پاتوق‌های مواد فروشان در شهرک ویره شهریار تخریب شد
پاتوق‌های مواد فروشان در شهرک ویره شهریار تخریب شد

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از تخریب پاتوق سوداگران مرگ با هماهنگی مقام قضائی در شهرک ویره و دستگیری ۴ توزیع کننده مواد افیونی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار اظهار کرد: در پی گزارش‌ها و درخواست‌های مردمی مبنی بر دایر شدن پاتوق توزیع و استعمال مواد مخدر در شهرک ویره، پیگیری جدی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی گفت: در بررسی به عمل آمده مشخص شد ۲۴ باب منزل مسکونی پاتوق معتادان پرخطر و خرده فروشان مواد افیونی شده و موجبات مزاحمت برای اهالی محل را فراهم کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار ادامه داد: ماموران پایگاه مبارزه با موادمخدر پس از هماهنگی قضائی و همکاری ماموران انتظامی کلانتری‌های تابعه و یگان امداد در عملیاتی غافلگیرانه این پاتوق‌ها را شناسایی و مورد بازرسی قرار دادند.

وی با بیان اینکه ۴ نفر فروشنده مواد مخدر دستگیر و یک خودرو توقیف و بیش از یک کیلوگرم انواع مواد افیونی، آلات و ادوات استعمال از آنان کشف شد، افزود: به منظور حفظ و ارتقاء امنیت اجتماعی به دستور مقام قضائی تعدادی از این پاتوق‌ها تخریب شد. 

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]