چهارشنبه, ۲۸ شهریور , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 131139
  • 15 سپتامبر 2024 - 0:45
  • 22 بازدید
  • ۰ دیدگاه

بازار خودرو آرایش صعودی گرفت: هایما، ۲۰۷ و کوییک در کورس + جدول قیمت

بازار خودرو آرایش صعودی گرفت: هایما، ۲۰۷ و کوییک در کورس + جدول قیمت
بازار خودرو آرایش صعودی گرفت: هایما، ۲۰۷ و کوییک در کورس + جدول قیمت

اکوایران: بازار خودرو امروز در مسیر افزایشی قرار گرفت. خودروهای پرطرفدار یا تغییر قیمت نداشتند یا افزایش یافتند.

به گزارش اکوایران، بررسی‌ها نشان می‌دهد بازار خودرو که در دو هفته گذشته با نوسانات شدیدی همراه بود، امروز آرایش صعودی گرفت.

فعالان بازار خودرو معتقدند تعطیلات پی‌درپی هفته‌های گذشته دلیل نوسانی شدن قیمت خودرو بوده است. با این شرایط بسیاری از فعالان بازار پیش‌بینی کرده بودند با پایان تعطیلات و آغاز هفته جدید شاهد رشد قیمت داخلی‌ها و منتاژی‌ها خواهیم بود.

بسیاری معتقدند، تعطیلات طولانی مدت اخیر، باعث ایجاد نوسانات شدید در بازار خودرو شده است. کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند با پایان تعطیلات، شاهد افزایش قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی باشیم.

از سوی دیگر برگشت آرامش در بازار در حالی رقم خورد که امروز دلار شکل ثابت داشت، اما دلار و طلا روند افزایشی قابل توجهی داشتند که این امر بر بازار خودرو اثرگذار بوده است.

بررسی بازار نشان می‌دهد امروز «هایما S7پلاس» در بازار بیشترین رشد قیمت را داشت و «پژو۲۰۷i اتوماتیک TU5P» هم رشدی ۶ میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر «کوییک دنده‌ایR» هم امروز رشدی ۵ میلیون تومانی داشت.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس۶ دنده توربو»، «پژو۲۰۷i اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل ۱۴۰۲ و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرنگار اکوایران، «دنا پلاس۶ دنده توربو» در بازار امروز ۸۸۸ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. اما بررسی بازار از رشد ۶ میلیونی «پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU5P» در بازار حکایت دارد این خودرو امروز ۸۶۰ میلیون تومانی شد. به گزارش اکوایران، امروز «هایما S7پلاس» هم یک میلیارد و ۵۹۵ میلیون تومانی شد و رشدی ۱۰ میلیون تومانی داشت. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار ۸۸۵ میلیون تومان قیمت خورد و بدون تغییر ماند. «رانا پلاس» هم در بازار ۶۲۶ میلیون تومانی ماند و  «پژو پارسLX» مدل ۱۴۰۲ هم در بازار ۸۵۰ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

اکو 24

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل ۱۴۰۲،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار ۷۱۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشدی ۳ میلیونی داشت. در میان خانواده کوییک هم امروز شاهد نوسان قیمت بودیم، بطوریکه «کوییک‌R دنده‌ای» مدل ۱۴۰۲ در بازار ۴۱۵ میلیون تومانی شد و افزایشی ۵ میلیونی را تجربه کرد، «کوییک‌R اتومات» هم با افزایش ۳ میلیونی ۵۳۱ میلیون تومانی شد، از سوی دیگر «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار ۴۱۰ میلیون قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. به گزارش اکوایران بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار ۴۱۰ میلیون تومان قیمت‌‌ خورد و تغییر قیمت نداشت و «اطلس» هم در بازار بدون تغییر ۵۱۵ میلیون تومان قیمت خورد. 

اکووو 24

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
واکنش به افزایش قیمت کارخانه ای خودرو / بازار خودرو سرگیجه گرفت 18 سپتامبر 2024

واکنش به افزایش قیمت کارخانه ای خودرو / بازار خودرو سرگیجه گرفت

اکو ایران : خبر موافقت معاون اول رییس جمهور با افزایش قیمت کارخانه ای خودرو تکذیب شد.

بازار خودرو از خواب بیدار نشد/ حرکت خلاف جهت تارا و ۲۰۷ + جدول قیمت 18 سپتامبر 2024

بازار خودرو از خواب بیدار نشد/ حرکت خلاف جهت تارا و ۲۰۷ + جدول قیمت

اکوایران: خودروهای داخلی و مونتاژی امروز هم کمترین تغییر قیمت را داشتند و برای سومین روز پیاپی شاهد آرامش در این بازار بودیم.

جدیدترین خبر از واردات خودروهای دست دوم / برنامه وزارت صمت برای ورود خودروهای کارکرده خارجی 17 سپتامبر 2024

جدیدترین خبر از واردات خودروهای دست دوم / برنامه وزارت صمت برای ورود خودروهای کارکرده خارجی

اکو ایران : وزیر صمت از برنامه این وزارت برای واردات خودرو خبر داد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.