آینده درخشان در انتظار این ارز دیجیتال / رشد دو هزار درصدی قیمت رمزارز تارا
آینده درخشان در انتظار این ارز دیجیتال / رشد دو هزار درصدی قیمت رمزارز تارا

تارا کوین یک توکن توسعه‌یافته با استاندارد بلاکچین اتریوم یعنی ERC-۲۰‌ است. بنابراین با خرید ارز تارا امکان استیکینگ آن با سود دو درصدی از کارمزد تراکنش‌ها را نیز خواهید داشت. از این توکن برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها، پرداخت کارمزدها و مشارکت‌های حاکمیتی در پلتفرم تارا استفاده می‌شود.

تارا کوین (Taraxa) یکی از ارزهای دیجیتال با بهترین عملکرد در سال ۲۰۲۳ است که نرخ آن از ابتدای امسال تاکنون بیش از دو هزار درصد افزایش یافته است.

تاراکسا (Taraxa) برای ردیابی تراکنش‌های غیررسمی طراحی شده است تا هزینه و خطر سردرگمی و اختلافات را به حداقل برساند. اکثریت قریب به اتفاق (بیش از ۸۰٪) تراکنش‌های جهان غیررسمی، ضبط نشده و غیرقابل تأیید هستند که اغلب منجر به سردرگمی و اختلافات پرهزینه می‌شود. تاراکسا (Taraxa) از ثبت درون خطی و ثبت حسابرسی استفاده می‌کند تا این تراکنش‌ها را قابل اعتماد و یکپارچه کند.

تاراکسا۱

ویژگی‌های مهم ارز دیجیتال تاراکسا (Taraxa)

۱. پروتکل Block DAG فراگیر که توان عملیاتی را بدون به خطر انداختن امنیت به حداکثر می‌رساند.

۲. پیشنهادات منصفانه و کارآمد برای فعال کردن یک سیستم POS برای تولید پیشنهادات بلوک منصفانه، کارآمد و غیر هماهنگ را دارا می‌باشد.

۳. قطعی فوری ناهمزمان که خطر بازگشت حالت و سازماندهی مجدد DAG را حذف می‌کند.

۴. اجرای سوداگرانه که پردازش تراکنش‌های بدون تابعیت را سرعت می‌بخشد. احتمالاً می‌دانید که بسیاری از پروژه‌ها در دنیای ارزدیجیتال ادعا می‌کنند که ابزار مفیدی ارائه می‌دهند، بااین‌حال، بسیاری از آنها از حل کردن مشکلات دنیای واقعی عاجز هستند. پس ارز دیجیتال Taraxa را با دقت بررسی کنید. برای ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال Taraxa شما نیاز به یک کیف پول ارز دیجیتال دارید. حتما کیف پول ارزدیجیتالی را انتخاب کنید که با توکن TARA سازگار باشد. با توجه به اهداف و آینده پروژه ارز دیجیتال Taraxa عرضه کل Taraxa ۰ توکن TARA است. تاکنون ۲،۹۴۷،۳۸۶،۳۸۳ توکن TARA در بازار رمزارز عرضه شده است.

قیمت لحظه ای تاراکسا

قیمت لحظه‌ای تاراکسا برابر با ۰.۰۲۰۰ دلار که معادل ۱،۰۱۴ هزار تومان می‌باشد. این ارز جایگاه (رنک) ۶۲۲ را در بین ارزهای دیجیتال به خود اختصاص داده است. تاراکسا در ۲۴ ساعت گذشته ۷.۴۸ درصد تغییر نرخ داشته است.

Taraxa دارای عرضه فعلی ۱۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ با ۱،۳۴۳،۰۲۱،۴۷۴.۰۳ در گردش است. آخرین نرخ شناخته شده تاراکسا ۰.۰۰۲۱۰۹۸۸ دلار است و در ۲۴ ساعت گذشته ۵.۴۹ افزایش یافته است. درحال‌حاضر در ۱۲ بازار فعال با ۵۰۶،۹۴۹.۵۷ دلار معامله در ۲۴ ساعت گذشته در حال معامله است.

تارا-نمودار

پیش‌بینی قیمت رمزارز تارا

پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال بسیار دشوار است، زیرا آنها در معرض طیف گسترده‌ای از عوامل غیرقابل پیش‌بینی هستند. بسیاری از افراد سعی می‌کنند از تحلیل تکنیکال، الگوهای نمودار یا شاخص‌های دیگر برای پیش‌بینی تغییرات نرخ در آینده استفاده کنند، اما هیچ تضمینی برای دقیق بودن این روش‌ها وجود ندارد. مهم است که هنگام سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهید و تصمیمات آگاهانه بگیرید.

حباب ارز دیجیتال به وضعیتی اشاره دارد که در آن نرخ یک ارز دیجیتال خاص به سرعت و به طور چشمگیری افزایش می‌یابد، که اغلب ناشی از حدس و گمان است تا ارزش بنیادی. در نهایت، حباب می‌ترکد و نرخ کریپتوکارنسی به شدت کاهش می‌یابد و گاهی اوقات بیشتر یا تمام ارزش خود را از دست می‌دهد.

با توجه به توییت اخیر JA، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، رشد چشمگیر تارا را می‌توان به فناوری نوآورانه بلاکچین و اکوسیستم متمرکز بر آینده آن نسبت داد و همچنین با توجه به این فناوری پیشرفته و افزایش نرخ اخیر آن که نشان‌دهنده استقبال بالای جامعه از این پروژه است، به نظر می‌رسد که تارا برای ادامه رشد در سال ۲۰۲۳ و پس از آن آماده است. در واقع، اگر تارا بتواند در نوآوری‌های تکنولوژیکی و کاربرد در دنیای واقعی سرمایه‌گذاری کند، چشم‌انداز بلندمدت آن روشن به نظر می‌رسد.

با این حال، فراموش نکنید که بازار ارزهای دیجیتال با ماهیت پرنوسان خود شناخته می‌شود، بنابراین، در نظر گرفتن ریسک‌های بالقوه نزولی ضروری است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]