پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 52262
  • 27 دسامبر 2023 - 20:11
  • 87 بازدید
  • ۰ دیدگاه

خانواده دنا در بازار کولاک کردند

خانواده دنا در بازار کولاک کردند
خانواده دنا در بازار کولاک کردند

اکوایران: پرطرفدارهای ایران خودرو امروز هر سه حالت نوسان قیمتی را ثبت کردند.

به گزارش اکوایران؛ رشد قیمت محصولات پرطرفدارهای ایران خودرو در حالی رقم خورد که امروز آخرین آمار ترخیص خودروهای وارداتی از گمرکات کشور از سوی رئیس سازمان توسعه تجارت اعلام شد،‌ خبری که بسیاری تصور می‌کردند می‌تواند بازار خودرو‌های داخلی را کاهشی کند، اما قیمت‌ محصولات ایران خودرو از افزایشی شدن آنها حکایت داشت.  

از سوی دیگر امروز هم دلار نوسان اندک افزایشی در بازار داشت و روندی خلاف روزهای گذشته را تجربه کرد، اما به گفته فعالان بازار خودرو این نوسان تاثیر چندانی در بازار خودرو نداشته است.   

براساس ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز «دنا پلاس توربو اتوماتAT» در بازار امروز با رشد ۲۰ میلیونی بیشترین رشد قیمت را داشت، رشد قیمت «پژو۲۰۷ دنده‌ای» هم به ۱۴ میلیون تومان رسید. در کنار محصولات ایران خودرو امروز «دنا پلاس ۶ دنده توربو» هم افزایشی ۱۰ میلیون تومانی داشت و کاهش قیمت «تارا اتوماتV2» هم به ۵ میلیون تومان رسید.
 

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار امروز «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» در بازار ۴۹۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت. اما امروز «هایما S8 پلاس» شکل افزایشی در بازار داشت و ۵ میلیون رشد قیمت داشت و در بازار به یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومانی شد. ارزیابی‌ها همچنین نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها «تارا اتوماتV2» تنها خودوریی است که امروز کاهش ۵ میلیونی داشت و ۷۹۵ میلیونی‌ شد.

بررسی‌ها همچنین نشان می‌دهد در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «دنا پلاس توربو اتومات» با افزایش ۲۰ میلیونی در بازار  ۸۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افزایش بررسی‌‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» در بازار رشد ۱۴ میلیون تومانی را تجربه کرد و ۶۵۴ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اکوووو 6 دی

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
بیشترین افت قیمت در روز کاهشی به کدام خودرو رسید؟  + جدول 08 مه 2024

بیشترین افت قیمت در روز کاهشی به کدام خودرو رسید؟ + جدول

اکوایران: بررسی بازار خودرو نشان می‌دهد امروز پرطرفدارهای داخلی روند آرامی را پشت سرگذاشتند. اکثر پرطرفدارهای داخلی روز باثبات، البته کمی کاهشی داشتند.

بازار خودرو با اتفاقی عجیب روبرو شد / احتمال پاکسازی بازار از این محصول محبوب 08 مه 2024

بازار خودرو با اتفاقی عجیب روبرو شد / احتمال پاکسازی بازار از این محصول محبوب

اکو ایران : سازمان ملی استاندارد جلوی شماره گذاری محصول یک خودروساز خصوصی را گرفت.

افزایش ۱۵ میلیونی دو محصول ایران خودرو در روز کاهشی دلار + جدول قیمت 07 مه 2024

افزایش ۱۵ میلیونی دو محصول ایران خودرو در روز کاهشی دلار + جدول قیمت

اکوایران: بازار پرطرفدارهای داخلی امروز خلاف جهت نرخ دلار حرکت کردند و شکل افزایشی به خود گرفتند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.