ضوابط اختصاصی گروه کالایی فلزات گران‌بها و گوهرسنگ‌ها بررسی شد
ضوابط اختصاصی گروه کالایی فلزات گران‌بها و گوهرسنگ‌ها بررسی شد

موضوع اصلاح آئین‌نامه ضوابط اختصاصی گروه کالایی فلزات گران‌بها و گوهرسنگ‌ها، جهت تعیین مصادیق موضوع قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با حضور روسای اتحادیه‌های طلا و جواهر مراکز استان‌ها بررسی شد.

به گزارش بازار، نشست بررسی و اعلام نظر در خصوص اصلاح آئین نامه تبصره ۴ ماده ۱۸ ضوابط اختصاصی گروه کالایی فلزات گرانبها و گوهرسنگ‌ها، یکشنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۳ با حضور مهدی امیدوار، سخنگو و عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران، احسان سقایی، دبیرکل اتاق اصناف ایران، بهنام نیک‌منش، معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف ایران، اعضای کمیسیون تخصصی طلا، جواهر و نقره اتاق و همچنین روسای اتحادیه‌های طلا و جواهر مراکز استان‌ها و نمایندگانی از اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

در این نشست ضمن بررسی بندهای مندرج در این آئین نامه و طرح اصلاحات پیشنهادی از سوی کمیسیون تخصصی طلا، جواهر و نقره اتاق اصناف ایران و برخی از روسای اتحادیه‌ها، حاضران پیرامون اصلاح ضوابط اختصاصی ارائه شده در این آئین نامه به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

مهدی امیدوار، سخنگو و عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران در انتهای این نشست ضمن اشاره به لزوم انتقال دغدغه‌ها و نقطه نظرات مطرح شده از سوی روسای اتحادیه‌های طلا و جواهر سراسر کشور به وزارت صمت، تجمیع و تدوین این نظرات کارشناسی را مستلزم درنظر گرفتن زمانی متناسب برای این موضوع مهم دانست و نسبت به اجرای قانون مذکور با اصلاحات مورد نظر اتاق اصناف ایران در آینده‌ای نزدیک، ابراز امیدواری کرد.

همچنین طی این نشست مقرر شد امروز نشست مشترک کمیسیون طلا، جواهر و نقره اتاق اصناف ایران و اتحادیه طلا و جواهر تهران با قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی، به منظور مطرح کردن مطالبات و دغدغه‌های این صنف و اجرای هرچه بهتر قانون مذکور برگزار شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]