بانوان ایرانی تکیه‌گاه مطمئن برای ترویج فرهنگ ناب انقلابی هستند
بانوان ایرانی تکیه‌گاه مطمئن برای ترویج فرهنگ ناب انقلابی هستند

استاندار تهران گفت: امروز اگر دشمن نقطه تماسی از نوع مفسده انگیز آن ایجاد کرده در خط مقدم حل آن بانوان هستند و این عقبه محکم و تکیه گاه مطمئن برای ترویج فرهنگ انقلاب و حفظ دستاوردها به پشتوانه زنان انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، یادواره بانوان شهید پایتخت صبح امروز با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران و انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور و جمعی از خانواده محترم شهدا در محل سالن همایشات وزارت کشور برگزار شد.

در این مراسم علیرضا فخاری استاندار تهران اظهار کرد: امروز بهانه‌ای شد تا در سلسله برنامه‌های زیرساخت‌های گنگره بزرگ شهدا که در اسفندماه برگزار می‌شود و نقطه عطفی برای پیمان با شهدای عزیز است، پیش گنگره‌ای را تحت یادواره ۵۶۰ شهد زن که در مسیر انقلاب جا نفدا کردند برگزار کنیم‌.

وی گفت: این جمع ما را یاد دوران دفاع مقدس که بانوان در کنار رزمندگان در سنگر خانه و دفاع مقدس در مسیر خدمت به رزمندگان و مجروحین در قامت یک پرستار می‌اندازد.

استاندار تهران افزود: امروز شاهدیم به برکت شهادت شهدای زن و فرشتگان اسمانی جایگاه رفیع زنان ما در کشور و جهان نه در منزل بلکه در همه وجوه سیاسی و دینی و غیره تللو دارد.

وی ادامه داد: اگر قبول داریم که داریم، خون شهید جوشش دهنده و برپا کننده حرکتی از درون برای تعالی انسان است و زنان در این مسیر در خط مقدم‌اند و اگر اراده زنان نبود در هیچ کدام از جبهه‌های مقاومت اعم از جبهه جنگ و تولید اتفاقی نمی‌افتاد؛ مردان به پشتوانه زنان در صحنه هستند و این اراده از سرپنجه انقلابی و اعتقادی زنان است که مردان مقاومت دوچندان دارند.

استاندار تهران افزود: ما امروز به جامعه بزرگ و اثربخش همسران و خواهران برای رشد انقلاب می‌بالیم؛ هرکجا در جامعه نقطه ضعفی هست معتقدیم برطرف کننده آن بانوان اجتماعی ما هستند؛ امروز اگر دشمن نقطه تماسی از نوع مفسده انگیز آن ایجاد کرده در خط مقدم حل آن بانوان هستند و این عقبه محکم و تکیه گاه مطمئن برای ترویج فرهنگ انقلاب و حفظ دستاوردها به پشتوانه زنان انجام می‌شود.

فخاری گفت: من از این حضور عظیم برای دفاع از آرمان‌ها و قدرت نرم جمهوری اسلامی تشکر می‌کنم. شعاع نورانی حضور عطرآگین شهدا در این محفل قابل حس است و همه ما مدیون آنهایم؛ لذا من از برگزارکنندگان تشکر می‌کنم.
پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]