این تصاویر با دوربین شیائومی ۱۵ پرو گرفته شدند /عکس
این تصاویر با دوربین شیائومی ۱۵ پرو گرفته شدند /عکس

شیائومی پس از اعلام تاریخ معرفی شیائومی ۱۵، نمونه تصاویر رسمی از دوربین شیائومی ۱۵ پرو را منتشر کرد که احتمالاً حیرت‌زده‌تان می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش گجت‌نیوز، شیائومی که به‌زودی شیائومی ۱۵ را به‌عنوان پرچمدار جدید خود معرفی می‌کند، به‌تازگی از طراحی آن رونمایی کرد و حالا ضمن اعلام ظرفیت باتری، نمونه تصاویر نسخه پرو این گوشی را به اشتراک گذاشته است.

مشخصات و نمونه تصاویر دوربین شیائومی ۱۵ پرو

در زیر نمونه تصاویر دوربین اصلی این گوشی پرچمدار چینی با دیافراگم f/۱.۴۴ و فاصله کانونی ۳۵ میلی‌متر، دوربین تله‌فوتو با دیافراگم f/۲.۰ و فاصله کانونی ۶۰ میلی‌متر و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی با دیافراگم f/۲.۵ و فاصله کانونی ۱۲۰ میلی‌متر را مشاهده می‌کنید. در گذشته گزارش‌هایی منتشر شده بود مبنی بر این‌که شیائومی در گوشی بالارده جدید خود مثل شیائومی ۱۴ اولترا سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX۸۵۸ سونی را برای دوربین تله‌فوتو پریسکوپی به کار خواهد برد.

شیائومی ۱۵ پرو از یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپ با زوم اپتیکال ۵ برابری بهره می‌برد. شیائومی همچنین اشاره کرد که این گوشی از لنز اپتیکال پرسرعت قدرتمندتر از لایکا و پلتفرم محاسباتی Xiaomi AISP ۲.۰ برای عکاسی برخوردار شده است.

این تصاویر با دوربین شیائومی ۱۵ پرو گرفته شدند /عکس

وظیفه تامین انرژی نسخه پرو شیائومی ۱۵ هم بر عهده یک باتری ۶۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار دارد، در حالی که سال گذشته برای این مدل باتری ۴۸۸۰ میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته شده بود. شیائومی ۱۵ هم با افزایش ۷۹۰ میلی‌آمپر ساعتی نسبت به گذشته، به باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است. با وجود این، تغییر محسوسی در اندازه باتری‌ها ایجاد نشده و با کمترین افزایش ابعاد، ظرفیت آن‌ها افزایش پیدا کرده است.

این تصاویر با دوربین شیائومی ۱۵ پرو گرفته شدند /عکس

تراکم انرژی باتری شیائومی ۸۵۰ وات ساعت به ازای هر لیتر است که رکوردی تازه برای این غول فناوری چینی به شمار می‌رود. عمر باتری نسخه استاندارد افزایشی ۲۳ درصدی را تجربه کرده است و باتری نسخه پرو هم ۳۸ درصد بیشتر از قبل دوام دارد.

سری شیائومی ۱۵ به‌صورت رسمی سه‌شنبه آینده معرفی خواهد شد.

۲۲۷۲۲۷

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]