حرکت هوشمندانه معامله گر اتریوم / سود ۱۶۶ هزار دلاری!
حرکت هوشمندانه معامله گر اتریوم / سود ۱۶۶ هزار دلاری!

این معامله‌ پر هزینه او سرانجام زمانی به سود دست پیدا کرد که او ۶۰ واحد از ارز دیجیتال دی‌فراگز را به ارزش خیره‌کننده ۲۷.۸ اتریوم به فروش رساند که این مقدار تقریباً معادل ۶۷ هزار دلار است.

یکی از معامله‌گران شبکه اتریوم (ETH) در اقدامی خیره‌کننده، موفق شد تنها در عرض دو روز، سودی بالغ بر ۱۶۶ هزار دلار کسب کند. به نظر می‌رسد این معامله‌گر سرمایه‌گذاری‌اش را تنها با سرمایه اولیه ۰.۲۶ اتریوم که معادل ۶۱۳ دلار است آغاز کرده و موفق شده به چنین سودی دست پیدا کند. لازم به ذکر است که این موفقیت مالی از طریق تراکنش‌های استراتژیکی که این معامله‌گر با ارز دیجیتال دی فراگز (DeFrogs) انجام داده، به دست آمده است.

دی‌فراگز یک ارز دیجیتال تازه عرضه شده است که به نظر می‌رسد توجه بازار را در اختیار دارد. بر اساس اطلاعاتی که پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین، لوک‌آن‌چین (Lookonchain) به اشتراک گذاشته است، این معامله‌گر سرمایه‌گذاری سودآور خود را به مبلغ اولیه ۱۹۰ دلار به ارزش رمز ارز اتریوم آغاز و آن را صرف خرید ۱۰۰ واحد از ارز دیجیتال دی‌فراگز کرده است. این معامله‌گر در حالی که هزینه‌ گس اتریوم در آن زمان بالغ بر ۴۲۳ دلار بود اقدام به انجام این معامله کرد که این نشان می‌دهد او نسبت به پتانسیل قابل توجه سرمایه‌گذاری‌اش ایمان داشته که حاضر به انجام چنین معامله پر هزینه‌ای شده است.

این معامله‌ پر هزینه او سرانجام زمانی به سود دست پیدا کرد که او ۶۰ واحد از ارز دیجیتال دی‌فراگز را به ارزش خیره‌کننده ۲۷.۸ اتریوم به فروش رساند که این مقدار تقریباً معادل ۶۷ هزار دلار است. این فروش او نه تنها مقدار سرمایه‌گذاری اولیه و هزینه‌های مرتبط با آن را برایش جبران کرد، بلکه سود بزرگی نیز برای او به همراه داشت. این معامله‌گر، ۴۰ توکن دی‌فراگز باقی‌مانده‌اش را نیز کمی بعد در ارزش حدودی ۱۰۰ هزار دلار به فروش رساند که با در نظر گرفتن این مقدار، سود کل او از این سرمایه‌گذاری به ۱۶۶ هزار دلار می‌رسد.

این سرمایه‌گذاری موفقیت‌آمیز همزمان با افزایش قابل توجه قیمت ارز دیجیتال دی فراگز رخ داد. این ارز دیجیتال در آن زمان موفق شد که تنها در ۲۴ ساعت، به رشد ۱۱۱ درصدی دست پیدا کند و به قیمت ۳,۳۳۵ دلار برسد. این ارز دیجیتال در زمان نگارش این مطلب، در محدوده ۱,۱۷۴ دلاری معامله می‌شود و ارزش بازار ۱۲ میلیون دلاری دارد.

ارز دیجیتال دی‌فراگز یکی از چندین میم‌ کوین (Meme Coin) بازار محسوب می‌شود که با الهام از میم ‌کوین دیگری به نام پپه (PEPE) ساخته شده است. دی‌فراگز که در ۷ فوریه سال میلادی جاری (۱۸ بهمن ۱۴۰۲) راه‌اندازی شده است، به عنوان یک توکن مبتنی بر استاندارد جدید ERC-۴۰۴ تبلیغ می‌شود. این استاندارد با هدف ترکیب ویژگی‌های ارزهای دیجیتال با توکن‌های ان اف تی (NFT) طراحی شده است که باعث به وجود آمدن توکن‌های خاص با ارزش‌گذاری منحصربه‌فرد می‌شود.

داستان موفقیت این معامله‌گر شبکه اتریوم، پاداش بالقوه‌ای که خرید و فروش هوشمندانه و آگاهانه در بازار نوسانی ارزهای دیجیتال به همراه دارد را به خوبی به نمایش گذاشته است. این موفقیت همچنین بر همگام ماندن با روند بازار ارزهای دیجیتال و پروژه‌های نوظهور تأکید می‌کند، چرا که این بازار پر نوسان جایی است که پروژه‌های جدیدی همچون دی‌فراگز می‌توانند فرصت‌های بی‌نظیری برای رشد و سود به همراه داشته باشند.

ارز دیجیتال اتریوم چیست؟

همان‌طور که گفتیم، eth یک سیستم آزاد و عمومی بر پایه‌ی فناوری بلاکچین است که دارای مرورگر،‌ زبان برنامه‌نویسی و سیستم پرداخت مخصوص به خود است. این ارز هیچ کنترل کننده‌ی واحد و مرکزی ندارد و هزاران سیستم کامپیوتری به صورت داوطلبانه در گوشه و کنار دنیا آن ‌را کنترل می‌کنند. این کاربران نود یا گره نام دارند و امنیت شبکه نیز به عهده‌ی آن‌ها است.

در این ارز خبری از ثبت داده‌ها بر روی یک سرور مرکزی و به صورت محرمانه نیست. تمامی اطلاعات موجود در شبکه به طور کامل میان نود‌ها توزیع شده است و هر گره یک کپی از تمامی داده‌های بلاکچین در اختیار دارد.

اتر که به اختصار ETH نامیده می‌شود؛ رمزارزی است که برای پرداخت کارمزد تراکنش‌‌ها در شبکه‌ مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع، اتر سوخت شبکه‌ محسوب می‌شود. از این رمزارز به منظور ایجاد انگیزه برای نود ها استفاده می‌شود تا همچنان به‌صورت داوطلبانه تراکنش‌ها را تایید کرده،‌ بلاک ایجاد کنند و امنیت شبکه را حفظ کنند.

منبع:

والکس

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]