به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، به گفته جودی، معاون بازسازی بنیاد مسکن، هیات دولت با پرداخت ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن روستایی موافقت کرده اما هنوز پرداخت ابلاغ نشده است.وی گفت: افزایش تسهیلات مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی نقش موثری در کاهش خسارات ناشی از سیل و زلزله خواهد داشت. جودی خاطرنشان […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، به گفته جودی، معاون بازسازی بنیاد مسکن، هیات دولت با پرداخت ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن روستایی موافقت کرده اما هنوز پرداخت ابلاغ نشده است.
وی گفت: افزایش تسهیلات مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی نقش موثری در کاهش خسارات ناشی از سیل و زلزله خواهد داشت.

جودی خاطرنشان کرد: سال گذشته برای تصویب و ابلاغ تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی با مشکلات و تشریفات اداری زیادی مواجه شدیم که باعث شد از هدف نوسازی ۲۰۰ هزار واحد مسکونی عقب بمانیم. اما اکنون با تصویب و ابلاغ تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن امیدواریم بتوانیم متقاضیان چشم انتظار تسهیلات را پاسخگو باشیم.

رضایی عضو کمیسیون عمران گفت: پرداخت این تسهیلات نقش بسیار موثری در رونق روستاهای کشور و امیدواری برای نوسازی واحدهای آنها خواهد داشت.

در حال حاضر ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی در روستاهای کشور نیازمند پرداخت ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات هستند که ممکن است تعداد واحدهای مشمول افزایش یابد.

دولت ایران با پرداخت ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن روستایی موافقت کرده است. این پرداخت باعث تسریع در اجرای مقاوم سازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی می شود که از میزان خسارات ناشی از سیل و زلزله کاسته می شود. سال گذشته ۲۰۰ میلیون تومان مصوب شد اما با توجه به مراحل اداری، هدف از نوسازی ۲۰۰ هزار واحد مسکونی محقق نشد. با تصویب ۳۵۰ میلیون تومان پیش بینی می شود این هدف محقق شود. پیش بینی می شود پرداخت این تسهیلات نقش بسیار موثری در رونق روستاهای کشور داشته باشد و امیدی برای نوسازی واحدهای آنها باشد. در حال حاضر ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی با پتانسیل افزایش تعداد واحدهای مشمول نیاز به پرداخت ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن روستایی دارند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]