معادل ۸ سال دولت قبل غرامت به کشاورزان پرداخت شد
معادل ۸ سال دولت قبل غرامت به کشاورزان پرداخت شد

قائم مقام مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزی گفت: دولت سیزدهم توجه ای ویژه به بیمه کشاورزی دارد در دو سال گذشته به اندازه ۸ سال دولت قبلی غرامت به کشاورزان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم علیرضا آل امین قائم مقام مدیرعامل صندوق  بیمه کشاورزی امروز در رویداد معرفی طرح ها و خدمات نوین بیمه کشاورزی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت:آمریکا و چین قوی ترین بیمه بخش کشاورزی را دارند و ایران نیز دارای قوی ترین بیمه در منطقه هست.

وی افزود: به دنبال کمک به کشورهای منطقه و تبدیل شدن به هاب بیمه کشاورزی منطقه هستیم. آذربایجان، ارمنستان و برخی از کشورهای  همسایه نیز درخواست همکاری با ما در بیمه کشاورزی دارند.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم  توجه ای ویژه به بیمه کشاورزی دارد در دو سال گذشته به اندازه ۸ سال دولت قبلی غرامت به کشاورزان پرداخت شد.

قائم مقام مدیرعامل صندوق  بیمه کشاورزی ادامه داد: یکی از بیمه های مرتبط با بخش کشاورزی حمایت از وحوش است؛ برای اولین بار در تاریخ انقلاب در راستای حمایت از وحوش در حال انقراض، صندوق بیمه با همکاری محیط زیست اقداماتی انجام داده است.

 وی افزود: دولت سیزدهم به بیمه اعلام کرده است که هیچ دغدغه مالی برای پرداخت غرامت نداشته باشید و همه محصولات را بیمه کنید زیرا دولت حامی کشاورزان است.

آل امین گفت: موضوع دیگر ورود ما به بیمه درآمد است؛ یعنی اگر فردا روزی دولت به مرغداران اعلام کرد که در حوزه تنظیم بازار به مشکل خورده و آنها باید محصولاتشان را با قیمت های پایین تر در بازار عرضه کنند، با این بیمه ضرر و زیان توسط بیمه پرداخت خواهد شد.

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی گفت: در بیمه طرح جهش تولید دیم زارها کمترین حق بیمه دریافت و بیشترین غرامت پرداخت می شود.

انتهای پیام/

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]