طلا باز هم گران شد | پیش به سوی ۴ میلیون تومان!
طلا باز هم گران شد | پیش به سوی ۴ میلیون تومان!

وضعیت بازارهای پولی و مالی امروز ۴ مهر ۱۴۰۳ را در این گزارش مشاهده می کنید.

بازار امروز بورس به روند مثبت روز گذشته ادامه داد و شاخص کل با افزایش همراه شد. همچنین، قیمت سکه و طلا نیز مانند دیروز مجددا افزایش یافت.در این گزارش نگاهی به بازار بورس، طلا، سکه، ارز، ارز دیجیتال، خودرو و مسکن در ایران داریم.

رشد چشمگیر ارزش معاملات بورس

در تاریخ ۴ مهر، روند معاملات بازار بورس نسبتا صعودی بود و در ادامه شاخص کل را افزایش داده و تا حدودی نقشه را به رنگ سبز بازار درآورد. در این روز، رشد نسبی در شاخص کل و قیمت سهام مشاهده شد که باعث سبز شدن بسیاری از نمادهای بورسی گردید.

معاملات در این روز با شروعی صعودی آغاز شد و در ادامه این صعود، تدریجاً افزایش پیدا کرد. در نیمه روز، رشد نسبی در شاخص کل رخ داد و شاخص به بالای ۱ هزار واحدی رسید.

نقشه-بازار

 

شاخص هم وزن بورس امروز در نخستین ساعت معاملات با رشد نسبی روبه‌رو شد در ادامه نیز  روند  رشد افزایشی شد تا با رشد ۱۰۰۱ واحدی به ۷۰۶ هزار و ۹۹۸ واحدی رضایت دهد. در پایان معاملات بازار امروز شاخص کل در نهایت با صعود بالای ۲ هزار واحد به کار خود پایان داد. ارزش بازار در پایان معاملات امروز ۶۹,۹۷۲.۴۷۱.۲۲۹ میلیارد ریال، ارزش معاملات ۶۶,۰۴۸.۳۵۸ میلیارد ریال و حجم معاملات ۱۱.۶۰۹ میلیارد سهم است.
 
بورس-امروز
نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل فرابورس در معاملات امروز وسپهر، زاگرس، خاور، تجلی، سامان، آریا و وگردش هستند.

قیمت دلار و انواع ارز امروز ۴ مهر ۱۴۰۳

در این گزارش، به بررسی و جمع‌ آوری قیمت‌ های مختلف ارز پرداخته‌ایم. هدف ما آگاه‌ سازی شما از آخرین نرخ‌ ها و ارائه اطلاعات دقیق درباره تغییرات بازار ارز است.

ارز(12)

 

شوک بزرگ به بازار طلا

در تاریخ ۴ مهر، قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار با افزایش قابل توجهی شروع به کار کرد. همچنین، نوسانات قیمت انواع سکه و انس جهانی نیز به طور چشمگیری افزایش یافته است. به گفته کارشناسان بازار طلا، در ماه شهریور قیمت طلا و سکه رشد کرده و بر قیمت‌های مختلف سکه تأثیر گذاشته است. وضعیت قیمت ها در مهر ماه نیز هر روز صعودی گزارش شده است.

قیمت-طلا-سکه

 

قیمت مسکن امروز ۴ مهر ۱۴۰۳

با توجه به آمارها و تحلیل‌های انجام شده، بازار مسکن در حال حرکت به سمت استقرار و آرامش است و این پایداری و آرامش در بازار مسکن از تداوم تعادل عرضه و تقاضا و نیز وابستگی به بازارهای موازی ناشی می‌شود. در این مطلب شما را با آخرین تحولات بازار مسکن و همچنین نرخ های جدید در مناطق مختلق تهران به تاریخ ۴ مهرماه ۱۴۰۳ آشنا می کنیم.

قیمت-خانه-۱

 

تغییرات عجیب قیمت خودرو در یک روز!

قیمت خودرو در روز چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ اعلام گردید. وضعیت معاملات خودرو با نوسانات قابل توجهی روبه‌رو شده و دچار تغییرات زیادی است. با این حال، در میان این تحولات، تعداد محدودی از محصولات همچنان در حالت رکود قرار دارند و منتظر تغییرات هستند.

خودروهای داخلی

پژو پارس TU۵ از سدان‌های پرطرفدار و با شتاب شرکت ایران خودرو محسوب می‌شود. خودروی مذکور امروز یک میلیون تومان کاهش یافته و به روند نوسانی خود در ادامه داد. این خودرو پس از کاهش قیمت، به نرخ ۸۸۹ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

دنا پلاس توربو ۶ سرعته همانند هم‌نوعان خود، با رشد هفت میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به محدوده ۹۲۲ میلیون تومان رسیده است. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک از محصولات محبوب ایران خودرو به‌شمار می‌رود که از ابتدای معاملات امروز چهار میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت ۸۵۶ میلیون تومان معامله می‌شود. خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه به فروش نمی‌رسد.

سهند S از جدید‌ترین محصولات و نوسانی‌ترین شرکت سایپا با افزایش دو میلیون تومانی در کانال ۴۹۱ میلیون تومانی قرار گرفت.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

پیکاپ فوتون (اتوماتیک) از دسته محصولات مونتاژی که توسط ایران خودرو عرضه می‌شود امروز ۴۲ میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت دو میلیارد و ۶۱۲ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

تیگو۷ پرمیوم از محصولات مدیران خودرو با با افت ۲۵ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

کی‌ام‌سی A۵ از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی بهره می برد که جهت آسایش هر چه بیشتر سرنشینان طراحی شده است این محصول با ریزش ۳۰ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ از محصولات بهمن موتور با رشد ده میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

بیت-کوین۲

آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان ۴ مهر ۱۴۰۳

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۷۵.۵ میلیارد دلار است که ۹.۵۰ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۸۹ میلیارد دلار است که  ۶.۴۸ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۹.۱۳ میلیارد دلار است که ۹۱.۵۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۳ هزار و ۷۲۳.۸۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۳۹ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۲۶۱۵.۳۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۲۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۲.۰۸ درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۵۹۴.۳۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۴۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۸.۹۸ درصد افزایش

۵-  سولانا

قیمت: ۱۴۹.۳۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۸۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۳.۶۵ درصد افزایش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۳ درصد افزایش

۷-  ریپل

قیمت: ۰.۵۸۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱.۵۰ درصد افزایش

۸- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۰۸۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۰.۰۸ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۹۹ درصد افزایش

۹- تون کوین

قیمت: ۵.۵۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۰.۶۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۰.۸۶ درصد افزایش

۱۰-  کاردانو

قیمت: ۰.۳۸۰۶دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۴۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۱۳.۷۴ درصد افزایش



کدخبر:
۳۳۵۷۴۰

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]