مدیر جدید آستان امامزاده ابوالحسن(ع) شهرری معرفی شد
مدیر جدید آستان امامزاده ابوالحسن(ع) شهرری معرفی شد

طی مراسمی با حضور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری «محمد رضا رام» به عنوان مدیر جدید آستان امامزاده ابوالحسن(ع) شهرری معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، مراسم تودیع و معارفه مدیر آستان مقدس امامزاده ابوالحسن(ع) با حضور ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه شهرستان ری، ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ری، مدیران بقاع متبرکه شهرستان ری، جمعی از مسؤولان، خیرین و ذاکران اهل بیت(ع) برگزار شد. 

حجت‌الاسلام نصرت الله رستمی رئیس اوقاف و امور خیریه ری در این مراسم با قدردانی از زحمات محمدحسین نیکپور مدیر سابق آستان مقدس امام زاده ابوالحسن(ع) اظهار کرد: با توجه روایات و تاکید بزرگان دین، جایگاه امامزادگان بر کسی پوشیده نیست و خدمت به این ذوات مقدسه توفیقی است که باید قدردان و شکرگزار این نعمت الهی باشیم.

وی با بیان اینکه خدمت به اهل بیت(ع) همچنین مردم، بی‌جواب و بدون اجر و پاداش نخواهد بود، برای مدیر جدید آستان نورانی امامزاده ابوالحسن(ع) آرزوی موفقیت و توفیق کرد و افزود: به فضل الهی تغییر و تحولات مدیریتی باید سبب پیشرفت در همه برنامه‌های فرهنگی و عمرانی آستان همچنین افزایش خدمت‌رسانی به دوست‌داران اهل بیت(ع) باشد.
 

مدیر جدید آستان امامزاده ابوالحسن(ع) شهرری معرفی شد

 

محمدرضا رام‌ مدیر جدید آستان‌مقدس امام زاده ابوالحسن(ع) نیز در این مراسم بیان کرد: ان‌شاءالله سعی خواهیم‌ کرد آستان ‌مقدس امامزاده ابوالحسن(ع) را با توجه به موقعیت و فصای مناسب موجود به یکی از قطب‌های فرهنگی، زیارتی و گردشگری پایتخت تبدیل کنیم.

به گزارش فارس، امامزاده ابوالحسن (ع) با ۴ نسل به امام جعفر صادق(ع) می‌رسد. بقعه این امامزاده در شهرری خیابان شهید رجایی بعد از میدان ۱۳ آبان قبل از بیمارستان هفتم تیر واقع شده است.

بسیاری از علمای شیعه از جمله آخوند خراسانی، ملا علی کنی، شیخ محمدتقی بافقی، عبدالکریم حق‌شناس و سایر علما به این امامزاده ارادت داشتند.

آیت‌الله احمد مجتهدی تهرانی درباره زیارت این امامزاده فرموده‌اند: اگر کسی به زیارت حضرت عبدالعظیم(ع) مشرف شود، امامزاده ابوالحسن را بشناسد و به زیارت ایشان نیاید، جفا کرده است.

پایان پیام/۶۷۰۶۲


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]