دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 133401
  • 23 سپتامبر 2024 - 16:32
  • 7 بازدید
  • ۰ دیدگاه

کمک بازار سرمایه به خرید مسکن

در همین رابطه مدتی است که در بازار سرمایه صحبت‌هایی در خصوص صندوق‌های سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات در بین اهالی بازار رد و بدل می شود. مهدی گودرزی، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با اکوایران ضمن بیان تاریخچه جهانی این نوع صندوق‌های سرمایه گذاری، به صدور مجوز آن در سال گذشته توسط سازمان بورس اشاره […]

در همین رابطه مدتی است که در بازار سرمایه صحبت‌هایی در خصوص صندوق‌های سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات در بین اهالی بازار رد و بدل می شود.

مهدی گودرزی، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با اکوایران ضمن بیان تاریخچه جهانی این نوع صندوق‌های سرمایه گذاری، به صدور مجوز آن در سال گذشته توسط سازمان بورس اشاره کرد.

گودرزی اذعان دارد که پذیره‌نویسی و فعالیت در صندوق‌های سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات، مسیری است که برای توسعه بازار سرمایه باید طی شود.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
سومین تجمع رانندگان تاکسی برقی؛اعتراض به بد عهدی ها 23 سپتامبر 2024

سومین تجمع رانندگان تاکسی برقی؛اعتراض به بد عهدی ها

اکوایران :‌ تعدادی از رانندگان تاکسی های برقی برای دومین بار مقابل ساختمان شورای شهر تجمع کردند . این رانندگان ابتدا مقابل سازمان تاکسیرانی تجمع کرده بودند .

23 سپتامبر 2024

زندگی بی‌کیفیت تهرانی‌ها

تهران به عنوان پایتخت کشور با مشکلاتی دست به گریبان است که هیچ راه‌حلی جز انتقال مرکزیت نداریم؛ کمبود آب، نشست زمین، آلودگی هوا و امثال آن با تداوم سیاست‌ها و اقداماتی که تا به حال اتخاذ و اجرا شده‌اند، فقط تشدید شده و راه‌حل اساسی جابه جایی مرکزیت سیاسی و اقتصادی کشور است. انتقال […]

23 سپتامبر 2024

روایت چمران از ترافیک اول مهر

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی و افزایش ترافیک در پایتخت، گفت: البته امروز شاهد ترافیک شدید صبحگاهی نبودیم و احتمالا در بعد از ظهر شاهد افزایش ترافیک خواهیم بود. رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: بنده نیز امروز با حضور در دو مدرسه در سطح شهر تهران در حوالی خابان انقلاب و رودکی […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.