یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 16700
  • 14 آگوست 2023 - 21:12
  • 148 بازدید
  • ۰ دیدگاه

خانواده کوییک رشد کرد، تیبا افت + جدول قیمت

خانواده کوییک رشد کرد، تیبا افت + جدول قیمت
خانواده کوییک رشد کرد، تیبا افت + جدول قیمت

اکوایران: ارزیابی بازار نشان می دهد امروز خانواده کوییک در بازار رشد قیمت را تجربه کرد و مقابل خانواده تیبا با افت راهی بازار شد، در این میان ساینا هم رکورد رشد قیمت را شکست.

به گزارش اکوایران؛ ارزیابی بازار نشان می‌دهد روند قیمتی در بازار امروز یک شکل بوده و سایپایی‌ها هم مانند ایران‌خودرویی‌ها روند نوسانی قیمتی داشتند.  

به گفته فعالان بازار خودرو ثبات نرخ دلار و اخبار و ضد و نقیضی که این روزها شنیده می‌شود بر سردرگمی و آشفته شدن بازار خودرو اثر داشته است و موجب شده تا بازار روند قیمتی متناقضی داشته باشد.

براساس ارزیابی بازار امروز ساینا در بازار رشد ۲۳ میلیونی داشت و رکورد رشد قیمت را شکست. خانواده کوییک هم امروز رشد قیمت داشت اما در مقابل خانواده تیبا افت قیمت را تجربه کرد.  

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند. در میان سایپایی ها امروز «شاهین» در بازار ۵۷۱ میلیون تومانی شد و افتی ۳ میلیونی داشت. اماخانواده کوییک با افزایش راهی بازار شدند. با این شرایط «کوییک‌R» در بازار ۳۴۷ میلیون تومان قیمت خورد و رشدی ۲ میلیونی را تجربه کرد و «کوییک معمولی» هم با رشد ۸ میلیونی در بازار ۳۴۸ میلیون تومان قیمت خورد.

 از سوی دیگر ارزیابی‌ها بازار از افزایش کاهشی شدن خانواده تیبا حکایت دارد. با این شرایط  «تیبا صندوقدار» افتی ۷ میلیونی را تجربه کرد و در بازار ۳۲۹ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «تیبا ۲ معمولی» هم در بازار ۳۴۱ میلیون تومان قیمت خورد و افت ۲میلیونی را ثبت کرد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز در بازار رشدی ۲۳ میلیونی داشت و ۳۵۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

سایپا

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی 27 آوریل 2024

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی

اکوایران: آژانس بین‌المللی انرژی در گزارشی به بررسی چشم‌انداز خودروهای الکتریکی پرداخته است. طبق این گزارش، تقریبا از هر ۳ اتومبیل در جاده‌های چین تا سال ۲۰۳۰ یک اتومبیل الکتریکی خواهد بود و این میزان در ایالات متحده و اتحادیه اروپا تقریبا یک خودرو از هر ۵ اتومبیل خواهد بود.

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟ 25 آوریل 2024

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟

اکو ایران: وزارت صمت قصد داشت تا به کمک اهرم واردات خودرو سر و سامانی به وضعیت بازار دهد اما به نظر می‌رسد با توجه به آمارهای منتشر شده از ورود محصولات برندهای جهانی خودروساز این ایده عملیاتی نشده است.

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می گیرد ؟ 25 آوریل 2024

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می گیرد ؟

اکو ایران : وزارت صمت قصد داشت تا به کمک اهرم واردات خودرو سر و سامانی به وضعیت بازار دهد اما به نظر می رسد با توجه به آمارهای منتشر شده از ورود محصولات برندهای جهانی خودروساز این ایده عملیاتی نشده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.