چهارشنبه, ۲۸ شهریور , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 129471
  • 08 سپتامبر 2024 - 18:45
  • 31 بازدید
  • ۰ دیدگاه

ایران خودرو پولدار می شود

ایران خودرو پولدار می شود
ایران خودرو پولدار می شود

اکو ایران : بررسی جدیترین طرح فروش فوق العاده ایران خودرو نشان می دهد این خودروساز قرار است ۳۰ هزار دستگاه از محصولات خود را روانه بازار کند.

به گزارش اکو ایران، ایران خودرویی ها در جدیدترین طرح فروش فوق العاده خود حدود ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد کسب می کنند.

بررسی جزییات طرح فروش ایران خودرو نشان می دهد این خودروساز قصد دارد ۳۰ هزار دستگاه از مجموع حدود ۱۱۷ هزار دستگاه خودروی عرضه شده را به صورت فروش فوق العاده به متقاضیان واگذار کند. با توجه به درآمد ایران خودرویی ها از این طرح فروش فوق العاده شاهد هستیم که هر دستگاه خودروی عرضه شده با قیمت متوسط ۵۴۸ میلیون تومان برای متقاضیان فاکتورخواهد شد.

چنانچه کیک درآمدی ایران خودرویی ها را در جدیدترین طرح فروش فوق العاده بررسی کنیم سورن پلاس بنزینی سهمی حدود ۳۷ درصدی را به خود اختصاص می دهد تا بزرگترین برش از کیک درآمدی آبی های جاده مخصوص را به نام خود ثبت کند.

غول آبی جاده مخصوص از محل عرضه ۱۳ هزار دستگاه سورن پلاس بنزینی حول و حوش ۶ هزار و ۱۰۳ میلیارد تومان به جیب می زند.

 بعد از سورن پلاس بنزینی، ایران خودرویی ها بیشتری درآمد خود در جدیدترین طرح فروش را از مسیر عرضه پژو ۲۰۷ با موتور TU5 به دست می آورند. آن طور که اطلاعات منتشر شده نشان می دهد خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص قصد دارند تا ۶ هزار دستگاه از این خودرو را به متقاضیان واگذار کنند و از این محل حدود دو هزار و ۸۲۵ میلیارد تومان کسب درآمد کنند.

دیگر عضو خانواده پژو ۲۰۷ یعنی پژو ۲۰۷ با موتور TU3 با عرضه چهار هزار دستگاهی و فروش نزدیک به هزار و ۸۳۵ میلیارد تومانی رتبه سوم را در جدول درآمدی ایران خودرو در جدیدترین طرح فروش فوق العاده به خود اختصاص داده است.

هایما S5 و تارا V1P با گیربکس دستی ۶ سرعته هر یک سهم حول و حوش ۶ درصدی از درآمد ایران خودرویی ها را به خود اختصاص داده اند. آبی های جاده مخصوص در فروش تارا V1P با گیربکس دستی ۶ سرعته هزار و ۱۸۰ میلیارد تومان پول به دست می آورند. فروش هایما S5 نیز هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان به حساب آبی های جاده مخصوص واریز می کند.

ری را، تارا V4 LX، هایما X7،رانا پلاس و هایما S7 در رده های بعدی درآمدی ایران خودرو در جدیدترین طرح فروش فوق العاده این خودروساز قرار دارند.

آبی های جاده مخصوص تعهد داده اند که ۳۰ هزار دستگاه از محصولاتی که در طرح فروش فوق العاده به متقاضیان واگذار می کنند را بعد از واریز وجه از سوی خریداران و تکمیل پروسه ثبت نام طی ۹۰ روز کاری برای آنها فاکتور کنند.

نمودار 18 شهریور 1403

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
واکنش به افزایش قیمت کارخانه ای خودرو / بازار خودرو سرگیجه گرفت 18 سپتامبر 2024

واکنش به افزایش قیمت کارخانه ای خودرو / بازار خودرو سرگیجه گرفت

اکو ایران : خبر موافقت معاون اول رییس جمهور با افزایش قیمت کارخانه ای خودرو تکذیب شد.

بازار خودرو از خواب بیدار نشد/ حرکت خلاف جهت تارا و ۲۰۷ + جدول قیمت 18 سپتامبر 2024

بازار خودرو از خواب بیدار نشد/ حرکت خلاف جهت تارا و ۲۰۷ + جدول قیمت

اکوایران: خودروهای داخلی و مونتاژی امروز هم کمترین تغییر قیمت را داشتند و برای سومین روز پیاپی شاهد آرامش در این بازار بودیم.

جدیدترین خبر از واردات خودروهای دست دوم / برنامه وزارت صمت برای ورود خودروهای کارکرده خارجی 17 سپتامبر 2024

جدیدترین خبر از واردات خودروهای دست دوم / برنامه وزارت صمت برای ورود خودروهای کارکرده خارجی

اکو ایران : وزیر صمت از برنامه این وزارت برای واردات خودرو خبر داد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.