شهید مدافع حرم «رضا عباسی» در ملارد تشییع و تدفین می‌شود
شهید مدافع حرم «رضا عباسی» در ملارد تشییع و تدفین می‌شود

فرماندار ملارد گفت: پیکر مطهر مدافع حریم آل الله «رضا عباسی» همزمان با سالروز شهادت ام ابیها حضرت الصدیقه الطاهره(س) در ملارد تشییع و تدفین می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، جابر کریمی فرماندار ملارد ضمن تسلیت فرارسیدن شهادت ام ابیها حضرت زهرا(س) اظهار کرد: همزمان با شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها با حضور اقشار مختلف مردم پیکر مطهر شهید مدافع حرم «رضا عباسی» در ملارد تشییع و در جوار گلزار شهداء این شهرستان خاکسپاری خواهد شد.

وی گفت: براساس تصمیم کمیته استقبال از این شهید والامقام، مراسم تشییع در روز یکشنبه ۲۶ آذر ساعت ۹:۰۰ صبح از محل حسینیه شهید هاشمی واقع در خیابان صدوقی سرآسیاب به سمت محل خاکسپاری گلزار شهدای ملارد برگزار می شود.

فرماندار ملارد افزود: به همین منظور کمیته استقبال از شهید با حضور تعدادی از مدیران، فرمانده و معاونت‌های سپاه حضرت ولیعصر(عج) در دفتر امام جمعه ملارد برگزار و در خصوص تشییع و تدفین پیکر شهید بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش فارس، شهید رضا عباسی متولد یکم آبان ماه ۱۳۵۸ در شهرستان صحنه استان کرمانشاه و ساکن شهرستان ملارد بود که پس از گذراندن دوره‌های آموزشی لازم برای نبرد با کفار، داوطلبانه عازم سوریه شد و در ٢١ دی ماه ۱۳۹۴ در منطقه عملیاتی خان‌طومان در شهر حلب سوریه به شهادت رسید و پیکرش پس از ۸ سال، طی روزهای گذشته به کشور بازگشت.

پایان پیام/۶۷۰۷۵


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]