پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 36178
  • 23 اکتبر 2023 - 20:13
  • 144 بازدید
  • ۰ دیدگاه

بازار خودرو کاهشی شد؛ افت ۲۰ میلیون تومانی «هایما S8» در بازار + جدول

بازار خودرو کاهشی شد؛ افت ۲۰ میلیون تومانی «هایما S8» در بازار + جدول
بازار خودرو کاهشی شد؛ افت ۲۰ میلیون تومانی «هایما S8» در بازار + جدول

اکوایران: افت قیمت مجدد به بازار خودرو بازگشت و با این شرایط پرطرفدارهای ایران خودرو امروز با کاهش قیمت راهی بازار شدند.

به گزارش اکوایران؛ افت قیمت خودرو در بازار امروز در حالی رقم خورد که در اولین روزهای هفته جاری شاهد رشد قیمت خودروهای داخلی در بازار بودیم، اما امروز و با کاهشی شدن نرخ دلار قیمت خودرو در بازار افت کرد. با کاهشی شدن قیمت خودرو در بازار امروز وزیر صنعت، معدن و تجارت در توصیه‌ای به خریداران خودرو عنوان کرد که مردم در خرید خودرو عجله نکنند، شرایط رو به بهبود است. به گفته علی آبادی لایحه واردات خودرو کارکرده تصویب و به زودی ابلاغ می شود و درمورد خودروهای مناطق آزاد هم مقدمات کار انجام شده تا نگرانی ها و تقاضای مردم در این حوزه پاسخ داده شود. با توجه به این اخبار می‌توان گفت وزیر صنعت، معدن و تجارت امیدوار است که بی‌ثباتی در بازار خودرو از بین برود.

براساس ارزیابی بازار بیشترین کاهش قیمت در میان پرطرفدارهای ایران خودرو به «هایما S8» رسید و این خودرو با کاهش ۲۰ میلیونی راهی بازار شد. سایر پرطرفدارهای ایران خودرو امروز افت یک تا دو  میلیون داشتند و «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» تنها خودرویی است که بدون تغییر راهی بازار شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایما S8»، «تارا اتومات V2»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتومات AT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «پژو ۲۰۶ دنده‌ای » در بازار ۴۸۰ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. اما «هایما S8 پلاس» امروز مجدد وارد کانال منفی شد و با افت ۲۰ میلیونی در بازار قیمت گذاری شد و قیمت آن به یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان رسید. ارزیابی بازار هم چنین از افت ۲ میلیونی «تارا اتوماتV2» در بازار امروز حکایت دارد و قیمت این خودرو  ۷۷۳ میلیون تومانی شد. از سوی دیگر براساس ارزیابی‌ها می‌توان گفت خانواده دنا هم امروز افت قیمت داشتند و با این شرایط «دنا پلاس ۶دنده توربو» ۷۴۲ میلیون تومان قیمت خورد،‌ اما «دنا پلاس توربو اتومات» و با قیمت ۸۰۳ میلیون تومان راهی بازار شدند. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار ۶۱۰ میلیون تومان قیمت خورد و افتی یک میلیون تومانی داشت.

اکو ایران 1

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
بیشترین افت قیمت در روز کاهشی به کدام خودرو رسید؟  + جدول 08 مه 2024

بیشترین افت قیمت در روز کاهشی به کدام خودرو رسید؟ + جدول

اکوایران: بررسی بازار خودرو نشان می‌دهد امروز پرطرفدارهای داخلی روند آرامی را پشت سرگذاشتند. اکثر پرطرفدارهای داخلی روز باثبات، البته کمی کاهشی داشتند.

بازار خودرو با اتفاقی عجیب روبرو شد / احتمال پاکسازی بازار از این محصول محبوب 08 مه 2024

بازار خودرو با اتفاقی عجیب روبرو شد / احتمال پاکسازی بازار از این محصول محبوب

اکو ایران : سازمان ملی استاندارد جلوی شماره گذاری محصول یک خودروساز خصوصی را گرفت.

افزایش ۱۵ میلیونی دو محصول ایران خودرو در روز کاهشی دلار + جدول قیمت 07 مه 2024

افزایش ۱۵ میلیونی دو محصول ایران خودرو در روز کاهشی دلار + جدول قیمت

اکوایران: بازار پرطرفدارهای داخلی امروز خلاف جهت نرخ دلار حرکت کردند و شکل افزایشی به خود گرفتند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.