دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 18080
  • 19 آگوست 2023 - 21:12
  • 174 بازدید
  • ۰ دیدگاه

حجم معامله خودرو به صفر رسید + جدول قیمت

حجم معامله خودرو به صفر رسید + جدول قیمت
حجم معامله خودرو به صفر رسید + جدول قیمت

اکوایران: پرطرفدارهای ایران خودرو امروز با کمترین نوسان در بازار قیمت‌گذاری شدند، بطوریکه نیمی از آنها افت قیمت خفیفی داشتند و نیمی دیگر بدون تغییر راهی بازار شدند.

به گزارش اکوایران؛ نوسان رو به پایین دلار یکی از عمده دلایلی است که فعالان بازار خودرو این آرامش را به آن نسبت می‌دهند و معتقدند که آرامش چند روزه نرخ دلار موجب شده تا بازار خودرو هم شکل آرامش به خود گیرد.

اما داستان به اینجا ختم نمی‌شود بطوریکه به گفته فعالان در حال حاضرمعامله‌ای در این بازار صورت نمی گیرد و بیشتر خریداران نظاره کردن روند موجود را به ورود به بازار ترجیح می‌دهند.

 فعالان بازار خودرو با گلایه از وضعیت موجود معتقدند که نبود ثبات در بازار موجب شده تا خریداران تمایلی برای ورود به بازار از خود نشان ندهند، به گونه‌ای که در برخی مواقع شاهد انصراف خریداران خودرو سامانه یکپارچه فروش هستیم. روندی که فعالان این بازار آن را به اخباری که در خصوص واردات خودرو شنیده شده نسبت می‌دهند و معتقدند در صورتی که پای وارداتی‌ها به بازار باز شود شاهد از بین‌رفتن این رکود در بازار خودرو خواهیم بود.

براساس ارزیابی در میان پرطرفدارهای ایران خودرو در بازار امروز «هایما S5 پلاس»، «رانا پلاس» و پژو «۲۰۷ پاناروما اتومات» در بازار افت ۳ تا ۵ میلیون تومان داشتند و سایر ایران‌خودرویی بدون تغییر راهی بازار شدند.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «۲۰۷ پاناروما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز اکثر پرطرفدارهای ایران خودرو تغییر قیمت نداشتند با این شرایط «سمند سورن پلاس» در بازار ۵۷۵ میلیون تومانی شد. اما «هایما S5 پلاس» امروز کاهشی ۵ میلیونی در بازار داشت و قیمت آن به یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان رسید. از سوی دیگر رصد بازار نشان می‌دهد دربازه زمانی مورد بررسی «رانا پلاس» هم افتی ۵ میلیونی داشت و در بازار ۴۹۰ میلیون تومان قیمت خورد. خانواده دنا هم امروز تغییر قیمت نداشتند بطوریکه «دناپلاس» ۶۳۰ میلیون تومان قیمت خورد و و «دنا پلاس توربو اتومات» هم بدون تغییر در بازار ۸۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «۲۰۷ پاناراما اتومات» با افت ۳ میلیونی در بازار ۸۱۵  میلیون قیمت خورد.

ایران اکو 28

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
خودروی محبوب دوباره به بازار بازگشت / متقاضیان این محصول پُرطرفدار خوشحال شدند 05 مه 2024

خودروی محبوب دوباره به بازار بازگشت / متقاضیان این محصول پُرطرفدار خوشحال شدند

اکو ایران : سایپا بزودی عرضه محصول جدید خود را آغاز می کند.

سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور 04 مه 2024
سیگما | شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات

سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور

خرید و فروش خودرو با کم‌ترین هزینه و امن‌ترین شیوه ممکن، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران و فروشندگان ماشین بوده است. در سال‌های اخیر با توجه به گرانی تمام کالاهای مصرفی از جمله خودرو و لوازم یدکی آن، افراد بسیاری به سمت تعویض ماشین‌های کارکرده روی آورده‌اند تا بلکه به این شیوه، وسیله نقلیه خود را به‌روز و کم‌خرج نگه دارند.

بازار خودرو با این خبر بهم می‌ریزد / سیگنال منفی وزیر صمت به خودروسازان 01 مه 2024

بازار خودرو با این خبر بهم می‌ریزد / سیگنال منفی وزیر صمت به خودروسازان

اکو ایران : تیم کارشناسی برای بررسی وضعیت ارز تخصیص یافته به خودروسازان خصوصی تشکیل شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.