پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 50198
  • 18 دسامبر 2023 - 20:12
  • 74 بازدید
  • ۰ دیدگاه

فروش قسطی خودرو به مناسب شب یلدا / این خودروساز فروش محصولات خود با تخفیف ویژه را آغاز کرد

فروش قسطی خودرو به مناسب شب یلدا / این خودروساز فروش محصولات خود با تخفیف ویژه را آغاز کرد
فروش قسطی خودرو به مناسب شب یلدا / این خودروساز فروش محصولات خود با تخفیف ویژه را آغاز کرد

اکو ایران : دو خودرو به مناسبت شب یلدا به صورت قسطی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. صنایع خودروسازی پادرا تخفیف یلدایی هم برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

به گزارش اکو ایران، متقاضیان پیکاپ تاگا استاندارد و تاگا لانگ می توانند این خودروها را به مناسبت یلدا به صورت قسطی از صنایع خودروسازی پادرا خریداری کنند.

مدیران فروش این خودروساز خصوصی طی اطلاعیه اعلام کردند متقاضیان علاوه بر فروش اقساطی از تخفیف یلدایی هم برای این خودروها بهرمند می شوند.

پیکاپ تاگا استاندارد در ین طرح فروش قسطی با قیمتی حدود یک میلیارد و ۸۴۲ میلیون تومان حاضر است. اما این خودروساز حول و حوش ۴۴ میلیون تومان از قیمت پایه این خودرو را تحت عنوان تخفیف یلدایی از متقاضیان دریافت نمی کند.

بنابراین قیمت پیکاپ تاگا استاندارد بعد از کسر تخفیف یلدایی حدود یک میلیارد و ۷۹۸ میلیون تومان برای متقاضیان تمام می شود. مشتریان می توانند حدود ۷۹۸ میلیون تومان را به صورت نقدی هب حساب این خودروساز واریز کنند و الباقی مبلغ که نزدیک به یک میلیارد تومان می شود نیز طی ۱۴ قسط به حساب اعلام شده از سوی صنایع خودروسازی پادرا واریز کنند. مبلغ هر قسط حول و حوش ۷۱ میلیون تومان می شود.

دیگر محصول صنایع خودروسازی پادرا یعنی پیکاپ تاگا لانگ نیز با قیمتی حدود یک میلیارد و ۹۴۲ میلین تومان از سوی این خودروساز عرضه می شود.

پیکاپ تاگا لانگ همانند پیکاپ تاگا استاندارد نیز با تخفیف یلدایی برای مشتریان فاکتور می شود. پیکاپ تاگا لانگ حدود ۵۳ میلیون تومان تخفیف یلدایی را در این طرح فروش به خود می بیند.

قیمت پیکاپ تاگا لانگ بعد از کسر تخفیف یلدایی حدود یک میلیارد و ۸۸۹ میلیون تومان قیمت می خورد. متقاضیان این خودرو می توانند با پیش پرداختی حول و حوش ۸۶۷ میلیون تومان این خودرو را در اختیار بگیرند. الباقی مبلغ نیز طی ۱۴ قسط و هر قسط با مبلغ حدود ۷۳ میلیون تومان پرداخت می شود.

دو محصول صنایع خودروسازی پادرا در رنگ های آبی سرمه ای، خاکستری، زرد و قرمز یاقوتی در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

قیمت نهایی خودروها با احتساب بیمه ثالث، مالیات بر ارزش افزوده ،بیمه بدنه رایگان تعیین شده است. هزینه شماره گذاری خودرو بر عهده خریداران است.

متقاضیان تا ساعت ۱۷ روز دوشنبه به تاریخ چهارم دی ۱۴۰۲ می توانند در این طرح فروش یلدایی خودرو شرکت کنند. موعد تحویل خودروها نیز ۱۵ روز کاری اعلام شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
بازار خودرو با این خبر بهم می‌ریزد / سیگنال منفی وزیر صمت به خودروسازان 01 مه 2024

بازار خودرو با این خبر بهم می‌ریزد / سیگنال منفی وزیر صمت به خودروسازان

اکو ایران : تیم کارشناسی برای بررسی وضعیت ارز تخصیص یافته به خودروسازان خصوصی تشکیل شد.

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی 27 آوریل 2024

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی

اکوایران: آژانس بین‌المللی انرژی در گزارشی به بررسی چشم‌انداز خودروهای الکتریکی پرداخته است. طبق این گزارش، تقریبا از هر ۳ اتومبیل در جاده‌های چین تا سال ۲۰۳۰ یک اتومبیل الکتریکی خواهد بود و این میزان در ایالات متحده و اتحادیه اروپا تقریبا یک خودرو از هر ۵ اتومبیل خواهد بود.

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟ 25 آوریل 2024

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟

اکو ایران: وزارت صمت قصد داشت تا به کمک اهرم واردات خودرو سر و سامانی به وضعیت بازار دهد اما به نظر می‌رسد با توجه به آمارهای منتشر شده از ورود محصولات برندهای جهانی خودروساز این ایده عملیاتی نشده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.