جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 42007
  • 15 نوامبر 2023 - 17:07
  • 123 بازدید
  • ۰ دیدگاه

ایست قیمتی سایپایی‌ها در روز کاهش قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول

ایست قیمتی سایپایی‌ها در روز کاهش قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول
ایست قیمتی سایپایی‌ها در روز کاهش قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول

اکوایران؛ رصد بازار نشان می‌دهد، قیمت محصولات سایپا در بازار بدون تغییر بود و ایران خودرویی‌ها هم با کاهش اندک راهی بازار شدند.

به گزارش اکوایران؛ براساس ارزیابی بازار امروز سایپایی‌ها تغییر قیمت نداشتند و در میان پرطرفدارهای ایران خودرو هم امروز خانواده دنا شکل کاهشی داشتند و «تارا اتوماتV2» هم افت ۲ میلیونی را در بازار تجربه کرد.

ثبات در کنار کاهش اندک قیمت در بازار موجب شد تا امروز شاهد رکود شدید در بازار خودرو باشیم، بطوریکه فعالان بازار خودرو به این نکته اشاره می‌کنند که امروز خرید و فروش در کمترین میزان صورت گرفته و این امر موجب شده تا بازار نوسان شدید را تجربه کند.

از سوی دیگر امروز دلار هم نوسان اندک قیمتی داشت و به گفته فعالان بازار خودرو این نوسان هم بر قیمت خودرو در بازار اثرگذار بوده است.

23 اکو

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS8» ، «تارا اتوماتV2»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» در بازار ۴۸۰ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت «هایما S8 پلاس» هم بدون تغییر یک میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان قیمت‌ خورد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تارا اتوماتV2» در بازار کاهش ۲ میلیونی داشت و در بازار امروز ۷۷۰ میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان می دهد خانواده دنا هم امروز کاهش قیمت داشتند و با این شرایط «دنا پلاس ۶دنده توربو» در بازار ۷۳۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت ۲ میلیونی را تجربه کرد، «دنا پلاس توربو اتومات» هم ۸۰۱ میلیون تومان قیمت خورد و کاهش ۳ میلیونی داشت. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار ۶۱۰ میلیون تومان قیمت خورد و افت یک میلیونی داشت.

23 اکوووو

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ای R»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» در بازار ۵۹۳ میلیون تومان قیمت گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. خانواده کوییک هم امروز بدون تغییر راهی بازار شدند و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار ۳۴۶ میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم ۳۴۷ میلیونی شد.

اما با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت امروز خانواده تیبا هم ثبات قیمت را تجربه کردند، با این شرایط «تیبا صندوقدارSX» در بازار ۳۳۴ میلیون تومان گذاری شد و تغییر قیمت نداشت و  «تیبا هاچ‌بک» هم ۳۴۳ میلیون تومان قیمت‌ خورد. از سوی دیگر «ساینا دنده‌ایS» هم امروز بدون تغییر ۳۳۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.  

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
فروش فوق العاده این خودرو را از دست ندهید / متقاضیان چهار روز مهلت دارند 09 مه 2024

فروش فوق العاده این خودرو را از دست ندهید / متقاضیان چهار روز مهلت دارند

اکو ایران : کرمان موتور محصول جدید خود را به صورت فروش فوق العاده عرضه می کند.

بیشترین افت قیمت در روز کاهشی به کدام خودرو رسید؟  + جدول 08 مه 2024

بیشترین افت قیمت در روز کاهشی به کدام خودرو رسید؟ + جدول

اکوایران: بررسی بازار خودرو نشان می‌دهد امروز پرطرفدارهای داخلی روند آرامی را پشت سرگذاشتند. اکثر پرطرفدارهای داخلی روز باثبات، البته کمی کاهشی داشتند.

بازار خودرو با اتفاقی عجیب روبرو شد / احتمال پاکسازی بازار از این محصول محبوب 08 مه 2024

بازار خودرو با اتفاقی عجیب روبرو شد / احتمال پاکسازی بازار از این محصول محبوب

اکو ایران : سازمان ملی استاندارد جلوی شماره گذاری محصول یک خودروساز خصوصی را گرفت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.