سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 41611
  • 09 نوامبر 2023 - 16:12
  • 143 بازدید
  • ۰ دیدگاه

متقاضیان خودرو با پرداخت ۱۰ درصد قیمت خودرو، شانس خود را امتحان کنند

متقاضیان خودرو با پرداخت ۱۰ درصد قیمت خودرو، شانس خود را امتحان کنند
متقاضیان خودرو با پرداخت ۱۰ درصد قیمت خودرو، شانس خود را امتحان کنند

اکو ایران : بهمن موتور دو محصول تجاری سبک خود را از مسیر بورس کالا در دسترس متقاضیان قرار می دهد. این طرح فروش بورسی خودرو روز ۲۴ آبان ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

به گزارش اکو ایران، بورس کالا بار دیگر میزبان دو محصول بهمن موتور می شود. این خودروساز خصوصی قرار است روز ۲۴ آبان سال جاری، وانت کارا تک کابین و وانت کارا دو کابین را از مسیر بورس کالا در اختیار متقاضیان قرار دهد.

متقاضیان باید برای حضور در این طرح فروش بورسی خودرو ۱۰ درصد قیمت پایه خودروهای عرضه شده را واریز کنند و چنانچه نامشان در لیست برنده های نهایی قرار گرفت، براساس برنامه ای که از سوی مدیران بورس کالا به آنها اعلام می شود نسبت به واریز الباقی قیمت نهایی و تحویل خودرو اقدام خواهند کرد.

آن طور که در اطلاعیه بورس کالا آمده است قیمت پایه برای وانت کارا تک کابین حدود ۴۳۳ میلیون تومان و برای وانت کارا دو کابین نیز حول و حوش ۴۶۱ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

البته این قیمت های پایه برای عرضه روی تابلوی بورس کالا است و بعد از پیشنهادهای متقاضیان در نهایت قیمت مصرف کننده مشخص خواهد شد.

بهمن موتوری ها دو تیراژ متفاوت را برای محصولاتی که قرار است روی تابلوی بورس کالا عرضه کنند در نظر گرفتند. این خودروساز خصوصی قصد دارد ۲۰۰ دستگاه وانت کارا تک کابین و ۱۰۰ دستگاه وانت کارا دو کابین را به کمک اهرم بورس کالا بفروشد.

بازه زمانی در نظر گرفته شده برای تحویل خودروهای عرضه شده توسط بهمن موتور روی تابلوی بورس کالا یک ماهه خواهد بود. متقاضیانی که بتوانند در این طرح فروش بورسی خودرو شرکت کنند می توانند خودروی مورد نظر خود را ۲۳ دی از بهمن موتور تحویل گیرند.    

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی 27 آوریل 2024

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی

اکوایران: آژانس بین‌المللی انرژی در گزارشی به بررسی چشم‌انداز خودروهای الکتریکی پرداخته است. طبق این گزارش، تقریبا از هر ۳ اتومبیل در جاده‌های چین تا سال ۲۰۳۰ یک اتومبیل الکتریکی خواهد بود و این میزان در ایالات متحده و اتحادیه اروپا تقریبا یک خودرو از هر ۵ اتومبیل خواهد بود.

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟ 25 آوریل 2024

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟

اکو ایران: وزارت صمت قصد داشت تا به کمک اهرم واردات خودرو سر و سامانی به وضعیت بازار دهد اما به نظر می‌رسد با توجه به آمارهای منتشر شده از ورود محصولات برندهای جهانی خودروساز این ایده عملیاتی نشده است.

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می گیرد ؟ 25 آوریل 2024

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می گیرد ؟

اکو ایران : وزارت صمت قصد داشت تا به کمک اهرم واردات خودرو سر و سامانی به وضعیت بازار دهد اما به نظر می رسد با توجه به آمارهای منتشر شده از ورود محصولات برندهای جهانی خودروساز این ایده عملیاتی نشده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.