تل‌آویو ادعای رسانه عبری درباره آتش‌بس با لبنان را تکذیب کرد
تل‌آویو ادعای رسانه عبری درباره آتش‌بس با لبنان را تکذیب کرد

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی خبرهای منتشر شده درباره آتش‌بس در شمال فلسطین اشغالی با حزب‌الله لبنان را تکذیب کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز پنج‌شنبه در بیانیه‌ای ضمن تکذیب خبرهای منتشر شده درباره آتش‌بس در شمال فلسطین اشغالی با حزب‌الله لبنان، اعلام کرد: خبرها درباره آتش‌بس در شمال (شمال فلسطین اشغالی در مرز با لبنان) نادرست بوده و نتانیاهو به پیشنهاد مشترک آمریکا و فرانسه پاسخی نداده است.

پیشتر مقامات آمریکا، کشورهای عضو اتحادیه اروپا و برخی دیگر از کشورهای غربی و عربی برقراری آتش‌بسی فوری میان حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی به مدت ۲۱ روز را خواستار شدند.

به گزارش شبکه خبری «المیادین»، دفتر نتانیاهو در ادامه نیز برخلاف آنچه پیش از این در رسانه‌ها به نقل از تلویزیون رژیم صهیونیستی منتشر شده بود، اعلام کرد: نتانیاهو به ارتش دستور داد با تمام قدرت و بر اساس طرح‌هایی که به آن داده شده، به جنگ ادامه دهد.

پیش از این روزنامه عبری «اسرائیل هیوم» به نقل از برخی مسوولان آمریکایی مدعی شده بود «برقراری آتش‌بس میان اسرائیل و حزب‌الله طی چند ساعت آینده وارد مرحله اجرایی خواهد شد.»

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم به نقل از یکی از مسوولان دفتر نتانیاهو مدعی شده بود «چراغ سبزی برای آتش‌بس جهت ایجاد فرصتی برای مذاکرات داده شد.»

«اسرائیل کاتص» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز گفت آتش‌بس در کار نخواهد بود و این رژیم تا بازگرداندن آوارگان صهیونیست به شمال سرزمین‌های اشغالی به جنگ با حزب‌الله ادامه می‌دهد.

«ماجد بن محمد الانصاری» سخنگوی وزارت خارجه قطر نیز گفت: تا این لحظه هیچ روند رسمی برای میانجیگری و تلاش برای برقراری آتش‌بس در لبنان وجود نداشته و ما از وجود ارتباط مستقیمی میان پیشنهاد آتش‌بس در لبنان و آتش‌بس در غزه اطلاعی نداریم.

در میانه این خبرها برخی از چهره‌های بلوک راست افراطی و «یائیر لاپید» رئیس مخالفان رژیم صهیونیستی اعتراض خود را به آتش‌بس با لبنان اعلام کردند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]