بلیت شهرآورد در بازار سیاه میلیونی شد
بلیت شهرآورد در بازار سیاه میلیونی شد

شهرآورد ۱۰۲ پنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، افراد سودجو بلیت بازی را در پلتفرم‌ بازار و شبکه‌های اجتماعی با قیمت‌های نجومی به فروش می‌رسانند، سخنگوی فدراسیون فوتبال از مردم درخواست کرد از مبادی مشخص‌شده بلیت تهیه کنند.

خبرگزاری فارس – تهران، بلیت بازی دوم تیم استقلال و  پرسپولیس با قیمت‌های نجومی در بازار سیاه در حال فروش می باشد این در حالی است که از روز گذشت سامانه بلیت‌فروشی هیچ بلیتی برای فروش ندارد.

پلتفرم‌های مختلف بستری برای فروش بلیت شهرآورد ۱۰۲ با قیمت های نجومی هستند، از ۵۰۰ هزار تومان تا ۶ میلیون تومان قیمت‌های بلیت دربی در بازار سیاه می باشد.

 

بلیت شهرآورد در بازار سیاه میلیونی شد

 

با ارسال پیام به ثبت کننده یکی از تبلیغ‌ها که ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برا هر بلیت تعیین کرده بود گفت و گو کردیم: در یکی از محله های شرقی تهران ساکن است و بلیت ها را بعد از واریز مبلغ به صورت حضوری تحویل می‌دهد.
 

بلیت شهرآورد در بازار سیاه میلیونی شد

 

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد درباره فروش بلیت در پلتفرم دیوار یا دیگر شبکه‌های اجتماعی اظهار کرد: روند بلیت فروشی در سامانه ای که اعلام شده است، هرگونه سوء استفاده در این موضوع تحت تعقیب قرار خواهد گرفت و از مراجع ذی‌صلاح پیگیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: امکان تقلبی بودن برخی بلیت ها که در پلتفرم ها در حال فروش است وجود دارد، لذا از مردم درخواست داریم از حتما از مبادی اعلام شده بلیت تهیه کنند.

طبق اعلام رسمی سازمان لیگ، بلیت فروشی صدودومین شهرآورد پایتخت از ساعت ۱۵سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ در سامانه footballeticket.ir آغاز شد که قیمت رسمی بلیت‌های روبه‌روی جایگاه ۳۰۰ هزار تومان، پشت دروازه ۱۵۰ هزار تومان و طبقه دوم ۷۰ هزار تومان تعیین شده بود.

شهرآورد ۱۰۲ روز پنجشنبه ۲۳ آذر ماه ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگر و با داوری موعود بنیادی فر برگزار خواهد شد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]