یکشنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 142878
  • 27 اکتبر 2024 - 16:32
  • 4 بازدید
  • ۰ دیدگاه

چهارراه مسکن در دولت پزشکیان

نرگس رزبان، کارشناس اقتصاد مسکن می‌گوید: دولت چهاردهم در بخش مسکن در اولین گام باید تکلیف خود با برنامه ها و طرح های گذشته در بخش مسکن را روشن کند. چراکه بخش زیادی از برنامه‌هایی همچون طرح مسکن مهر یا نهضت ملی مسکن از سال‌های گذشته همچنان بدون نتیجه بر زمین مانده‌اند. او ادامه داد: […]

نرگس رزبان، کارشناس اقتصاد مسکن می‌گوید: دولت چهاردهم در بخش مسکن در اولین گام باید تکلیف خود با برنامه ها و طرح های گذشته در بخش مسکن را روشن کند. چراکه بخش زیادی از برنامه‌هایی همچون طرح مسکن مهر یا نهضت ملی مسکن از سال‌های گذشته همچنان بدون نتیجه بر زمین مانده‌اند.

او ادامه داد: توجه به ناهمگنی تقاضا و عرضه در بازار مسکن و طبقه‌بندی برنامه‌ها برای اقشار مختلف باید گام بعدی سیاستگذاری دولت چهاردهم در بخش مسکن باشد.

به گفته او، اجماع سازی در اولویت‌های بخش مسکن میان صاحبنظران حوزه و همینطور عدم دخالت مستقیم دولت در بازار، می تواند دو گام بعدی برای این بخش باشد.

نسخه کامل در سایت:

خبر مرتبط

راه‌های رفته و راه در پیش/ پزشکیان، و خوب و بد سیاست‌گذاری مسکن

راه‌های رفته و راه در پیش/ پزشکیان، و خوب و بد سیاست‌گذاری مسکن

بعد از انقلاب، دولت‌ها چه راه‌هایی را برای خانه‌دار کردن مردم انتخاب کرده‌اند؟ پاسخ به این پرسش محور اصلی برنامه «متراژ» این هفته است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
جزییات گزارش حسابرسی ۳ شرکت شهرداری تهران 27 اکتبر 2024

جزییات گزارش حسابرسی ۳ شرکت شهرداری تهران

گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص عملکرد مالی شرکت کنترل ترافیک تهران در صحن شورا مورد بررسی قرار گرفته و بندهای تکلیفی آن به تأیید اعضا رسید.

جزییات واژگونی اتوبوس در میدان شهدا ؛ یک نفر جان باخت 27 اکتبر 2024

جزییات واژگونی اتوبوس در میدان شهدا ؛ یک نفر جان باخت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع تصادف یک دستگاه اتوبوس با ۳ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت در میدان شهدا تهران خبر داد.

۸۳ هزار دلار مطالبه خاکریز آب از یک بانک/دلیل زیان انباشه  شرکت 27 اکتبر 2024

۸۳ هزار دلار مطالبه خاکریز آب از یک بانک/دلیل زیان انباشه شرکت

گزارش حسابرسی شرکت خاکریز آب برای سال ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار گرفت و اعضای شورا نکات و انتقاداتی را در خصوص این گزارش و تکالیف مقرر بر عهده شرکت مطرح کردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.