سفر بیش از ۱۹۰۰ سرویس اتوبوس طی روزهای اخیر از تهران به مرز
سفر بیش از ۱۹۰۰ سرویس اتوبوس طی روزهای اخیر از تهران به مرز

دبیر ستاد اربعین استان تهران گفت: از آغازین روز جابجایی زوار اربعین امسال به مرزهای کشور تابه‌حال، ۱۹۱۳ سرویس تعداد ۵۰۸۲۳ زائر حسینی را از مبدا تهران به مرزهای کشور منتقل کرده‌اند.

مهدی قلی‌زاده، رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و دبیر ستاد اربعین استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران در تشریح آمار سفر زائرین اربعین ۱۴۰۲ از مقصد تهران به مرزها اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته مورخ چهارم شهریورماه ۱۴۰۲ جمعاً ۳۷۹ سرویس از مبدا تهران راهی مرزها شدند و در این راستا ۱۰۳۰۹ زائر سفر اربعین خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: در این رابطه از مبدا تهران ۲۹۱ سرویس تعداد ۷۹۷۱ زائر را به مرز مهران، ۳۲ سرویس تعداد ۸۰۲ زائر را به مرز شلمچه، ۳ سرویس تعداد ۹۷ زائر را به مرز چذابه، ۴۱ سرویس تعداد ۱۱۳۲ زائر را به مرز خسروی، ۶ سرویس تعداد ۱۵۰ زائر را به مرز باشماق و ۶ سرویس تعداد ۱۵۷ زائر را به مرز تمرچین منتقل کردند.

دبیر ستاد اربعین استان تهران در پایان گفت: همچنین از آغازین روز جابجایی زوار اربعین امسال به مرزهای کشور تابه‌حال، ۱۹۱۳ سرویس تعداد ۵۰۸۲۳ زائر حسینی را از مبدا تهران به مرزهای کشور منتقل کرده‌اند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]