معاون فرهنگی سپاه: امید دشمنان را باید در میدان انتخابات ناامید کنیم
معاون فرهنگی سپاه: امید دشمنان را باید در میدان انتخابات ناامید کنیم

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر می خواهیم انتقامی قوی از صیهونیست‌ها بگیریم باید امید آنها را در میدان انتخابات ناامید کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، مجید بذرافکن معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در مراسم اختتامیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای استان تهران که در پردیس برگزار شد، با بیان اینکه بیشترین پتانسیل و ظرفیت را شما فعالان حوزه فضای مجازی دارید، اظهار کرد: امروز امواج بیداری از اتفاقات غزه به دنیا مخابره می شود و در خود آمریکا نیز تنفر بسیاری به وجود آمده و این نشانه تاثیر این امواج در روشنگری است و ما به آن افتخار کرده و احساس مسوولیت می کنیم. 

وی ادامه داد: زمانی در مساله آذربایجان و یا طالبان جو سنگینی در فضای مجازی درست می کردند که هر لحظه اتفاقی نظامی در نقطه ای از کشور رخ خواهد داد اما واقعیت این است که ما ذیل هدایت مقام معظم رهبری جریان انقلابی را با پیوستگی و عقلانیت پیش می بریم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران اضافه کرد: اگر می‌خواهیم انتقامی قوی از صیهونیست‌ها بگیریم باید امید آنها را در میدان انتخابات ناامید کنیم و این کار با برانگیختگی نفرت عمومی از آمریکا، انگلیس و رژیم صیهونیستی محقق می شود.

بذرافکن با بیان اینکه نفرت ملت ایران باید به رسانه‌ها و پیام‌های استکبار منتقل شود، اذعان کرد: آنچه در حوزه نظامی رخ می دهد به فرماندهان نظامی ما مرتبط است اما آنچه به شما ارتباط دارد ناامید کردن دشمن در انتخابات پیش‌رو و دعوت از مردم برای شرکت در رای‌گیری است تا برای حضور در انتخابات پای صندوق‌ها حاضر شوند.

وی تصریح کرد: شما باید سمومی که در فضای مجازی پاشیده شده را خنثی کنید زیرا مبدا و منبع این سموم در حال حاضر در فضای مجازی است نه در نقطه‌ای که یک هواپیما و یا سامانه موشکی شلیکی انجام داده باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران افزود: انرژی متراکم ضد آمریکایی و استکباری در تمام دنیا در حال جوشش است و دست های باز انقلاب اسلامی پروفایل‌ها، اکانت‌ها، صفحات و فعالیت شما جوانان در عرصه فضای مجازی است که در سراسر دنیا دیده میشود و به گوش جهانیان می رسد.

بذرافکن ادامه داد: تمام حرکات و تولیدات شما جوانان از کمترین بازید تا جنگ‌های هشتگی، آواتاری، پروفایلی و تصویری توسط دشمن رصد می شود و در هیچ لحظه‌ای در این جبهه نباید احساس کم تاثیر بودن کنید.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]