چهارشنبه, ۲۸ شهریور , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 130667
  • 12 سپتامبر 2024 - 17:32
  • 17 بازدید
  • ۰ دیدگاه

نارضایتی شهروندان از وضعیت نظافت شهر؛سه سال گذشت نقاط ضعف شناسایی نشد

نارضایتی شهروندان از وضعیت نظافت شهر؛سه سال گذشت نقاط ضعف شناسایی نشد
نارضایتی شهروندان از وضعیت نظافت شهر؛سه سال گذشت نقاط ضعف شناسایی نشد

اکوایران : عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت :جمع آوری زباله یکی از اصلی ترین وظایف مدیریت شهری در قبال شهر و شهروندان است که بسیاری از شهروندان، شهرداری را با این ماموریت می شناسند.متاسفانه وضعیت جمع آوری زباله مطلوب نیست و کاستی هایی در این زمینه وجود دارد.

سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اکو ایران با اشاره به وضعیت جمع آوری زباله و رفت و روب شهر گفت: بر اساس بند ۲ ماده ۵۵ وظایف شهرداری جمع آوری زباله یکی از اصلی ترین وظایف مدیریت شهری در قبال شهر و شهروندان است که بسیاری از شهروندان، شهرداری را با این ماموریت می شناسند. از این روی جمع آوری زباله سطح شهر دارای اهمیت بوده و باید مدیریت شهری نسبت به این موضوع اهتمام بیشتری داشته باشد. بر اساس گزارشات شهروندان و بازدیدهایی که از مناطق مختلف شهر صورت گرفته است متاسفانه وضعیت جمع آوری زباله مطلوب نیست و کاستی هایی در این زمینه وجود دارد.

وی ادامه داد: آنچه که در خصوص وضعیت جمع آوری زباله و رفت و روب شهر تهران به نظر می رسد وجود دارد مسئله روش انجام کار است که از سوی مدیران شهرداری برنامه ریزی می شود و با گذشت ۳ سال از عمر مدیریت شهری در دوره ششم هنوز نقاط ضعف را به درستی شناسایی و رفع نکردند چرا که اگر این گونه بود امروز شاهد حجم بالایی از نارضایتی از سوی شهروندان نسبت به جمع آوری زباله نبودیم.

عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران افزود: متاسفانه یکی از مشکلاتی که در خصوص مدیریت پسماند و جمع آوری آن در دوره ششم مدیریت شهری وجود دارد تغییر عدم ثبات مدیریتی است که ما در این دوره شاهد آن بودیم و این موضوع بی تاثیر نبوده است. انتظار این بود که در چنین وضعیتی حداقل از تجربیات سال ها گذشته استفاده شود.

سوده نجفی گفت: شهرداری باید در این فصل از سال نسبت به رفت و روب شهر اهمیت بیشتری قائل شود چرا که اگر جمع آوری زباله ها و رفت و روب به خوبی انجام نشود در ماه های آینده و با شروع بارش باران لای روبی انهار با مشکل مواجه می شود و می تواند مشکلی را برای شهر و شهروندان ایجاد کند. لذا شهرداری باید نسبت به این موضوع جمع آوری زباله شهر که وضعیت قابل قبولی ندارد تلاش و برنامه ریزی بیشتری انجام دهد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
18 سپتامبر 2024

دخل شهرداری با زمین فروشی پُر شد

به گفته او حدود ۵ هزار میلیارد از درآمدهای شهرداری در ۴ ماه نخست از محل فروش املاک بوده است . امانی درخصوص قراردادهایی که به صورت ترک تشریفات امضا می‌شوند هم توضیح داد: گزارش غیررسمی نشان می‌دهد بخش زیادی از قراردادهای شهرداری به صورت ترک تشریفات است که باید با گزارش رسمی شهرداری صحت‌سنجی […]

تشکیل سامانه شناسایی و پایش منابع آلاینده شهر تهران 17 سپتامبر 2024

تشکیل سامانه شناسایی و پایش منابع آلاینده شهر تهران

طرح «الزام شهرداری تهران به ایجاد سامانه شناسایی و پایش منابع آلاینده در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران» در دستور کار صحن علنی شورای شهر تهران، قرار گرفت و با اکثریت آرا به تأیید رسید.

اخطار فرمانداری تهران به زیباسازی؛ پیش بینی افزایش ۳۲ درصدی ترافیک 17 سپتامبر 2024

اخطار فرمانداری تهران به زیباسازی؛ پیش بینی افزایش ۳۲ درصدی ترافیک

فرماندار تهران در جلسه شورای ترافیک شهرستان تهران ضمن انتقاد از سازمان زیباسازی شهر تهران به دلیل اختصاص سازه‌های اندک ویژه بازگشایی مدارس، گفت: باید وظایف خود را به شکلی در تهران انجام دهید که دیده شود؛ لذا نیاز است تعداد سازه‌های تبلیغاتی اختصاص پیدا کرده به موضوع بازگشایی مدارس افزایش پیدا کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.