چهارشنبه, ۴ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 133836
  • 24 سپتامبر 2024 - 22:32
  • 7 بازدید
  • ۰ دیدگاه

توضیح مترو درخصوص بازماندن درهای واگن ؛از تردد مسافران جلوگیری شد

توضیح مترو درخصوص بازماندن درهای واگن ؛از تردد مسافران جلوگیری شد
توضیح مترو درخصوص بازماندن درهای واگن ؛از تردد مسافران جلوگیری شد

مدیر ایمنی و مهندسی عملیات شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه درخصوص باز ماندن در یکی از قطارهای خط ۳ که از ایستگاه قائم به سمت آزادگان در حال حرکت بود، توضیحاتی ارائه داد.

حسین امیر احمدی، مدیر ایمنی و مهندسی عملیات شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه روز دوشنبه دوم مهرماه، یکی از درهای قطار در خط ۳ مترو در ایستگاه تئاتر شهر دچار نقص فنی شده و باز مانده بود، گفت: با توجه به اینکه امکان حرکت قطار با در باز وجود ندارد و از طرفی اگر سیستم های در قطار هنگام سرویس دهی به دلیل ازدحام جمعیت و یا نقص فنی طوری معیوب شود که لنگه های در امکان بازگشت به حالت بسته را نداشته باشند باید طبق دستور العمل های موجود در ایمن ترین وضعیت با هماهنگی مرکز کنترل و فرمان یا مسئول ایستگاه، “حائل ایمنی” در آن قسمت نصب و قطار تا انتهای مسیر هدایت شود؛ در این قطار نیز حائل ایمنی جلوی دری که دچار نقص شده بود، نصب و قطار تا پایان مسیر به سمت ایستگاه آزادگان ادامه حرکت داد و تنها از تردد مسافران در آن قسمت جلوگیری شد.

مدیر ایمنی و مهندسی عملیات شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه افزود: در ادامه مسیر تا مقصد نیز موضوع به تمام ایستگاه های مسیر اطلاع رسانی شد تا از طریق پایش نسبت به نظارت بر وضعیت در معیوب دقت نظر بیشتری داشته باشند تا حرکت قطار از ایستگاه ها با هماهنگی راهبر قطار و کارکنان ایستگاه انجام پذیرد تا درنهایت برای تعمیر اعزام شود.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
24 سپتامبر 2024

اتوبوس‌های تهران از کجا معاینه فنی می‌گیرند؟

محمد مهدی میرزایی قمی -مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران- به اکوایران می‌گوید:‌ اتوبوس‌های متعلق به شهرداری تهران در سه مرکز معاینه فنی ویژه خودروهای سنگین معاینه فنی می‌گیرند اما بخش اندکی از ناوگان اتوبوسرانی بخش خصوصی از مراکز تهران معاینه فنی می‌گیرند و بیشتر به مراکز خارج از تهران مراجعه می‌کنند. او ادامه […]

24 سپتامبر 2024

تاکسی برقی‌های چین پس داده شدند!

وی افزود: این خودروها به دلیل نو بودن، پیچیدگی‌ها و ابهاماتی دارد که با آن آشنا نیستیم. با تحویل اولین گروه تاکسی‌ها با چالش‌ها روبه‌رو شدیم. وقتی یک فناوری نو وارد می‌شود نباید با سرعت بالایی وارد این عرصه شویم و با رفع ابهامات این فناوری را به نحو شایسته‌ای جایگزین کنیم. تشکری هاشمی با […]

عجله بی‌جا در واگذاری تاکسی‌های برقی چالش آفرید 24 سپتامبر 2024

عجله بی‌جا در واگذاری تاکسی‌های برقی چالش آفرید

اکو ایران:رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت:شهردار تهران به رانندگان تاکسی‌های برقی قول داد که ۵۰ درصد قیمت خودرو به صورت بلاعوض و از محل ماده ۱۲ پرداخت شود، اکنون نیز رانندگان تاکسی برقی خواستار تحقق این قول شهردار که در صحن شورای شهر اعلام شد هستند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.