به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، جاناتان کونریکاس، سخنگوی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به سفر فردای(چهارشنبه) جو بایدن، رییس جمهور آمریکا به اراضی اشغالی، مدعی شد که این سفر عملیات زمینی اشغالگران در نوار غزه را مختل نکرده و به تعویق نخواهد انداخت؛ حمله‌ زمینی که پس از عملیات بزرگ و موفق […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، جاناتان کونریکاس، سخنگوی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به سفر فردای(چهارشنبه) جو بایدن، رییس جمهور آمریکا به اراضی اشغالی، مدعی شد که این سفر عملیات زمینی اشغالگران در نوار غزه را مختل نکرده و به تعویق نخواهد انداخت؛ حمله‌ زمینی که پس از عملیات بزرگ و موفق مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، سران صهیونیستی به شدت درباره آن به پروپاگاندا متوسل شده‌اند!

به نقل از هاآرتص، روزنامه نیویورک‌تایمز گزارش داد که سفر بایدن به اراضی اشغالی، عملیات زمینی صهیونیست‌ها در نوار غزه را دست کم ۲۴ ساعت به تاخیر خواهد انداخت.

این روزنامه آمریکایی پیش‌تر نیز مدعی شده بود که ارتش رژیم صهیونیستی طبق برنامه قصد داشت در این هفته به غزه حمله کند، اما به علت بدی شرایط آب‌وهوایی این حمله چند روز به تعویق افتاده است!

سخنگوی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی که با سی‌ان‌ان مصاحبه می‌کرد، همچنین درباره زمان‌بندی عملیات زمینی، مدعی شد که آنها باید منتظر بمانند و ببینند!

به‌دنبال حمله غافلگیرکننده شنبه هفته گذشته مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) علیه رژیم صهیونیستی که از آن به عنوان «طوفان الاقصی» یاد می‌شود، تل‌آویو در اقدامی وحشیانه مناطق غیرنظامی نوار غزه را هدف بمباران جنگنده‌های خود قرار داد.

رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه نیز دستور محاصره کامل نوار غزه را صادر و ضمن قطع آب و برق، از ورود سوخت و مواد غذایی به این منطقه جلوگیری کرده است. در پی حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به غیرنظامیان غزه و براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، شمار شهدای فلسطینی تاکنون به ۲۸۳۷ نفر و تعداد مجروحان به ۱۲۰۰۰ نفر رسیده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]