دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 135318
  • 30 سپتامبر 2024 - 3:34
  • 5 بازدید
  • ۰ دیدگاه

مسیر بازار دلار و سکه پس از ریزش امروز

بازار ارز و سکه بعد از نوسان ابتدای هفته و سقف‌زنی، در دومین روز هفته به سمت نزول پیش رفت و هیجان روز شنبه را تخلیه کرد. قیمت دلار و سکه یک کانال عقب نشستند.  به عقیده معامله‌گران اخبار تنش در منطقه مهمترین فاند این روزهای بازار است و اگر به سمت تشدید برود قیمت‌ها […]

بازار ارز و سکه بعد از نوسان ابتدای هفته و سقف‌زنی، در دومین روز هفته به سمت نزول پیش رفت و هیجان روز شنبه را تخلیه کرد. قیمت دلار و سکه یک کانال عقب نشستند. 

به عقیده معامله‌گران اخبار تنش در منطقه مهمترین فاند این روزهای بازار است و اگر به سمت تشدید برود قیمت‌ها می‌توانند دوباره نوسانی دنبال شوند، اما اگر از سطح تنش در منطقه کاسته شود، راه صعود بازار بسته خواهد شد.

تحلیلگران تصور می‌کنند با وجود ریسک‌های سیاسی در منطقه، بازار ارز و سکه ریزش آنچنانی نخواهد داشت. محدوده حمایتی طلای آبشده در کف کانال ۱۷ میلیون تا ۱۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است که تا زمان حفظ این محدوده می‌تواند به سمت بالا حرکت کند. اما اگر طلای آبشده این ناحیه را از دست بدهد می‌تواند تا میانه کانال ۱۶ میلیون پایین برود.

جزییات بازار ارز و سکه امروز هشتم مهر ۱۴۰۳ را در «کف بازار» ببینید.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
داده‌های اشتغال و سخنرانی پاول زیر ذره بین سرمایه‌گذاران جهانی؛ کاهش نرخ بهره بزرگ دیگری در راه است؟ 30 سپتامبر 2024

داده‌های اشتغال و سخنرانی پاول زیر ذره بین سرمایه‌گذاران جهانی؛ کاهش نرخ بهره بزرگ دیگری در راه است؟

اکوایران: داده‌های اشتغال از بازار کار آمریکا و همچنین سخنرانی جروم پاول و سایر اعضای فدرال رزرو این هفته می‌توانند سرنخ‌های مهمی از میزان کاهش نرخ بهره در جلسه آتی فدرال رزرو داشته باشند.

نظر کارشناسان درباره روند اونس جهانی طلا در هفته معاملاتی جدید 29 سپتامبر 2024

نظر کارشناسان درباره روند اونس جهانی طلا در هفته معاملاتی جدید

اکوایران: در حالیکه کارشناسان در تازه‌ترین نظرسنجی هفتگی طلای کیتکو بین رشد و کاهش قیمت تقسیم شده‌اند، عمده سرمایه‌گذاران خرد انتظار دارند قیمت فلز زرد در هفته معاملاتی جدید با رشد همراه شود.

رمزارز XRP در یک ماه ۱۰ درصد رشد کرد؛ تحلیل‌گران پیش‌بینی‌های جسورانه‌ای دارند 29 سپتامبر 2024

رمزارز XRP در یک ماه ۱۰ درصد رشد کرد؛ تحلیل‌گران پیش‌بینی‌های جسورانه‌ای دارند

اکوایران: با افزایش شاخص سود باز، رمزارز ایکس‌آرپی در برابر دلار آمریکا قدرت گرفته است. آیا پیش‌بینی رشد قیمت این رمزارز فراتر از ۱ دلار، واقع‌بینانه است؟

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.