سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 133559
  • 23 سپتامبر 2024 - 23:45
  • 5 بازدید
  • ۰ دیدگاه

روز آرام بازار خودرو با چند تغییر مختصر + جدول قیمت

روز آرام بازار خودرو با چند تغییر مختصر + جدول قیمت
روز آرام بازار خودرو با چند تغییر مختصر + جدول قیمت

اکوایران: بازار خودرو مثل دیروز نسبتا ثابت با کمی نوسان بود. تفاوتش اما در جهت نوسان بود؛ اگر دیروز شیب در مجموع روبه‌بالا بود، شیب مختصر امروز کاهشی بود.

به گزارش اکوایران، نوسانی شدن قیمت در بازار امروز در حالی رقم خورد که روز گذشته قیمت‌ خودروهای داخلی و مونتاژی شکل نوسانی با تمایل افزایشی به خود گرفت. تفاوت نوسان امروز در شیب کاهشی آن بود. هرچند در مجموع بازار شاهد تغییرات قیمتی شدیدی نبود.

از سوی دیگر امروز دلار هم مانند روز گذشته تغییر قیمت نداشت و بازارهای موازی هم نوسان اندک داشتند که این روند هم می‌تواند بر بازار خودرو اثرگذار باشد، اما فعالان این بازار به این نکته اشاره می‌کنند که بازار در حال حاضر تاثیر چندانی از دلار نمی‌گیرد. به گفته فعالان بازار نبود ثبات قیمت در بازار خودرو موجب شده تا خرید و فروش در این بازار به حداقل برسد.

براساس ارزیابی بازار امروز «هایما S7پلاس» امروز بیشترین کاهش قیمت را داشت و با افت ۵ میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد و «کوییک دنده‌ایS» هم کاهشی ۲ میلیونی داشت در میان افزایش قیمتی‌ها هم «رانا پلاس» امروز با رشد ۳ میلیون تومانی در بازار قیمت خورد و «دنا پلاس۶ دنده توربو» هم رشدی ۲ میلیونی را ثبت کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس۶ دنده توربو»، «پژو i 207 اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل ۱۴۰۲ و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرنگار اقتصادنیوز، «دنا پلاس۶ دنده توربو» هم در بازار امروز ۸۹۰ میلیون تومان قیمت خورد و افزایشی ۲ میلیون تومانی داشت. «پژوi 207 اتوماتیک TU5P» هم با کاهش یک میلیونی در بازار ۸۶۰ میلیونی تومان شد. به گزارش اقتصادنیوز، امروز «هایما S7پلاس» کاهشی ۵ میلیونی داشت و در بازار یک میلیارد و ۶۰۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد، این خودرو روز گذشته بیشترین رشد قیمت را تجربه کرده بود.

 ارزیابی‌ها اما نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار ۸۷۸ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. «رانا پلاس» هم با افزایش ۳ میلیونی در بازار ۶۳۰ میلیون تومانی شد و «پژو پارسLX» مدل ۱۴۰۲ هم بدون تغییر ۸۶۰ میلیون تومان قیمت خورد.

اکووو 2

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل ۱۴۰۲،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار ۷۱۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. خانواده کوییک هم امروز نوسان قیمت داشت با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» مدل ۱۴۰۲ در بازار ۴۱۵ میلیون تومانی ماند و «کوییک‌R اتومات» در بازار ۵۳۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد، اما «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار ۴۱۱ میلیون تومان قیمت خورد و کاهش ۲ میلیون تومانی داشت. به گزارش اقتصادنیوز بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار ۴۱۰ میلیون تومان قیمت خودرو و «اطلس» هم در بازار با افزایش میلیونی در بازار ۵۲۰ میلیون تومان قیمت خورد.

اکو 2

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
آخرین طرح فروش فوق‌العاده پیش از افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو/ مصرف‌کنندگان خودرو این فرصت ویژه را از دست ندهند 23 سپتامبر 2024

آخرین طرح فروش فوق‌العاده پیش از افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو/ مصرف‌کنندگان خودرو این فرصت ویژه را از دست ندهند

اکو ایران : سایپا کوییک GX-L را به صورت فروش فوق العاده عرضه می کند.

فرودگاه امام خمینی به فهرست گمرکات تخصصی ترخیص خودرو اضافه شد 23 سپتامبر 2024

فرودگاه امام خمینی به فهرست گمرکات تخصصی ترخیص خودرو اضافه شد

براساس اعلام وزارت امور اقتصادی و دارایی،‌ فرودگاه امام خمینی به فهرست گمرکات تخصصی ترخیص خودرو اضافه شده است.

آخرین طرح فروش فوق العاده پیش از افرایش قیمت کارخانه ای خودرو / مصرف کنندگان خودرو این فرصت ویژه را از دست ندهند 23 سپتامبر 2024

آخرین طرح فروش فوق العاده پیش از افرایش قیمت کارخانه ای خودرو / مصرف کنندگان خودرو این فرصت ویژه را از دست ندهند

اکو ایران : سایپا کوییک GX-L را به صورت فروش فوق العاده عرضه می کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.