یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 20903
  • 29 آگوست 2023 - 0:12
  • 147 بازدید
  • ۰ دیدگاه

زمان تحویل وارداتی‌ها اعلام شد، «۲۰۷ پاناروما اتومات» تغییر کانال داد +‌ جدول قیمت

زمان تحویل وارداتی‌ها اعلام شد، «۲۰۷ پاناروما اتومات» تغییر کانال داد +‌ جدول قیمت
زمان تحویل وارداتی‌ها اعلام شد، «۲۰۷ پاناروما اتومات» تغییر کانال داد +‌ جدول قیمت

اکوایران؛ امروز سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد خودروهای واردتی از آذر ماه تحویل متقاضیان خواهد شد، خبری که در کنار نوسان کاهشی نرخ دلار موجب شد تا برخی از پرطرفدارهای ایران خودرو افت قیمت را تجربه کنند.

به گزارش اکوایران؛ ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز ایران خودوریی‌ها افت و ثبات قیمت داشتند، افتی که شاید بتوان آن را به خبر جدید در مورد زمان تحویل وارداتی‌ها نسبت داد. ‌ اما آنچه در این تغییر قیمت برای خریداران جالب بود به تغییر کانال پژو «۲۰۷ پاناروما اتومات» باز می گردد‌ این خودور امروز وارد کانال ۷۰۰ میلیونی شد. این خودرو بیشترین تغییر را در ما‌ه‌های گذشته تجربه کرد.
امروز «مهدی ضیغمی سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران» اعلام کرد خودروهای وارداتی تا آذرماه تحویل متقاضیان خواهد شد؛ خبری که موجب شد تا این بازار بیش از پیش انتظاری شود و با این شرایط شاهد افت قیمت برخی از پرطرفدارهای ایران خودرو باشیم. تاکنون اخبار مختلفی در خصوص زمان ورود خودروهای وارداتی اعلام شده و این اخبار تنها سردرگمی در بازار را به همراه داشته اما هیچ کدام از این وعده تاکنون محقق نشده و حال باید دید خبر جدید آیا شکل عملی خواهد گرفت یا خیر.

در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز پژو «۲۰۷ پاناروما اتومات»، «دنا پلاس توربو اتومات» و «سمند سورن پلاس» در بازار افت ۵ میلیونی داشتند.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «۲۰۷ پاناروما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است امروز «سمند سورن پلاس» در بازار ۵۶۵ میلیون تومانی شد و افت ۵ میلیونی داشت. اما «هایما S5 پلاس» بدون تغییر در بازار قیمت‌گذاری شد و یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومانی ماند. اما دربازه زمانی مورد بررسی «رانا پلاس» در بازار ۴۸۷ میلیون تومان قیمت خورد و بدون افت قیمت راهی بازار شد.  خانواده دنا هم امروز تغییر قیمت نداشتند بطوریکه «دناپلاس» ۶۳۰ میلیون تومان قیمت خورد و و «دنا پلاس توربو اتومات» هم با کاهش ۵ میلیونی در بازار ۸۱۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد. «۲۰۷ پاناراما اتومات» نیز با افت ۵ میلیومی ۷۹۸ میلیون تومان قیمت خورد وارد کانال ۷۰۰ میلیونی‌ها شد.

ایران اکو 6

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور 04 مه 2024
سیگما | شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات

سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور

خرید و فروش خودرو با کم‌ترین هزینه و امن‌ترین شیوه ممکن، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران و فروشندگان ماشین بوده است. در سال‌های اخیر با توجه به گرانی تمام کالاهای مصرفی از جمله خودرو و لوازم یدکی آن، افراد بسیاری به سمت تعویض ماشین‌های کارکرده روی آورده‌اند تا بلکه به این شیوه، وسیله نقلیه خود را به‌روز و کم‌خرج نگه دارند.

بازار خودرو با این خبر بهم می‌ریزد / سیگنال منفی وزیر صمت به خودروسازان 01 مه 2024

بازار خودرو با این خبر بهم می‌ریزد / سیگنال منفی وزیر صمت به خودروسازان

اکو ایران : تیم کارشناسی برای بررسی وضعیت ارز تخصیص یافته به خودروسازان خصوصی تشکیل شد.

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی 27 آوریل 2024

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی

اکوایران: آژانس بین‌المللی انرژی در گزارشی به بررسی چشم‌انداز خودروهای الکتریکی پرداخته است. طبق این گزارش، تقریبا از هر ۳ اتومبیل در جاده‌های چین تا سال ۲۰۳۰ یک اتومبیل الکتریکی خواهد بود و این میزان در ایالات متحده و اتحادیه اروپا تقریبا یک خودرو از هر ۵ اتومبیل خواهد بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.