان دوره مجلس در شهر تبریز برگزار خواهد شد. در این خصوص هماهنگی‌های اولیه بین وزارت کشور و شورای نگهبان به عنوان مجریان و ناظران انتخابات در حال انجام است. ان‌شاءالله مثل ادوار گذشته انتخابات پیش رو نیز انتخابات رقابتی خواهد بود.  

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
دلیل اصلی آتش سوزی های بازار تهران 19 اکتبر 2024

دلیل اصلی آتش سوزی های بازار تهران

شهردار منطقه ۱۲ تهران گفت:یکی از دلایل آتش سوزی در بازار اتصال سیم‌های برق است. اداره برق سیم‌کشی تا کنتور خروجی سراها را انجام داده است و داخل سراها بر عهده مجموعه‌های مستقر در سراها است. البته نیاز بازار به ساماندهی و تعویض سیم‌کشی و کابلهای برق با اقداماتی که اداره برق در این راستا انجام می‌دهد اختلاف معنا داری دارد و اداره برق باید اعتبار ویژه‌ای برای این موضوع اختصاص داده شود.

19 اکتبر 2024

۲ منبع اصلی پر شدن دخل شهرداری‌ها

در این پژوهش تاکید شده درآمدهای حاصل از عوارض ارزش افزوده و درآمدهای ناشی از عوارض توسعه شهر مهم ترین بخش از منابع شهرداری ها را تشکیل می‌دهند چرا با  وجود تلاش ها همچنان سهم درآمدهای پایدار در دخل شهرداری ها پایین است؟  حمید رضا صارمی معاون شهردار تهران معتقد است: عوارض شهرداری ها از […]

این ۳ ماه تهرانی ها آلودترین هوا را تنفس می کنند 19 اکتبر 2024

این ۳ ماه تهرانی ها آلودترین هوا را تنفس می کنند

اکوایران :‌رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:آبان،آذر و دی پرترافیک‌ترین و آلوده‌ترین ماه‌های سال است و تمام استراتژی شهرداری تهران توسعه ناوگان حمل و نقل پاک و استفاده از مشوق هایی در راستای کاهش استفاده از خودروی شخصی در این سه ماه به ویژه در ساعات پیک است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.