به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «نماینده چین در شورای امنیت سازمان ملل هشدار داد که اوضاع در غزه بسیار خطرناک است. وی در ادامه سخنانش گفت: «نمی‌خواهیم که شاهد گسترش درگیری‌ها باشیم اما این چیزی است که در واقعیت در حال روی دادن است». این دیپلمات چینی اضافه کرد: «ما خواستار برگزاری نشستی […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «نماینده چین در شورای امنیت سازمان ملل هشدار داد که اوضاع در غزه بسیار خطرناک است.

وی در ادامه سخنانش گفت: «نمی‌خواهیم که شاهد گسترش درگیری‌ها باشیم اما این چیزی است که در واقعیت در حال روی دادن است».

این دیپلمات چینی اضافه کرد: «ما خواستار برگزاری نشستی پشت درهای بسته بوده تا توضیحات هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل و معاون دبیر کل درباره غزه را بشنویم».

وی افزود: «امیدواریم که اعضای شورای امنیت سازمان ملل رویکردی را اتحاذ کنند که طی آن پیام واضحی برای آتش بس و حمایت از غیرنظامیان ارسال شود».

سخنگوی وزارت بهداشت غزه امروز دوشنبه خبر داد که شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به این منطقه، به ۱۰ هزار و ۲۲ نفر رسیده است.

القدره با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تنها تیمارستان غزه را هدف قرار داده است، گفت: اسرائیل در ساعات اخیر، ۲۴ کشتار انجام داده است که شمار قربانیان آن به ۲۹۲ شهید رسیده است.

آمریکا و غرب، همسو با جنایات رژیم صهیونیستی، همچنان در پی ادامه جنگ نابرابر علیه مردم غزه هستند؛ هر چند برخی از مسئولان و نهادهای غربی، در ادامه ژستهای انسان‌دوستانه خود، مدعی هستند که برای آتش‌بس در غزه تلاش می‌کنند.

«کاترین راسل» مدیر اجرایی یونیسف امروز دوشنبه درباره آتش‌بس در غزه نوشت: «ما به آتش بس فوری بشردوستانه درغزه و آزادی بی قید و شرط همه غیرنظامیان گروگان نیاز داریم. ۳۰ روز (از آغاز جنگ) گذشته است، دیگر بس است. این مسئله هم اینک باید متوقف شود.»

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]