اطفای حریق یک منزل مسکونی در سلطان آباد گلستان
اطفای حریق یک منزل مسکونی در سلطان آباد گلستان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهر گلستان از اطفای حریق یک منزل مسکونی در «سلطان آباد» از توابع استان تهران خبر داد و گفت: خوشبختانه حادثه مصدوم نداشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، احمد رجبی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهر گلستان صبح شنبه در جمع خبرنگاران از اطفای حریق یک ساختمان مسکونی در «سلطان آباد» از توابع استان تهران خبر داد و اظهار کرد: شهروندان در ساعت ۲۲ طی تماس با تلفن ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری گلستان از آتش‌سوزی یک ساختمان دو طبقه واقع در خیابان ۱۲ متری امام سجاد(ع) کوچه شهید «یارجانلو» خبر دادند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهر گلستان در تشریح جزئیات بیشتر این حادثه گفت: بلافاصله پس از اطلاع شهروندان به سازمان آتش‌نشانی، نیروهای این سازمان به استعداد ۵ ایستگاه به محل حادثه اعزام و با ورود به ساختمان مذکور، اقدام به اطفای حریق کردند.

رجبی در ادامه ابزار کرد: حریق در طبقه دوم و سوم ساختمان بود که با تلاش پرسنل زبده آتش‌نشانی حریق مهار و از سرایت حریق به منازل اطراف جلوگیری به عمل آمد.

وی در خصوص علت این حریق عنوان داشت: علت و علل توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی پس از تشکیل پرونده اعلام خواهد شد و خوشبختانه این حادثه تلفاتی جانی در پی نداشت.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]