ماجرای نارضایتی قصابان  از توزیع گوشت وارداتی چیست؟
ماجرای نارضایتی قصابان  از توزیع گوشت وارداتی چیست؟

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: بعضی از قصابان به دلیل سود خودشان، از طرح توزیع گوشت گرم وارداتی در استان استقبال نکردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم؛  چند روز پیش رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان در جلسه‌ای، از وجود شبکه‌ای در برخی شهرستان‌های کردستان خبر داده بود که نمی‌خواهند گوشت با قیمت مناسب به دست مردم برسد.
پیمان اسکندری امروز در تشریح این خبر به خبرنگار تسنیم گفت: من نامی از شبکه نبردم، اما گفتم یک سری از قصابان از طرح توزیع گوشت گرم وارداتی در استان استقبال نکردند.
وی افزود: شرایط لازم برای واردات و توزیع گوشت گرم وارداتی همچون سایر استان‌ها در کردستان نیز فراهم بوده اما متأسفانه شبکه توزیع و قصابان به دلایلی به ویژه بحث سود، همکاری نکردند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: قصابان می‌خواهند گوشت و لاشه خود را توزیع و بفروشند، در حالی‌که این گوشت وارداتی نیز مورد تأیید دامپزشکی و به صرفه‌تر است.
اسکندری در پاسخ به این سؤال که قیمت گوشت وارداتی چقدر است؟ عنوان کرد: قیمت هر کیلوگرم گوشت با استخوان ۳۸۵ هزار تومان و بدون استخوان ۴۴۰ هزار تومان است.
به گزارش تسنیم؛ چند روز قبل خبرگزاری ایرنا در خبری به نقل قول از رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان نوشته بود که شبکه‌ای در برخی از شهرستان‌های کردستان تشکیل شده که نمی‌خواهند به مردم خدمت‌رسانی شود و گوشت با قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار گیرد، که این مسئول آن را تکذیب کرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]